Wykorzystujemy pliki cookies i podobne technologie w celu usprawnienia korzystania z serwisu Chomikuj.pl oraz wyświetlenia reklam dopasowanych do Twoich potrzeb.

Jeśli nie zmienisz ustawień dotyczących cookies w Twojej przeglądarce, wyrażasz zgodę na ich umieszczanie na Twoim komputerze przez administratora serwisu Chomikuj.pl – Kelo Corporation.

W każdej chwili możesz zmienić swoje ustawienia dotyczące cookies w swojej przeglądarce internetowej. Dowiedz się więcej w naszej Polityce Prywatności - http://chomikuj.pl/PolitykaPrywatnosci.aspx.

Jednocześnie informujemy że zmiana ustawień przeglądarki może spowodować ograniczenie korzystania ze strony Chomikuj.pl.

W przypadku braku twojej zgody na akceptację cookies niestety prosimy o opuszczenie serwisu chomikuj.pl.

Wykorzystanie plików cookies przez Zaufanych Partnerów (dostosowanie reklam do Twoich potrzeb, analiza skuteczności działań marketingowych).

Wyrażam sprzeciw na cookies Zaufanych Partnerów
NIE TAK

Wyrażenie sprzeciwu spowoduje, że wyświetlana Ci reklama nie będzie dopasowana do Twoich preferencji, a będzie to reklama wyświetlona przypadkowo.

Istnieje możliwość zmiany ustawień przeglądarki internetowej w sposób uniemożliwiający przechowywanie plików cookies na urządzeniu końcowym. Można również usunąć pliki cookies, dokonując odpowiednich zmian w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Pełną informację na ten temat znajdziesz pod adresem http://chomikuj.pl/PolitykaPrywatnosci.aspx.

Nie masz jeszcze własnego chomika? Załóż konto

MORTYR2-PL-400.part1.rar

Creative695 / ►Gry PC / ➔ Gry Strzelanki / ■ Mortyr / Mortyr 2 PL / MORTYR2-PL-400.part1.rar
Download: MORTYR2-PL-400.part1.rar

381,47 MB

0.0 / 5 (0 głosów)

Komentarze:

Nie ma jeszcze żadnego komentarza. Dodaj go jako pierwszy!

Aby dodawać komentarze musisz się zalogować










Pentium III 800 MHz, 256 MB RAM, karta grafiki 32MB




Druga część gry akcji/FPS, Mortyr, stworzonej przez polską grupę developerską Mirage Interactive. Głównym bohaterem Mortyra 2 jest nowa postać, Sven, jednakże wywodząca się z tej samej rodziny co Sebastian, bohater pierwszego Mortyra. Akcja osadzona została w czasach II Wojny Światowej - rozpoczyna się Szwecji i prowadzi nas przez sporą część Europy, m.in. odwiedzimy Polskę, Słowację, a finalny rozdział toczy się w Grecji. Nasz bohater odkrywa plany superbroni nazistów „Wunderwaffe”, która ma zostać wykorzystana przeciwko wrogom Rzeszy i przez całą grę stara się zapobiec jej użyciu.

Nowy Mortyr nastawiony jest tylko i wyłącznie na czystą, wartką i dynamiczną akcję - żadnych elementów cRPG. Nie znaczy to jednak, iż gra jest prosta, wręcz przeciwnie, wymaga sporego wysiłku od gracza, tym bardziej, że podczas produkcji położono duży nacisk na elementy taktyczne – bieganie i masowa eksterminacja nie mają tu racji bytu. Naszymi przeciwnikami są tylko naziści - nie zobaczymy tu żadnych droidów, szkieletorów, obcych, czy potworów - wyłącznie ludzie. Dużo wysiłku włożono w opracowanie procedur komputerowego A.I., tak by przeciwnicy zachowywali się sensownie, wykorzystywali przeszkody terenowe, współpracowali ze sobą, osłaniali się wzajemnie, itp. W nasze ręce oddany został też spory arsenał „potężnych” broni, karabinów maszynowych, pistoletów, granatów, itp. Gra dysponuje w pełni trójwymiarową, efektowną grafiką (engine został napisany od podstaw).










