Wykorzystujemy pliki cookies i podobne technologie w celu usprawnienia korzystania z serwisu Chomikuj.pl oraz wyświetlenia reklam dopasowanych do Twoich potrzeb.

Jeśli nie zmienisz ustawień dotyczących cookies w Twojej przeglądarce, wyrażasz zgodę na ich umieszczanie na Twoim komputerze przez administratora serwisu Chomikuj.pl – Kelo Corporation.

W każdej chwili możesz zmienić swoje ustawienia dotyczące cookies w swojej przeglądarce internetowej. Dowiedz się więcej w naszej Polityce Prywatności - http://chomikuj.pl/PolitykaPrywatnosci.aspx.

Jednocześnie informujemy że zmiana ustawień przeglądarki może spowodować ograniczenie korzystania ze strony Chomikuj.pl.

W przypadku braku twojej zgody na akceptację cookies niestety prosimy o opuszczenie serwisu chomikuj.pl.

Wykorzystanie plików cookies przez Zaufanych Partnerów (dostosowanie reklam do Twoich potrzeb, analiza skuteczności działań marketingowych).

Wyrażam sprzeciw na cookies Zaufanych Partnerów
NIE TAK

Wyrażenie sprzeciwu spowoduje, że wyświetlana Ci reklama nie będzie dopasowana do Twoich preferencji, a będzie to reklama wyświetlona przypadkowo.

Istnieje możliwość zmiany ustawień przeglądarki internetowej w sposób uniemożliwiający przechowywanie plików cookies na urządzeniu końcowym. Można również usunąć pliki cookies, dokonując odpowiednich zmian w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Pełną informację na ten temat znajdziesz pod adresem http://chomikuj.pl/PolitykaPrywatnosci.aspx.

Nie masz jeszcze własnego chomika? Załóż konto

TCL TV - DOBRA RADA , NIE KUPOWAĆ BO ZAŁATWIANIE REKLAMACJI TO KOSZMAR BEZ KOŃCA.jpg

wspom_nienie / Ⓝ Nie polecam - fatalny zakup itp / TCL TV - DOBRA RADA , NIE KUPOWAĆ BO ZAŁATWIANIE REKLAMACJI TO KOSZMAR BEZ KOŃCA.jpg
 Nie polecam - fatalny zakup itp - TCL TV - DOBRA RADA , NIE KUPOWAĆ BO ZAŁATWIANIE REKLAMACJI TO KOSZMAR BEZ KOŃCA.jpg
Download: TCL TV - DOBRA RADA , NIE KUPOWAĆ BO ZAŁATWIANIE REKLAMACJI TO KOSZMAR BEZ KOŃCA.jpg

10 KB

(277px x 182px)

0.0 / 5 (0 głosów)
Z TEJ FIRMY

NA ŚWIĘTA WIELKANOCNE ZOSTAŁEM BEZ TELEWIZORA !?
A FIRMA NIE RACZY MNIE INFORMOWAĆ CO SIĘ DZIEJE Z MOIM TELEWIZOREM ?!

A DODZWONIENIE SIĘ DO infolinii 222112430 bez czekania ... jest sztuką !?
ABY TYLKO SIĘ PRZYPOMINAĆ CO DALEJ Z MOIM TELEWIZOREM ?!
JAK KTOŚ NIE WIERZY ... NIECH PRÓBUJE SIĘ DODZWONIĆ !?
RZECZNIK KONSUMENTÓW NIECH PRZEGLĄDNIE HISTORIĘ DZWONIENIA, E-MAILOWANIA !!! SMS-A NIE DA SIĘ NA TEN NUMER WYSŁAĆ ?!
ROBIĄ TAK SPECJALNIE, ABY KLIENT NIE MIAŁ ZA BARDZO DOWODÓW ZAŁATWIANIA PRZEZ FIRMĘ OBSŁUGUJĄCĄ KLIENTA GWARANCYJNEGO !!!

ps
Cały czas przy załatwianiu "na odczep się" konsumenta praw od gwaranta ! Wyczuwa się atmosferę szukania "że coś jest nie w porządku u zgłaszającego" !!!

Komentarze:

Nie ma jeszcze żadnego komentarza. Dodaj go jako pierwszy!

