Wykorzystujemy pliki cookies i podobne technologie w celu usprawnienia korzystania z serwisu Chomikuj.pl oraz wyświetlenia reklam dopasowanych do Twoich potrzeb.

Jeśli nie zmienisz ustawień dotyczących cookies w Twojej przeglądarce, wyrażasz zgodę na ich umieszczanie na Twoim komputerze przez administratora serwisu Chomikuj.pl – Kelo Corporation.

W każdej chwili możesz zmienić swoje ustawienia dotyczące cookies w swojej przeglądarce internetowej. Dowiedz się więcej w naszej Polityce Prywatności - http://chomikuj.pl/PolitykaPrywatnosci.aspx.

Jednocześnie informujemy że zmiana ustawień przeglądarki może spowodować ograniczenie korzystania ze strony Chomikuj.pl.

W przypadku braku twojej zgody na akceptację cookies niestety prosimy o opuszczenie serwisu chomikuj.pl.

Wykorzystanie plików cookies przez Zaufanych Partnerów (dostosowanie reklam do Twoich potrzeb, analiza skuteczności działań marketingowych).

Wyrażam sprzeciw na cookies Zaufanych Partnerów
NIE TAK

Wyrażenie sprzeciwu spowoduje, że wyświetlana Ci reklama nie będzie dopasowana do Twoich preferencji, a będzie to reklama wyświetlona przypadkowo.

Istnieje możliwość zmiany ustawień przeglądarki internetowej w sposób uniemożliwiający przechowywanie plików cookies na urządzeniu końcowym. Można również usunąć pliki cookies, dokonując odpowiednich zmian w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Pełną informację na ten temat znajdziesz pod adresem http://chomikuj.pl/PolitykaPrywatnosci.aspx.

Nie masz jeszcze własnego chomika? Załóż konto

Worms Forts - Oblężenie.PC.iso

Download: Worms Forts - Oblężenie.PC.iso

0,83 GB

0.0 / 5 (0 głosów)


obrazekobrazek
wymagania sprzętowe:
Pentium III 1 GHz, 512 MB RAM, karta grafiki 128MB, 1 GB HDD

Kolejna, po Worms 3D, część bardzo popularnej na całym świecie serii traktującej o zmaganiach wirtualnych robaków. Oprócz specyficznego klimatu i poczucia humoru znanego z poprzednich odsłon, Worms Forts Under Siege oferuje graczom zupełne novum w rozgrywce - tytułowe fortyfikacje. Na poszczególnych poziomach pojawią się teraz twierdze, za murami których możemy ukryć Worsmy przed atakami i samemu prowadzić efektywny ostrzał pozycji wroga. Twórcy z zespołu developerskiego Team 17 oddali do dyspozycji graczy rozmaite katapulty, balisty, tarany, etc., co podnosi przyjemność płynącą z grania, a także pozwala na stosowanie rozmaitych strategii na polu walki.Na szczególną uwagę zasługuje także unikatowa stylizacja środowiska - antyczny Egipt, okolice Troi, średniowieczna Japonia (spotkamy Samurajów!) czy Anglia (rycerze króla Artura). W pełnej wersji zaimplementowano około 30 zróżnicowanych rodzajów broni (także stacjonarnych) oraz ukryte bonusy w postaci map, odzywek robaków czy innych mini-gier. Za efekty wizualne odpowiada usprawniony silnik graficzny z Worms 3D, pozwalający dowolnie deformować otoczenie, w którym toczone są pojedynki oraz odpowiadający za generowanie zmiennych warunków pogodowych: śnieg, wiatr, deszcz, etc. (duży wpływ na celowanie). Poszczególnym potyczkom wciąż towarzyszy charakterystyczny, kreskówkowy styl i przyjemna muzyka. Obrazu całości dopełnia, rozbudowany w porównaniu do ostatniej części cyklu, tryb multiplayer pozwalający na rywalizowanie z innymi osobami w sieci lokalnej lub poprzez Internet.


