Wykorzystujemy pliki cookies i podobne technologie w celu usprawnienia korzystania z serwisu Chomikuj.pl oraz wyświetlenia reklam dopasowanych do Twoich potrzeb.

Jeśli nie zmienisz ustawień dotyczących cookies w Twojej przeglądarce, wyrażasz zgodę na ich umieszczanie na Twoim komputerze przez administratora serwisu Chomikuj.pl – Kelo Corporation.

W każdej chwili możesz zmienić swoje ustawienia dotyczące cookies w swojej przeglądarce internetowej. Dowiedz się więcej w naszej Polityce Prywatności - http://chomikuj.pl/PolitykaPrywatnosci.aspx.

Jednocześnie informujemy że zmiana ustawień przeglądarki może spowodować ograniczenie korzystania ze strony Chomikuj.pl.

W przypadku braku twojej zgody na akceptację cookies niestety prosimy o opuszczenie serwisu chomikuj.pl.

Wykorzystanie plików cookies przez Zaufanych Partnerów (dostosowanie reklam do Twoich potrzeb, analiza skuteczności działań marketingowych).

Wyrażam sprzeciw na cookies Zaufanych Partnerów
NIE TAK

Wyrażenie sprzeciwu spowoduje, że wyświetlana Ci reklama nie będzie dopasowana do Twoich preferencji, a będzie to reklama wyświetlona przypadkowo.

Istnieje możliwość zmiany ustawień przeglądarki internetowej w sposób uniemożliwiający przechowywanie plików cookies na urządzeniu końcowym. Można również usunąć pliki cookies, dokonując odpowiednich zmian w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Pełną informację na ten temat znajdziesz pod adresem http://chomikuj.pl/PolitykaPrywatnosci.aspx.

Nie masz jeszcze własnego chomika? Załóż konto

test gimnazjalny 2008.zip

Adro8 / Testy gimnazjalne / test gimnazjalny 2008.zip
Download: test gimnazjalny 2008.zip

11,49 MB

0.0 / 5 (0 głosów)
Arkusze z egzaminu gimnazjalnego przeprowadzonego w dniach 22-23 kwietnia 2008 roku.

Część humanistyczna


GH-1-082 - arkusz dla uczniów bez dysfunkcji oraz uczniów z dysleksją rozwojową
GH-4-082 - arkusz dla uczniów słabo widzących
GH-7-082 - arkusz dla uczniów słabo słyszących i niesłyszących
GH-8-082 - arkusz dla uczniów z upośledzeniem umysłowym w stopniu lekkim
GH-7-082 - klucz odpowiedzi i schemat punktowania
GH-8-082 - klucz odpowiedzi i schemat punktowania
Co sprawdzaliśmy w części humanistycznej

Część matematyczno-przyrodnicza

GM-1-082 - arkusz dla uczniów bez dysfunkcji oraz uczniów z dysleksją rozwojową
GM-1-082 - arkusz dla uczniów szkół, w których nauka odbywa się w języku litewskim
GM-4-082 - arkusz dla uczniów słabo widzących
GM-7-082 - arkusz dla uczniów słabo słyszących i niesłyszących
GM-8-082 - arkusz dla uczniów z upośledzeniem umysłowym w stopniu lekkim
GM-7-082 - klucz odpowiedzi i schemat punktowania
GM-8-082 - klucz odpowiedzi i schemat punktowania
Co sprawdzaliśmy w części matematyczno-przyrodniczej

Komentarze:

Nie ma jeszcze żadnego komentarza. Dodaj go jako pierwszy!