Aby dodawać komentarze musisz się zalogować

obrazek
Inne pliki do pobrania z tego chomika
 Nie polecam - fatalny zakup itp - Przelejemy_3000-Para_800x700.jpg
Męczące reklamy ... na każdym kroku
Męczące reklamy ... na każdym kroku
 Nie polecam - fatalny zakup itp - adam-malysz_Adam Małysz i jego rodzina... prześladowani przez nastolatkę.jpg
Adam Małysz i jego rodzina... prześladowani przez nastol ...
Adam Małysz i jego rodzina... prześladowani przez nastolatkę ! 15.11.2016, godz. 18:31 Adam Małysz i jego rodzina od lat są prześladowani! Izabela, żona byłego skoczka narciarskiego, nie wytrzymała z bezsilności i opisała całą sprawę w Internecie. Pewna nastolatka z Warszawy nęka rodzinę Małyszów, a w szczególności ich córkę Karolinę. W wiadomościach nie brakowało wulgaryzmów i zastraszania. NOWE OŚWIADCZENIE ŻONY ADAMA MAŁYSZA - KLIKNIJ Izabela Małysz opublikowała na Facebooku wpis, który w błyskawicznym tempie zniknął z sieci. A to dlatego, że żona obecnego dyrektora Polskiego Związku Narciarskiego postanowiła upublicznić dane nastolatki z Warszawy, która od lat prześladuje rodzinę. Kobieta poczuła bezsilność, gdyż ani policja, ani sąd, nie ukarały odpowiednio "stalkerki". Służby uznały, że wystarczy... upomnienie. Fragmenty usuniętego wpisu Izabeli Małysz, cytowane przez "Fakt", zamieszczamy poniżej (bez danych prześladowczyni): „4 lata NĘKANIA naszej rodziny... głownie Karoliny... w tym - GROŹBY KARALNE. 4 lata niepotrzebnego stresu, zamieszania, nieporozumień... które stwarzała w naszej rodzinie, wśród bliższych i dalszych znajomych (zakładanie naszych fałszywych profili na portalach społecznościowych, wypisywanie jakoby "w naszym imieniu" do innych, wypisywanie do nas z fałszywych kont "znajomych", bombardowanie nas milionami wiadomości bezsensownej treści, kończących się zazwyczaj wulgaryzmami i straszeniem).” „Sprawa zgłoszona na policję... kolejne miesiące przesłuchań, weryfikowania podanych przez nas "na tacy" dowodów, w końcu rozprawa.. i ....???!!!!” „i NIC!!! Sąd zasądził, jak cytuję: "środek wychowawczy w postaci upomnienia"” „Zdesperowana w końcu postanowiła upublicznić dane stalkerki, choć jak sama przyznaje, nie podoba jej się taka forma rozwiązania sprawy. "Wiem, że nie powinno się załatwiać tak poważnych spraw w ten sposób. Niestety, mnie pozostało już jak widać tylko takie wyjście. Po wiadomości, którą otrzymała z okazji 19. urodzin moja córka Karolina.. 31 października tego roku powiedziałam basta... i z premedytacją podaję do publicznej wiadomości dane osobowe dziewczyny. Może środowisko szkolne (bo na rodzinne to jak już widać nie możemy liczyć) i znajomych.. będzie miało na nią wpływ, bo mnie już zabrakło sił i cierpliwości.” Sprawą dalej zajmują się prawnicy rodziny Małyszów. Czy nastolatka z Warszawy zostanie odpowiednio ukarana? Zwykłe upomnienie za lata nękania i zastraszania brzmi jak niesmaczny żart. http://sport.se.pl/inne-sporty/sporty-zimowe/adam-malysz-i-jego-rodzina-przesladowani-przez-nastolatke_915680.html
 Nie polecam - fatalny zakup itp - Polskie prawo karne wobec uporczywego nękania innej osoby stalkingu.jpg
... STALKING, CZYLI... Pomysłowość stalkerów wydaje ...
... STALKING, CZYLI... Pomysłowość stalkerów wydaje się nieograniczona. Z badań, a także z literatury krajowej i światowej dotyczącej tej problematyki wynika, że stalking mogą stanowić m.in. następujące zachowania: 1) uporczywe wydzwanianie (w szczególności nocne), 2) wysyłanie listów, SMS-ów, e maili oraz inne formy cyberstalkingu, 3) pozostawianie wiadomości pod drzwiami mieszkania ofiary, pozostawianie wiadomości na poczcie głosowej, 4) wręczanie lub przesyłanie ofierze niechcianych kwiatów czy prezentów (zarówno obraźliwych, jak i romantycznych czy deprymująco