Komentarze:

Nie ma jeszcze żadnego komentarza. Dodaj go jako pierwszy!

Aby dodawać komentarze musisz się zalogować

Inne foldery z plikami do pobrania
Inne pliki do pobrania z tego chomika

obrazek

Reload: Target Down to symulator strzelnicy, w którym gracz może sprawdzić swoje umiejętności strzeleckie. Różnorodność miejsc, celów, 25 typów broni z całego świata, przeróżne akcesoria i autentyczne makiety treningowe sprawiają, że Reload: Target Down jest niesamowicie grywalny. Współzawodniczyć może do 4 graczy, a jeżeli jesteś wyborowym strzelcem możesz się zmierzyć z graczami na całym świecie uczestnicząc w Online Leaderboards. A co najważniejsze - Reload: Target Down to gra bezkrwawa, celami są tylko tarcze strzelnicze.

obrazek

wymagania sprzętowe: Pentium 4 3 GHz, 1 GB RAM, karta grafiki GeForce 7600 lub lepsza

Serious Sam HD: The First Encounter to odświeżona wersja popularnej strzelaniny, która swoją premierę miała na początku 2001 roku. Twórcy z chorwackiego studia Croteam skupili się przede wszystkim na poprawieniu oprawy wizualnej. Gra została wydana w ramach cyfrowej dystrybucji. Fabuła odświeżonej wersji dawnego hitu zawiązuje się w odległej przyszłości, kiedy to poziom zaawansowania techniki pozwolił ludziom na przeprowadzenie podróży międzygwiezdnych i eksploracji kosmosu. Niestety, podczas jednego z tych lotów ludzie napotykają wielkie zło, które od wieków odwiedza odległe planety i unicestwia całe cywilizacje. Tym razem przyszła pora na Ziemię. Najlepszy żołnierz oddziałów specjalnych Sam „Serious” Stone zostaje wysłany w przeszłość do starożytnego Egiptu, gdzie ma za zadanie zmienić losy ludzkości.

obrazek

wymagania sprzętowe: Procesor Pentium 4 1.4 GHz, 256 MB RAM, 32 MB akcelerator 3D

Moto GP 2 to kolejna część, znanych i niewątpliwie udanych wyścigów motocyklowych, pierwotnie wydanych na konsolę Sony Playstation 2. PeCetowa wersja tego tytułu odziedziczyła po swym konsolowym pierwowzorze zręcznościowy charakter rozgrywki, a co za tym idzie grywalność, dodając do tego ładniejszą grafikę (wyższa rozdzielczość, efekty dostępne w nowych kartach graficznych), a także kilka nowych cech. W poprzedniej części braliśmy udział w zawodach motocykli o pojemności 500cc w sezonie 2001, tym razem dano nam możliwość uczestniczenia w zawodach w sezonie 2002. Podobnie jak poprzednio, gra posiada status „oficjalnej gry wyścigów Moto GP”, dlatego też znajdziemy tu szesnaście oficjalnych tras na których toczą się wyścigi, wszystkie motocykle, zespoły i zawodników. Gracz może stać się jednym z owych kierowców lub też stworzyć swojego własnego zawodnika o indywidualnych parametrach i ścigać się z prędkościami sięgającymi 200km/h. Przed każdym wyścigiem można zapoznać się z trasą i przewidywaną pogodą, a następnie odpowiednio zmienić ustawienia podzespołów swej maszyny, wymienić opony, inaczej zestopniować skrzynię biegów, itp. Moto GP 2 oferuje aż osiem trybów rozgrywki, tj.: Stunt, Grand Prix, Time Trial, Training Challenges, Tag, Live, Single Race oraz Multiplayer, dzięki któremu w jednym wyścigu może brać udział do 16 osób równocześnie. * Sporych rozmiarów świat gry podzielony pomiędzy strefy wpływów czterech nacji Hiszpania, Francja, Anglia, Holandia. W sumie na mapie znajduje się około 60 miast. * Szereg scenariuszy szkoleniowych, które mają za zadanie wprowadzić nas w kulisy tej produkcji. * Osiem specjalnych scenariuszy przygotowanych przez autorów oraz oczywiście rozgrywka typu „open”. * Szesnaście rodzajów okrętów występujących w grze. * Efektowne bitwy morskie prezentowane przy pomocy nowoczesnego, w pełni trójwymiarowego silnika graficznego. * Specjalny system ekonomiczny, dysponowanie różnymi surowcami, produktami i dobrami. Zawieranie umów handlowych z innymi przedsiębiorcami, ustanawianie szlaków handlowych, itp. * Zaawansowane procedury sztucznej inteligencji (A.I.), dzięki którym piraci czy okręty wojenne zachowują się w charakterystyczny dla siebie i zależny od panującej sytuacji sposób.