Aby dodawać komentarze musisz się zalogować

Inne pliki do pobrania z tego chomika
Część humanistyczna - 22.04.2009 r. GH-1-092 – arkusz standardowy dla uczniów bez dysfunkcji oraz uczniów z dysleksją rozwojową (klucz odpowiedzi) GH-4-092 – arkusz dla uczniów słabo widzących GH-7-092 – arkusz dla uczniów słabo słyszących i uczniów niesłyszących (klucz odpowiedzi) GH-8-092 – arkusz dla uczniów z upośledzeniem umysłowym w stopniu lekkim (klucz odpowiedzi) Część matematyczno-przyrodnicza - 23.04.2009 r. GM-1-092 arkusz standardowy dla uczniów bez dysfunkcji oraz uczniów z dysleksją rozwojową (klucz odpowiedzi) GM-4-092 arkusz dla uczniów słabo widzących (klucz odpowiedzi) GM-7-092 arkusz dla uczniów słabo słyszących i uczniów niesłyszących (klucz odpowiedzi) GM-8-092 arkusz dla uczniów z upośledzeniem umysłowym w stopniu lekkim (klucz odpowiedzi) GM-L1-092 arkusz standardowy w języku litewskim (klucz odpowiedzi) Język obcy nowożytny - 24.04.2009 r. Arkusze standardowe dla uczniów bez dysfunkcji oraz uczniów z dysleksją rozwojową (A-1) Język angielski + transkrypcja + klucz odpowiedzi Język francuski + transkrypcja + klucz odpowiedzi Język hiszpański + transkrypcja + klucz odpowiedzi Język niemiecki + transkrypcja + klucz odpowiedzi Język rosyjski + transkrypcja + klucz odpowiedzi Język włoski + transkrypcja + klucz odpowiedzi Arkusze dla uczniów niesłyszących i słabo słyszących (A-7) Język angielski + klucz odpowiedzi Język niemiecki + klucz odpowiedzi Język rosyjski + klucz odpowiedzi Arkusze dla uczniów z upośledzeniem umysłowym w stopniu lekkim (A-8) Język angielski + transkrypcja + klucz odpowiedzi Język francuski + transkrypcja + klucz odpowiedzi Język niemiecki + transkrypcja + klucz odpowiedzi Język rosyjski + transkrypcja + klucz odpowiedzi
Część humanistyczna - 22.04.2009 r. GH-1-092 – arkusz standardowy dla uczniów bez dysfunkcji oraz uczniów z dysleksją rozwojową (klucz odpowiedzi) GH-4-092 – arkusz dla uczniów słabo widzących GH-7-092 – arkusz dla uczniów słabo słyszących i uczniów niesłyszących (klucz odpowiedzi) GH-8-092 – arkusz dla uczniów z upośledzeniem umysłowym w stopniu lekkim (klucz odpowiedzi) Część matematyczno-przyrodnicza - 23.04.2009 r. GM-1-092 arkusz standardowy dla uczniów bez dysfunkcji oraz uczniów z dysleksją rozwojową (klucz odpowiedzi) GM-4-092 arkusz dla uczniów słabo widzących (klucz odpowiedzi) GM-7-092 arkusz dla uczniów słabo słyszących i uczniów niesłyszących (klucz odpowiedzi) GM-8-092 arkusz dla uczniów z upośledzeniem umysłowym w stopniu lekkim (klucz odpowiedzi) GM-L1-092 arkusz standardowy w języku litewskim (klucz odpowiedzi) Język obcy nowożytny - 24.04.2009 r. Arkusze standardowe dla uczniów bez dysfunkcji oraz uczniów z dysleksją rozwojową (A-1) Język angielski + transkrypcja + klucz odpowiedzi Język francuski + transkrypcja + klucz odpowiedzi Język hiszpański + transkrypcja + klucz odpowiedzi Język niemiecki + transkrypcja + klucz odpowiedzi Język rosyjski + transkrypcja + klucz odpowiedzi Język włoski + transkrypcja + klucz odpowiedzi Arkusze dla uczniów niesłyszących i słabo słyszących (A-7) Język angielski + klucz odpowiedzi Język niemiecki + klucz odpowiedzi Język rosyjski + klucz odpowiedzi Arkusze dla uczniów z upośledzeniem umysłowym w stopniu lekkim (A-8) Język angielski + transkrypcja + klucz odpowiedzi Język francuski + transkrypcja + klucz odpowiedzi Język niemiecki + transkrypcja + klucz odpowiedzi Język rosyjski + transkrypcja + klucz odpowiedzi