Inne pliki do pobrania z tego chomika
ALFA Antiterror to taktyczna gra akcji będąca próbą odwzorowania działalności słynnej elitarnej rosyjskiej jednostki bojowej ALFA. Za jej powstanie odpowiada rosyjska grupa developerska Mist Land, autorzy futurystycznej produkcji z gatunku cRPG, pt. Paradise Cracked. Oddział o którym traktuje gra powstał w 1974 roku za sprawą Jurija W. Andropowa (ówczesnego szefa sowieckiego KGB) i obecnie składa się z ponad dwustu wysoko wykwalifikowanych żołnierzy. Owa jednostka w ciągu blisko trzydziestu lat swojego istnienia zdążyła wziąć udział w wielu akcjach o charakterze militarnym – m.in. szturm na kabulski pałac prezydenta Hafizullaha Amina (1979), dwukrotne zdobywanie moskiewskiego Białego Domu (1991 i 1993) oraz odbijanie zakładników w teatrze na Dubrovce (2002). Swoją karierę w tym tytule rozpoczynamy w 1983 roku, jako zwykły porucznik służący w oddziale ALFA, a z biegiem czasu, wykonując kolejne zadania oparte na autentycznych akcjach bojowych (część z nich przez lata trzymana była w tajemnicy), awansujemy w hierarchii wojskowej i otrzymujemy odznaczenia za zasługi. W odróżnieniu od wielu typowych taktycznych gier akcji, w których wszystko rozgrywa się w czasie rzeczywistym, a co za tym idzie, gracz zmuszony jest bardzo szybko, niemal instynktownie, wydawać rozkazy poszczególnym członkom oddziału, tu twórcy posłużyli się mechanizmem tzw. wymuszonej pauzy, przypominającym nieco system „we go” użyty w serii Combat Mission. Znaczy to, że akcja podzielona jest na dwie nieustannie następujące po sobie fazy – w jednej czas się zatrzymuje i wydajemy rozkazy - w kolejnej obserwujemy jak wykonują je nasi żołnierze (nie możemy wpływać na to co robią). Mottem gry jest realizm, dlatego też przy jej produkcji brali udział w charakterze konsultantów byli i aktywni członkowie oddziałów Alfa. Każdy żołnierz występujący w tym tytule opisany jest zestawem cech charakterystycznych, posiada swój profil psychologiczny, a za jego zachowanie się w boju odpowiada zaawansowane komputerowe A.I. Stopniowo rosną także umiejętności naszych podkomendnych. Autorzy zwrócili również dużą uwagę na wierne przeniesienie do gry kilkunastu typów broni i innego wyposażenia podręcznego oraz pojazdów, które wykorzystywały i obecnie wykorzystują rosyjskie wojska i jednostki specjalne. Niebagatelną rolę w ALFA Antiterror odgrywa nowoczesny silnik graficzny 3D. Staranie opracowano wszystkie lokacje oraz elementy ukształtowania terenu wpływające na przebieg i taktykę działań bojowych, m.in. trawa, drzewa, poszczególne obiekty, domy i zabudowania. To samo tyczy się odwzorowania najróżniejszych efektów pogodowych, opadów deszczu i śniegu czy mgły. Każdy element ma tu wpływ na pole widzenia żołnierzy czy dźwięki, które dochodzą do ich uszu. ALFA Antiterror poza kampanią jednoosobową oferuje też grę wieloosobową z żywymi graczami za pośrednictwem sieci lokalnej i Internetu, a nawet poczty elektronicznej. obrazek obrazek