obrazek

wymagania sprzętowe: Pentium 4 1.7 GHz, 512 MB RAM, karta grafiki 64 MB (GeForce 4 lub lepsza), 1.2 GB HDD trategia ekonomiczna, w której gracz staje przed obowiązkiem zarządzania średniowiecznym miastem. Musi dbać o prawidłowy rozwój metropolii obejmujący warstwę ekonomiczną i technologiczną (polityka wewnętrzna), a także bronić jej przed atakami sąsiadów. Kluczem do sukcesu jest odpowiednie wykorzystywanie okolicznych terenów, które równie dobrze mogą pełnić funkcje obronne, jak i czysto ekonomiczne. Przykładowo, miasto zbudowane na wzgórzu ma znacznie większe szanse w odpieraniu ataków wrogich armii, ale rozwiązanie to znacznie ogranicza możliwości jego przyszłej rozbudowy. Same bitwy wymagają posuwania się do określonych działań: należy zadbać o ewakuację ludności, przygotować siły obronne, można również wyburzyć okoliczne mosty, tak aby wrogie armie miały utrudniony dostęp do miejsca, w którym zlokalizowano miasto. Gracz może postawić wiele typów budowli obronnych, wśród których nie mogło zabraknąć kilku rodzajów murów i wież ostrzegawczych. Istotną rolę w trakcie zabawy odgrywa regularne zaspokajanie potrzeb mieszkańców, którzy w przypadku nie spełniania stawianych żądań mogą opuścić zbudowane przez gracza miasto w poszukiwaniu ciekawszych miejsc do osiedlenia. Sporym ułatwieniem są wskaźniki służące do monitorowania aktualnych potrzeb mieszkańców miasta, które podzielone na sześć grup: woda, żywność, spokój, zdrowie, obronność i tzw. „social”. Gracz musi w rozsądny sposób zaplanować rozbudowę miasta, tak aby nie utrudniać mieszkańcom dostępu do ważnych obiektów, ale i jednocześnie zachować spore pole do popisu przy ewentualnej obronie metropolii. Zabawa została zaprezentowana w trójwymiarowym otoczeniu, które obejmuje projekty różnych obiektów, budynków, poszczególnych mieszkańców, itp. Ulice miasta są poprzecinane uliczkami, a budynki, które przy nich stoją można przeważnie upgrade'ować. Zadbano również o realistyczną wizualizację uszkodzeń obiektów, które po odparciu wrogich ataków należy oczywiście zreperować, a także zmianę wystroju miasta przy awansach na kolejne poziomy technologiczne. Gracz ma pełną dowolność w stawianiu konstrukcji, jedynym ograniczeniem są surowce potrzebne do ich postawienia.

