Red.faction.Armageddon.PL.REPACK.POLiSH.O22y.part4.rar
-
■ Król Artur II (2012) PL-PROPHET PC -
■ Księżniczka i żaba (2010) PL-PROPHET -
■ Kubuś i Przyjaciele (2011) PL-PROPHET -
■ Legendary PL-PROPHET -
■ LEGO Batman The Videogame PL-PROPHET -
■ LEGO Harry Potter Lata 5-7 2011 PL-PROPHET -
■ Lego Harry Potter Years 1-4 PL-PROPHET -
■ LEGO Pirates of the Caribbean PL-PROPHET -
■ Lionheart Wyprawy Krzyżowe PL-PROPHET -
■ Lost Horizon (2010) PL-PROPHET -
■ Machinarium PL-PROPHET -
■ Madagaskar 2 Escape to Africa PL-PROPHET -
■ Mafia II + ALL DLC ADDONS (2010) PL-O22y -
■ Mage Knight Apocalypse PL-PROPHET -
■ Majesty Anthology (2011) PL-PROPHET -
■ Mass Effect 2 PL-PROPHET -
■ Mass Effect Edycja Rozszerzona PL-PROPHET -
■ Medal of Honor (2010) PL-PROPHET -
■ Medal of Honor Airborne (2007) PL-PROPHET -
■ Medal Of Honor Wojna Na Pacyfiku PL-SPHiNX] -
■ Men of War Oddzial Szturmowy PL-PROPHET -
■ Men of War PL-PROPHET -
■ Men of War Red Tide PL-O22y -
■ Men of War Wietnam (2011) PL-PROPHET -
■ Men of War Wyklęci Bohaterowie PL-PROPHET -
■ Metro 2033 (2010) PL-PROPHET -
■ Might & Magic Clash of Heroes PL-PROPHET -
■ Mini Ninjas PL-PROPHET -
■ Need for Speed Carbon PL-SPHiNX -
■ Neverwinter Nights 2 PL-PROPHET -
■ Ninja Blade PL-PROPHET -
■ Ojciec Chrzestny PL-O22y -
■ Order of War PL-PROPHET PL -
■ Overlord 2 PL-PROPHET -
■ Painkiller Pandemonium PL-PROPHET -
■ ParaWorld 2006 PL-PROPHET -
■ Patrician IV (2010) PL-PROPHET -
■ Patrician IV Rise of a Dynasty PL-PROPHET -
■ Penumbra Antologia PL-PROPHET -
■ Peter Jackson's King Kong PL-PROPHET -
■ Piłka Ręczna Mistrzostwa Europy PL-PROPHET -
■ Polanie 2 PL-SPHiNX -
■ Postal 10th Anniversary Edition PL-PROPHET -
■ Potwory Kontra Obcy PL-PROPHET -
■ Prince Of Persia 2 Warrior Within PL-SPHiNX -
■ Punisher PL-SPHiNX -
■ Quake 4 PL-SPHiNX -
■ Rajd Polski PL-PROPHET -
■ Red Faction Armageddon PL-O22y -
zz
Core 2 Duo 3 GHz, 4 GB RAM, karta grafiki 1 GB , 7.5 GB HDD , Windows XP/Vista/7
Red Faction: Armageddon to czwarta część serii gier autorstwa zespołu Volition, których fabuła obraca się wokół wydarzeń związanych z planetą Mars. Przedstawiana odsłona wprowadza do cyklu mnóstwo zmian oraz ulepszeń i po raz pierwszy pozwala na walkę z rasą obcych istot.
Akcja Armageddon rozpoczyna się kilkadziesiąt lat po wydarzeniach przedstawionych w Red Faction: Guerrilla. Tajemnicza sekta pod wodzą Hale'a doprowadza do zniszczenia marsjańskiego terraformera, w rezultacie czego ludność zmuszona zostaje do zejścia głęboko pod ziemię. Właściwa zabawa rozpoczyna się nieco później, ukazując Dariusa Masona (wnuka bohatera poprzedniej odsłony cyklu) badającego pewne pradawne ruiny. Główny bohater zupełnie przypadkowo przyczynia się do wybudzenia rasy zamieszkujących Marsa wrogich kreatur. Obudzeni obcy okazują się agresywni i śmiertelnie niebezpieczni, dzięki czemu w szybkim czasie opanowują kolejne kolonie, zabijając lub zamykając w kokonach ludność cywilną. Darius musi nie tylko uporać się z inwazją kosmitów, ale także odeprzeć zarzuty, jakoby pełna odpowiedzialność za wybuch infekcji ciążyła właśnie na nim.
Red Faction: Armageddon stanowi świeże podejście do tematyki serii. Znana z Guerrilli swoboda poruszania została zastąpiona bardziej liniową strukturą gry, z naciskiem położonym na fabułę oraz filmowe podejście do jej przedstawienia. Powraca element rozpoznawczy całego cyklu, czyli możliwość niszczenia terenu, co możliwe jest dzięki wyposażeniu nas w zestaw potężnych narzędzi. Najcenniejsze urządzenie w grze to Magnet Gun, czyli Karabin Magnetyczny. Zasada jego działania jest bardzo prosta i polega na przyciąganiu pierwszego trafionego obiektu do drugiego celu. Oznacza to, że możemy np. oderwać kawałek ściany i posłać w stronę atakującego nas kosmity lub też odwracając kolejność celów sprawić, że obcy z impetem uderzy w sufit. Nie brakuje też jednak innych ciekawych broni, jak chociażby działa szynowego, karabinu plazmowego czy generatora czarnych dziur. Mason może ponadto korzystać z nano-kuźni, odpychając z jej pomocą potwory lub odbudowując zniszczone konstrukcje. Z czasem nawet tak wymyślne gadżety okazują się niewystarczające. Wtedy do gry wkraczają egzoszkielety, wielkie maszyny kroczące, a nawet myśliwiec, dzięki którym destrukcja w jeszcze większym stopniu przybiera na sile.