cennych), 5) natrętne składanie propozycji spotkań, wspólnych wyjazdów i propozycji seksualnych; 6) śledzenie, podążanie za ofiarą, zatrudnianie do tego prywatnych detektywów, 7) obserwowanie, podglądanie ofiary, przebywanie w okolicy miejsca zamieszkania lub pracy ofiary, wyczekiwanie na ofiarę w miejscu jej pracy lub w okolicy miejsca jej zamieszkania, 8) przyglądanie się ofierze, dążenie do nawiązania kontaktu z ofiarą za pośrednictwem wspólnych znajomych i rodziny (w tym również dzieci), wypytywanie ich o szczegóły z życia prywatnego ofiary, 9) wypytywanie o ofiarę w miejscu jej zamieszkania i pracy, 10) zakładanie podsłuchu telefonicznego, przeszukiwanie prywatnych notatek i śmieci ofiary celem uzyskania informacji o niej, 11) wdzieranie się do mieszkania ofiary celem zabrania ofierze przedmiotów osobistych, bądź pozostawianie śladów obecności celem zastraszenia, 12) rejestrowanie faktów z życia prywatnego ofiary za pośrednictwem aparatu fotograficznego i sprzętu audio wideo, 13) podszywanie się pod ofiarę, np. przez składanie zamówień w jej imieniu, podszywanie się pod znajomych lub rodzinę ofiary, wysyłając jej listy z fałszywymi informacjami, 14) manipulowanie ofiarą na przykład poprzez wszczynanie postępowania karnego przeciwko ofierze lub groźby wszczęcia postępowania czy groźby lub próby samobójstwa celem wymuszenia na ofierze pewnych zachowań, w tym wymuszenia kontaktu ze stalkerem, 15) uprzedmiotowienie ofiary, poniżanie jej, manipulowanie przyjaciółmi i rodziną ofiary celem ich odwrócenia się od niej (nastawianie ich przeciw ofierze), 16) zaczepianie ofiary w miejscach publicznych, 17) niszczenie mienia prywatnego ofiary, 18) szantaż emocjonalny, szantaż ekonomiczny, wyrządzanie szkody ulubieńcom – zwierzętom domowym będącym własnością ofiary, 19) groźby (w tym groźby uszkodzenia ciała lub groźby śmierci), 20) akty przemocy fizycznej, trzymanie w mieszkaniu ostrych narzędzi celem zastraszenia ofiary, 21) akty wandalizmu i uszkodzenia mienia, np. zarysowania, stłuczenia – celem zastraszenia ofiary (najczęściej dotyczy to samochodu ofiary lub miejsca jej zamieszkania), 22) wykrzykiwanie w miejscach publicznych obelg pod adresem ofiary w jej obecności (np. w okolicy miejsca pracy lub zamieszkania)4. ... http://www.gazeta.policja.pl/997/archiwum-1/2011/numer-75-062011/66545,Polskie-prawo-karne-wobec-uporczywego-nekania-innej-osoby-stalkingu.html
 Nie polecam - fatalny zakup itp - 2019 Koniec chemii z Niemiec. Bruksela bierze się za jakość.png
Koniec chemii z Niemiec. Bruksela bierze się za jakość ...
Koniec chemii z Niemiec. Bruksela bierze się za jakość UE nie zakazała wprost podwójnych standardów jakości chemii czy żywności. Ale dała konsumentom podstawę do skarg. Aktualizacja: 18.04.2019 11:57 Publikacja: 17.04.2019 21:00 Anna Słojewska Parlament Europejski przegłosował wczoraj pakiet przepisów chroniących konsumenta. Ich elementem jest uznanie marketingu produktów różnej jakości, pod tą samą nazwą i w identycznym opakowaniu, za praktykę wprowadzającą konsumenta w błąd. Jako taka może ona być zaskarżona, a w konsekwencji firma zapłaci wysoką karę finansową. Jednak proces dochodzenia do tego etapu jest dużo bardziej skomplikowany, niż chcieliby najwięksi obrońcy konsumentów. Podwójna jakość produktów nie zniknie całkiem z rynku Projekt przepisów dotyczących podwójnej jakości produktów zrodził się w Komisji Europejskiej w reakcji na skargi płynące z Europy Środkowo-Wschodniej, a w szczególności z trzech krajów: Czech, Słowacji i Rumunii. Tamtejsi politycy i aktywiści alarmowali, że te same opakowania produktów, przede wszystkim żywności, ale też np. chemii gospodarczej, zawierają w różnych krajach różne składniki. Z reguły, twierdzili oni, w