obrazek

wymagania sprzętowe: Pentium III 450MHz, 128MB RAM, akcelerator 3D Przeznaczona na komputery PC gra Crimson Skies stworzona została na bazie wydanej w 1998 roku przez firmę FASA Interactive planszówki Crimson Skies: A Game of Aerial Combat. Dewelopingiem zajęło się studio Zipper Interactive, które doświadczenia z symulatorami lotniczymi zebrało w trakcie prac nad średnio udanym projektem Top Gun: Hornet's Nest. Od strony wydawniczej nad całym przedsięwzięciem czuwał jednak wydawca znakomitego cyklu Flight Simulator – Microsoft Game Studios. Wspólny mianownik dla planszówki i gry komputerowej stanowi nietuzinkowe uniwersum Crimson Skies. Przedstawia ono alternatywną wizję historii Ameryki lat 30. ubiegłego wieku. Po zakończeniu I wojny światowej, w obawie przed światową epidemią grypy, Stany Zjednoczone obierają kurs izolacjonistyczny. Ustawa prohibicyjna i kryzys gospodarczy sprawiają, że kraj pogrąża się w Wielkiej Depresji, po czym cała Ameryka Północna dzieli się na autonomiczne i często skłócone ze sobą terytoria. Kolej i międzystanowe autostrady przestają mieć jakiekolwiek znaczenie, a transport odbywa się głównie dzięki ogromnym sterowcom. Te z kolei stają się celem ataków podniebnych piratów.

obrazek

wymagania sprzętowe: Core 2 Duo 2.4 GHz, 1 GB RAM, karta grafiki 256 MB (GeForce 8600 lub lepszy), Windows XP/Vista/7 Budżetowa gra akcji/FPS. Terroryści przejmują kontrolę nad elektrownią w Czarnobylu i grożą zdetonowaniem bomby. Do akcji wkracza jeden człowiek – elitarny żołnierz. Czarnobyl: Terrorist Attack to strzelanka pierwszoosobowa, w której ratujemy świat przed groźnymi terrorystami. Produkcja została przygotowana przez polskie studio Silden. W nieodległej przyszłości silnie uzbrojona grupa terrorystów przejmuje kontrolę nad okolicą miasta Prypeć i grozi zdetonowaniem reaktorów elektrowni w Czarnobylu, co doprowadziłoby do uwolnienia radioaktywnej chmury, która przykryje sporą część północnej półkuli. Przywódca grupy przekazuje żądania – miliard euro w ciągu 24 godzin. Państwa Europy nie zamierzają płacić. Zamiast tego, do akcji zostaje wysłany przedstawiciel elitarnej jednostki. Zadaniem gracza jest zakradnięcie się do elektrowni i powstrzymanie bandytów. Bitwa z terrorystami na terenie Czarnobyla została przedstawiona w postaci jedenastu poziomów, podczas których zwiedzamy zarówno okolice jak i wnętrze elektrowni. Twórcy chwalą się realistycznym odwzorowaniem wszelkich lokacji i skomplikowanymi celami zadań. Podczas zabawy uczestniczymy w wielu spektakularnych scenach – unikamy ognia z helikoptera, korzystamy z lokalnej kolejki i jesteśmy świadkami bombardowania. Do walki z groźnymi przestępcami potrzeba odpowiedniego sprzętu. W grze pojawia się łącznie siedem potężnych broni, wśród których nie brakuje dobrze znanych modeli karabinów, czy pistoletów. Po przejściu gry otrzymujemy dostęp do realistycznego trybu trudności, gwarantującego nowe doznania.

obrazek

wymagania sprzętowe: Microsoft Windows XP/Vista/Win7 * CPU: 1.8Ghz * Memory: 1GByte DDR2 SDRAM * Video: 128mb * Monitor: 640x480 (VGA) * HDD: 1Gb Arcana Heart 3 to kolejna gra z serii dwuwymiarowych bijatyk, w którą od pół roku można zagrać w Japonii na automatach. Dzięki firmie Arc System, która zajmuje się obecnie portowaniem trzeciej części Arcana Heart już zimą będzie można w nią zagrać w domach na Playstation 3 lub Xboxie 360. 23 postacie do wyboru, story mode, mangowa grafika Full HD oraz dynamiczna akcja, którą już teraz możemy oglądać na filmach z wersji arcade. Czy to wystarczy, aby móc konkurować z BlazBlue: Continuum Shift lub King of Fighters XIII?