G.B.R.: The Fast Response Group to pierwszoosobowa, taktyczna gra akcji, podejmująca modną w XXI wieku tematykę walki z terroryzmem. Stworzona przez zespół Ural Games pozycja adresowana jest do odbiorców w przedziale wiekowym 16-45 lat i pozwala na wcielenie się w członka wojskowej Grupy Szybkiego Reagowania (z rosyjskiego: Grupa Bystrogo Reagirowanija). Powodem powstania specjalnej jednostki było szerzące się w świecie zagrożenie atakami ze strony nielegalnych organizacji militarnych. Według autorów fikcyjnego scenariusza gry głównym orędownikiem inicjatywy, mającej na celu stworzenie elitarnego zespołu żołnierzy, był sam prezydent Rosji. Udało mu się uzyskać aprobatę przedstawicieli pozostałych, największych mocarstw naszego globu, toteż po niedługich rozmowach zdecydowano się wreszcie powołać do służby tajną, perfekcyjnie wyszkoloną drużynę ekspertów od zabijania, którzy używając wszystkich dostępnych im środków w mgnieniu oka zlikwidują każde zagrożenie dla ziemskiego pokoju. Graczowi przychodzi spróbować swych sił w roli jednego z reprezentantów teamu G.B.R i wraz z kierowanymi przez Sztuczną Inteligencją kolegami wyruszyć na front w celu walki z najniebezpieczniejszymi terrorystami. Aby ułatwić odbiorcy jego zadanie, producenci shootera zadbali o zagwarantowanie wirtualnemu żołnierzowi szerokiego spektrum karabinów i wielu innych gatunków broni oraz ochronę za pomocą wytrzymałej kamizelki kuloodpornej. Wszystkie te zabiegi wprowadzono po to, aby wojak mógł uczestniczyć nie tylko w wymianach ognia z nieosłoniętymi przeciwnikami, ale potrafił również pozbyć się adwersarzy przebywających w pojazdach bojowych. Pokonanie wszystkich wrogów stanowi bowiem podstawowy warunek zwycięstwa w grze firmy Ural Games. obrazek
Dear Esther to komercyjny remake jednej z najlepszych modyfikacji do Half-Life 2. Pierwowzór stworzył Dan Pinchbeck jako eksperyment podejmujący próbę zrewolucjonizowania sposobu opowiadania historii w grach. Twórcą przeróbki jest natomiast Robert Briscoe, który pracował jako jeden z projektantów poziomów w Mirror’s Edge. Gra rozgrywana jest perspektywy pierwszej osoby. Nie ma tu jednak żadnej walki czy sekcji zręcznościowych. Zamiast tego cała zabawa polega na zwiedzaniu opuszczonej wyspy i odkrywaniu jej tajemnic. Ani imię ani tożsamość postaci, w którą się wcielamy nie zostają nigdy określone. Podczas podróży towarzyszy nam męski głos odczytujący krok po kroku listy umierającego żeglarza napisane do kobiety imieniem Esther. Te fragmenty wraz z elementami otoczenia (takimi jak znaki na skałach, papierowe łódki na brzegu itp.) tworzą kawałki układanki, które powoli odsłaniają nam prawdę o tym miejscu. Dear Esther stawia na głowie schematy, do których przyzwyczaiły nas gry i nie oferuje prostej rozrywki. Zamiast tego, jest to opowieść przesiąknięta dojmującym smutkiem i po zakończeniu zostawia w świadomości czarną chmurę oraz mnóstwo pytań co do możliwych interpretacji tej historii. Komercyjny remake Dear Esther korzysta z silnika Source znanego z gier takich jak Half-Life 2 czy Left4Dead. Robert Briscoe wycisnął z tej technologii ostatnie soki oferując grafikę przebijającą wszystko co to tej pory stworzono w oparciu o ten silnik. W porównaniu do pierwowzoru nie tylko strona wizualna uległa przeobrażeniu. Gra wzbogacona została również o wiele dodatkowych lokacji, a odkrywanie tajemnic wyspy umila nowa wersja oryginalnej ścieżki dźwiękowej. obrazek obrazek
więcej plików z tego folderu...
Zgłoś jeśli naruszono regulamin
W ramach Chomikuj.pl stosujemy pliki cookies by umożliwić Ci wygodne korzystanie z serwisu. Jeśli nie zmienisz ustawień dotyczących cookies w Twojej przeglądarce, będą one umieszczane na Twoim komputerze. W każdej chwili możesz zmienić swoje ustawienia. Dowiedz się więcej w naszej Polityce Prywatności