Europie Zachodniej są to produkty wyższej jakości, a we wschodniej części kontynentu – niższej. A więc np. paluszki rybne w Niemczech mogą zawierać 40 proc. mięsa ryby, a w Czechach tylko 30 proc. Albo maślane herbatniki w Niemczech będą miały w składzie masło, a na Słowacji margarynę. Podawano też znany w Polsce przykład, jakoby proszki do prania zawierały mniej substancji aktywnych, czego efektem są popularne w naszym kraju punkty sprzedaży chemii gospodarczej z Niemiec. I nawoływano do zakazania tej praktyki wprost. Czyli pod tą samą nazwę w każdym kraju musiałby się kryć dokładnie ten sam produkt. ... https://www.rp.pl/handel/art1376731-koniec-chemii-z-niemiec-bruksela-bierze-sie-za-jakosc
 Nie polecam - fatalny zakup itp - Telewizor TCL 43C735 43 QLED 4K Google TV Dolby Atmos Dolby Vision HDMI 2.1.png
Kupiłem ten telewizor w lipcu 2022 r. w związku z brakie ...
Kupiłem ten telewizor w lipcu 2022 r. w związku z brakiem dekodera DBT2 (telewizor kupiony w 2015 r. Blaupunkt 32 takiego nie miał !?). Zacząłem nowy TV TCL43 używać bez połączenia z internetem i szło jako tako ! Z chwilą włączenia internetu przez WI-FI zaczęły dziać się dziwne rzeczy ! Raz za czas telewizor TCL43 gubił obraz po włączeniu z czuwania !? Zacząłem to obserwować, bo działo się to raz za czas !? Myślę, jak to zgłosić jeżeli przyjdzie ktoś z serwisu a telewizor wtedy będzie działał ? dobrze !? Więc czekam dalej, aby perfidna usterka dała się jednoznacznie określić bo jest 2-letnia gwarancja !!!! ( bo w gwarancji w szczegółach o których producent nie podał przy zakupie ? dowiedziałem się kiedy po różnych perturbacjach wzięli telewizor końcem marca 2023 r., jest napisane, "że nieuzasadniona reklamacja telewizora klienta kosztuje 160-200zł" !!!) ... Załatwianie REKLAMACJI KTÓRA JEST W TOKU, TO BYŁ JAKIŚ KOSZMAR ... dzwonienie, dzwonienie bez końca (podawanie dowodu zakupu, zdjęcia usterki, przekazywali mi resetowanie tv w sposób jakiego nie ma w instrukcji użytkowania ... rady regionalnego serwisu naprawczego aby rozdzielić sygnał WI-FI itd. O DOTRZYMANIU TERMINÓW NIE WSPOMNĘ ! REKLAMACJA TZW. PIERWSZA , KTÓRA SIĘ CIĄGNIE DŁUŻSZY CZAS , ZOSTAŁA ANULOWANA ???! Obecna jest z datą rejestracji:2023-03-22 ... jest w toku !? ZADZWONIŁEM DO CENTRUM SERWISOWEGO MIK W RADOMIU PRZED ŚWIĘTAMI Z ZAPYTANIEM CO Z TELEWIZOREM, KTÓRY WZIĘLI KOŃCEM MARCA ?! Otrzymałem odpowiedź , że "czekają na odpowiedź producenta" !? Telefon infolinii 222112430 w piątek przed świętami ... NIE ODZYWAŁ SIĘ ????!
 Nie polecam - fatalny zakup itp - Prawa-konsumenta-reklamacja-14-dni.jpg
Konsument wybiera tryb gwarancji, z której skorzysta ...
Konsument wybiera tryb gwarancji, z której skorzysta Warto zapamiętać, że sprzedawca nie ma prawa do wysyłania klienta do serwisu, jeżeli ten zdecydował się złożyć reklamację u niego na zasadach rękojmi (tzn. zdecydował się skorzystać z „gwarancji sprzedawcy”). To konsument decyduje o tym, jaki tryb reklamacji wybiera. Jeżeli chce to korzysta z gwarancji na zasadach określonych w karcie gwarancyjnej („gwarancja producenta”), a jeśli woli powołać się na zasady rękojmi i zgłosić reklamację do sprzedawcy, u którego był dokonywany zakup, to także nic i nikt nie może mu tego przeszkodzić. ... https://consider.pl/prawa-konsumenta-zasady-reklamacji-odstapienie-od-umowy-gwarancja/ * Podstawowe przepisy prawne opisujące prawa konsumenta: Ustawa z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (Dz. U. z dnia 18 maja 1964 r. nr 16, poz. 93, ze zmianami) – szczególnie art. od 535 do 581 Ustawa z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. 2014 poz. 827) Ustawa z dnia 23 sierpnia 2007 r. o przeciwdziałaniu nieuczciwym praktykom rynkowym Ustawa z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U 2002 Nr 144, poz. 1204) Ustawa z dnia 12 maja 2011 r. o kredycie konsumenckim (Dz. U. nr 126,poz. 715) Ustawa z dnia 5 lipca 2001 r. o cenach (Dz. U Nr 97 Poz. 1050)