obrazek

wymagania sprzętowe: Pentium III 600 MHz, 256 MB RAM, karta grafiki 128 MB (GeForce 3Ti lub lepsza), 40 MB HDD, Windows XP/Vista/7 Symulacja, w której wcielamy się w rolę pracownika miejskich służb porządkowych i używamy zamiatarek do usuwania z ulic różnorakich zanieczyszczeń. Kehrmaschinen-Simulator 2011 to gra autorstwa niemieckiego dewelopera TML-Studios, znanego między innymi dzięki takim produkcjom jak City Bus Simulator 2010 (symulator komunikacji miejskiej) czy Feuerwehr Simulator 2010 (symulator straży pożarnej). W opisywanej grze wcielamy się w postać pracownika służb porządkowych i zajmujemy się zamiataniem ulic z użyciem wyspecjalizowanego sprzętu.

obrazek

wymagania sprzętowe: Pentium 133MHz, 16MB RAM, karta graficzna 4MB, Windows 9x Absolutny killer. Tak w skrócie opisać można było najnowszą grę autorstwa Psygnosis. Tytuł zresztą, choć trudny do dosłownego przetłumaczenia na język polski, doskonale oddawał uczucia, jakie budziła gra (wipe out – wymiatać, zmiatać z powierzchni). WipeOut, bo o niej mowa, stała się hitem na miarę pierwszego Tekkena czy Ridge Racera i wraz z Destruction Derby (notabene również spod igły Psygnosis) godnie reprezentowała ówczesne umiejętności europejskich producentów gier. Gra przez długie miesiące szturmując wszystkie możliwe listy przebojów rządziła niepodzielnie. Rok później, zachęcona sukcesem pierwszej części, firma postanowiła wydać sequel, który otrzymał tytuł godny swej futurystycznej treści – WipeOut 2097.

obrazek

wymagania sprzętowe: Pentium III 500MHz, 64MB RAM, 16 MB akcelerator 3D Tony Hawk’s Pro Skater 3 to kolejna gra z serii, w której możemy wykonywać niewyobrażalne wręcz triki na deskorolce. Do naszej dyspozycji oddano 8 różnorodnych obszarów, od fabryki, przez zaśnieżony parking gdzieś w Kanadzie, a skończywszy na Tokio. Wszystkie plansze są oryginalne, z wieloma ciekawymi miejscami do odkrycia.W części trzeciej pozostawiono poprzedni system trików, dając jednak możliwość robienia o wiele dłuższych i bardziej skomplikowanych combosów. Na każdej planszy mamy do wykonania kilka misji, od całkiem normalnych, jak popisanie się trikami przed obcymi skaterami, po bardzo śmieszne, jak uratowanie niezbyt rozgarniętego pana, któremu język przymarzł do metalowego słupa. Oczywiście, oprócz wypełniania zadań, zbieramy również punkty za wykonywanie trików.Graficznie jest bez żadnych rewelacji, ale i tak najważniejsze jest to, iż wszystko wygląda przejrzyście, a gra ani na chwile nie zwalnia. W przypadku wersji na PS2 dodano możliwość gry online do 4 osób i jest to pierwsza gra na konsole Sony, która na to pozwala.

więcej plików z tego folderu...
Zgłoś jeśli naruszono regulamin
W ramach Chomikuj.pl stosujemy pliki cookies by umożliwić Ci wygodne korzystanie z serwisu. Jeśli nie zmienisz ustawień dotyczących cookies w Twojej przeglądarce, będą one umieszczane na Twoim komputerze. W każdej chwili możesz zmienić swoje ustawienia. Dowiedz się więcej w naszej Polityce Prywatności