rld-cx12.part5.rar
-
--!! Bóg nie umarł - God's not dead -
!@@@GRA O TRON SEZON 3 LEKTOR PL@@@! -
$$Język Niemiecki+Audio -
$$Niemiecki Kurs Gramatyka -
■ SuperMemo UX Extreme English PL -
■ ANGIELSKI+ -
■ NIEMIECKI+ -
▰ Mafia zabija tylko latem [ LEKTOR PL 2013 ] -
►BAJKOWE HITY-POLECAM!!! -
◆ Doktor Hart PL -
♛Kursy Językowe ♛ -
Android 4.1 Jelly Bean -
Aplikacje - 480x854 -
APLIKACJE pod J-tke -
Barbi -
Barbie - Księżniczka I żebraczka -
Barbie - Wróżkolandia -
Barbie i 12 Tanczących Księżniczek -
Barbie i Magia Pegaza -
Barbie Jako Roszpunka -
Barbie W Dziadku Do Orzechow -
Barbie z jeziora labedziego -
blokowanie bootloadera -
Chłopaki do wzięcia -
Discovery - Wielkie pytania -
Dokumentalne -
EuroPlus+Sprachkurs Deutsch 2000 -
Gry - 480x854 -
kernele -
Klub Winx całość -
Kursy językowe<<< -
pamietniki barbie -
rom CyanogenMod 10.0 xperia j -
romy -
ROM-y Xperia J -
Root Sony Xperia J -
Sezon 01 -
Sezon 01 paczka rar -
Sezon 02 -
Sezon I -
Sezon II -
Sezon III -
Sezon IV -
Sezon V -
SOFTY do Sony Xperia J -
SONY Xperia J -
SuperMemo UX Pełny Kurs Angielskiego -
Transformers 1 2 3 Lektor PL -
Wataha Sezon 2 -
XPERIA J
WYMAGANIA SPRZĘTOWE :
wymagania sprzętowe: Pentium IV 2.8 GHz, 2 GB RAM, karta grafiki 512 MB (GeForce GT 240 lub lepsza), 8 GB HDD, Windows XP/Vista/7
Cities XL 2012 to symulator budowy miasta, w którym zarządzamy wszystkimi najważniejszymi aspektami funkcjonowania wnoszonej przez nas metropolii.
Cities XL 2012 jest rozbudowanym symulatorem budowy i zarządzania miastem, za którego produkcją stoi francuskie Focus Home Interactive, odpowiadające miedzy innymi za serię TrackMania czy grę Blood Bowl. W 2010 roku Francuzi kupili prawa do marki Cities XL od bankrutującego studia Monte Cristo. Efektem przejęcia było rozwinięcie oraz udoskonalenie stworzonego przez upadłego już dewelopera projektu i wydanie Cities XL 2011, w którym zamiast skupiać się na trybie multiplayer (tak jak zrobił to poprzednik), powrócono do modelu zabawy opartego przede wszystkim na rozgrywce jednoosobowej.
W Cities XL 2012, podobnie jak w Sim City i innych grach z gatunku, celem zabawy jest zbudowanie jak najbardziej zbliżonego do ideału miasta, którego mieszkańcy wiodą sielskie życie, płacąc niskie podatki, nie przejmując się porannymi korkami, kolejkami w przychodni i zanieczyszczeniem powietrza. Wcielamy się w rolę burmistrza, a naszym zdaniem jest nie tylko planowanie urbanistycznego układu metropolii, ale także zadbanie o wydajny i sprawny transport, bezpieczeństwo energetyczne, budowę mieszkań i domów oraz służących zamieszkującym je ludziom instytucji społecznych i miejsc, gdzie mogą spędzić swój wolny czas. W porównaniu z poprzednią częścią do tysiąca wzrosła liczba unikalnych elementów i struktur, które postawimy w naszym mieście, a ich wygląd i styl architektoniczny zależy od miejsca w jakim je wzniesiono. Pojawiają się więc budowle typowe dla górskich miast, portów czy nadmorskich kurortów wypoczynkowych.
Cities XL 2012 oddaje do dyspozycji graczy ponad 60 nowych map. Część z nich jest wiernym odwzorowaniem prawdziwych ziemskich lokacji, takich jak wyspy Kajmany czy leżące w Wielkim Kanionie jezioro Powell, inne natomiast są fantastycznymi lokacjami, które mogą być wyzwaniem dla zdolności graczy lub po prostu odznaczać się atrakcyjnymi wizualnie krajobrazami.
Jedną z najważniejszych nowości dla wielu fanów serii jest z pewnością oficjalne wsparcie dewelopera dla wszelkiej maści twórczości moderskiej. Instalowanie i korzystanie z modów w poprzednich odsłonach gry wiązało się z modyfikacją plików za pomocą edytorów i narzędzi tworzonych przez graczy. Twórcy uprościli ten proces i umieścili w grze szczegółowy poradnik, który pomoże początkującym moderom.
Co prawda Cities XL 2012 jest samodzielnym tytułem nie potrzebującym do działania poprzednich części serii, ale możemy go także nabyć w formie elektronicznego uaktualnienia wersji 2011. Sprawi to, że nie stracimy dostępu do miast, którym poświeciliśmy dziesiątki godzin ciężkiej pracy w poprzedniej odsłonie tytułu.
Całość gry działa na lekko odświeżonym silniku graficznym znanym z poprzednich części. Liczyć możemy więc na miłą dla oka trójwymiarową grafikę, pozwalająca na oglądanie miast zarówno z widoku satelitarnego jak i z poziomu oczu zwykłego przechodnia.