 Nie polecam - fatalny zakup itp - Rodzaje-reklamacji2020.jpg
kwi 21, 2020 Jakie wyróżniamy rodzaje reklamacji produk ...
kwi 21, 2020 Jakie wyróżniamy rodzaje reklamacji produktu? Zgodnie z polskim prawem klient może złożyć reklamację z tytułu rękojmi lub gwarancji. Oba te dwa tryby przyjęto nazywać reklamacją jednak uprawnienia te różnią się znacznie między sobą. Podstawową różnicą jest fakt, że tylko jedna z tych form jest obowiązkowa i wynika z przepisów prawa, a mianowicie rękojmia. Gwarancja natomiast jest uprawnieniem umownym i jej istnienie zależy od tego czy na dany produkt została udzielona. O reklamacji możesz poczytać także tutaj: reklamacja towaru Czym jest rękojmia? Zgodnie z kodeksem cywilnym sprzedawca jest odpowiedzialny względem kupującego, jeżeli rzecz sprzedana ma wadę. Oznacza to, że z chwilą wydania towaru sprzedawca staje się odpowiedzialny z tytułu rękojmi za wady produktu. Warunki tej odpowiedzialności zostały szczegółowo uregulowane w kodeksie cywilnym i sprzedawca nie ma możliwości zmodyfikować ich na niekorzyść klienta. Kodeks cywilny przewiduje jednak trzy sytuacje, w których sprzedawca może zwolnić się z tej odpowiedzialności: Kupującym jest przedsiębiorca Sprzedający i kupujący są osobami prywatnymi Kupujący wiedział o wadzie produktu w chwili zawarcia umowy Jakie uprawnienia daje kupującemu rękojmia? Klient składając reklamację z tytułu rękojmi może żądać: usunięcia wady produktu i jego naprawy wymiany wadliwego produktu na produkt bez wad obniżenia ceny wadliwego produktu odstąpienia od umowy (tylko jeśli wada będzie istotna) Kupujący sam może wybrać uprawnienie, z którego chce skorzystać. Sprzedawca nie ma możliwość ograniczania wyboru żądania czy wskazania kolejności jego wyboru np. informormując, że klient najpierw może żądać naprawy produktu, a dopiero później zwrotu ceny. Wybór klienta powinien być więc dla sprzedawcy wiążący. W przypadku żądania odstąpienia od umowy bądź obniżenia ceny sprzedawca nie musi się do niego ustosunkowywać, jeśli niezwłocznie po otrzymaniu reklamacji wymieni on rzecz na wolną od wad bądź usunie wadę. Nie dotyczy to sytuacji w której sprzedawca wymieniał lub naprawiał daną rzecz, a nadal posiada ona wadę. Czym jest gwarancja? Gwarancja jest udzielana przez gwaranta, który w oświadczeniu gwarancyjnym (np. karcie produktu lub ogólnych warunkach gwarancji) określa swoje obowiązki jako gwaranta oraz uprawnienia konsumenta. Udzielenie gwarancji nie jest więc obowiązkiem sprzedawcy. Oznacza to, że nie zawsze klient będzie mógł reklamować produkt z tytułu gwarancji. Należy również pamiętać, że osoba udzielająca gwarancji (gwarant) sama tworzy treść oświadczenia gwarancyjnego, a więc sama formułuje swoje obowiązki i kreuje uprawnienia klienta z tytułu gwarancji. Możliwa jest więc sytuacja kiedy to uprawnienia klienta wynikające z gwarancji będą korzystniejsze niż rękojmia bądź odwrotnie. ... http://reklamacjatowaru.pl/rodzaje-reklamacji/
 Nie polecam - fatalny zakup itp - Sprawna obsługa reklamacji - prawo i praktyka 2022.png
https://www.pb.pl/konferencje/sprawna-obsluga-reklamacji ...
https://www.pb.pl/konferencje/sprawna-obsluga-reklamacji-prawo-i-praktyka-
więcej plików z tego folderu...
Zgłoś jeśli naruszono regulamin
W ramach Chomikuj.pl stosujemy pliki cookies by umożliwić Ci wygodne korzystanie z serwisu. Jeśli nie zmienisz ustawień dotyczących cookies w Twojej przeglądarce, będą one umieszczane na Twoim komputerze. W każdej chwili możesz zmienić swoje ustawienia. Dowiedz się więcej w naszej Polityce Prywatności