f5e6abc221c2f77c.jpg Easy Learning, Easy Life UCZ SIĘ 10 RAZY SZYBCIEJ!!! 70 RAZY TANIEJ NIŻ 'S*TA' !!! 1.JAK TO DZIAŁA ? System korzysta z cechy naszego mózgu, jaką jest możliwość dopasowywania się. Polega to na tym, że do każdego ucha podawany jest sygnał o innej częstotliwości. Mózg łapie się, że coś jest nie tak i zaczyna się dopasowywać tzn. tworzy "wirtualny" sygnał różnicowy, czyli różnicę częstotliwości między prawym a lewym uchem. Owa różnica jest właśnie częstotliwością jaka będzie dominującą w pracy naszego mózgu po takim zabiegu. Obie półkule będą zsynchronizowane, w wyniku czego cały mózg zacznie pracować o wiele lepiej. Lewa półkula, to półkula logiki. Prawa, to półkula wyobraźni. Synchronizacja sprawia, że zaczynają wreszcie pracować idealnie razem. Liczne badania naukowe potwierdziły, że uznani w świecie geniusze korzystają podczas myślenia równocześnie z lewej, jak i z prawej półkuli. Umożliwia im to lepsza niż u 'zwykłych śmiertelników' synchronizacja półkul. Dzięki mojej płycie i Ty możesz ją znacznie poprawić. Warto dodać jeszcze, że synchronizacja półkul mózgowych sprzyja większej samokontroli umysłu - zaczynamy mniej się denerwować, zmniejszają się stresy, jesteśmy bardziej zdecydowani i pewni siebie. 2.CO MI JEST POTRZEBNE ? Do używania "EASY LEARNING, EASY LIFE" potrzebne są jedynie stereofoniczne słuchawki. Płytę można odtwarzać na wszystkim, co odczytuje płyty CD: na komputerze, wieży, discmanie, itp. Dzięki temu możesz np. uczyć się albo relaksować jadąc pociągiem czy autobusem. 4.Opis działania Aby korzystać z płyty, należy umieścić ją w odtwarzaczu (czy też kompie), podłączyć i założyć słuchawki stereofoniczne . Po włączeniu płyty wybieramy program nr 1, którym jest test kanałów. Jeżeli słyszymy ‘left’ w lewym uchu i ‘right’ w prawym, to przechodzimy dalej. Jeżeli nie to odwracamy słuchawki – bo to bardzo ważne. Teraz przechodzimy do sedna – wybieramy odpowiedni program, przyjmujemy wygodna pozycję, rozluźniamy się i skupiamy na programie. W trakcie trwania programu należy się starać nie zaprzątać głowy myślami. 5.Uwagi Nie należy: -Przesłuchiwać jak zwykłej płyty audio tzn. program po programie. -Słuchać danego programu zbyt wiele razy w jednej sesji (zdecydowanie nie poecem słuchania kilkanaście razy lub więcej pod rząd) -Słuchać programu podczas oglądania TV, czytania książki czy grania np. w pasjansa (program wtedy nie przynosi skutku) -I jeszcze jedno. Jeśli ktoś zakłada z góry że program mu nic nie pomoże, to niewykluczone że tak będzie. 6. Suplement Jeżeli wybraliśmy np. program aby się uczyć, to zaczynamy się uczyć zaraz po zakończeniu programu. Jeżeli czujemy ze po pewnym czasie nasz umysł nie jest świeży, nauka przychodzi nam ciężej, to możemy ponownie odbyć sesję.
więcej plików z tego folderu...
Zgłoś jeśli naruszono regulamin
W ramach Chomikuj.pl stosujemy pliki cookies by umożliwić Ci wygodne korzystanie z serwisu. Jeśli nie zmienisz ustawień dotyczących cookies w Twojej przeglądarce, będą one umieszczane na Twoim komputerze. W każdej chwili możesz zmienić swoje ustawienia. Dowiedz się więcej w naszej Polityce Prywatności