Będę mówić poprawnie. Zeszyt 1 (sz, ż, cz, dż).rar
-
Artykuły, książki -
Artykuły, książki(1) -
Atlas neuroanatomii i neurofizjologii Nettera -
Będę mówić poprawnie -
Chcę mówić wyraźnie -
Cz. 1 zgadnij co słyszysz -
cz. I -
ćwiczenia -
Ćwiczenia oddechowe i artykulacyjne -
Ćwiczenia słuchu fonematycznego (lauritaa) -
Diagnozowanie -
emocje -
emocje(1) -
emocje1 -
głoski -
Gra Memory, Domino do wydruku -
gry planszowe(1) -
historyjki 6-obrazków -
historyjki obrazkowe -
Historyjki obrazkowe 2 -
Historyjki obrazkowe- zestawy -
HISTORYJKI OBRAZKOWE(1) -
Historyjki obrazkowe(2) -
I ćwiczenia artykulacji głosek -
jąkanie -
kategoryzacja-obrazki -
Komunikacja alternatywna -
Kostka do gry -
kot -
Książeczki AAC -
logopedia -
logopedia - scenariusze ćwiczeń w przedszkolu -
Logopedia(1) -
LOGOPEDIA-PODRĘCZNIKI-SUPER -
logopedyczne karty pracy -
nad, pod, pomiędzy -
Odgłosy przyrody zagadki obrazkowo dźwiękowe -
Pomoce Logopedyczne; dokumenty -
puzzle 2 i 3 elementowe -
rozwijanie percepcji słuchowej 5-latka -
różnice 4 -
Seria Uczymy się poprawnie mówić -
Tablice do grafomotoryki -
TERAPIA -
Terapia dzieci z afazją -
Terapia logopedyczna -
Wychowanie słuchowe -
Zabawy paluszkowe -
Zgadnij co słyszysz -
Zgaduj_zgadula
Książkai dla rodziców dzieci dyslalicznych, nauczycieli przedszkoli, nauczycieli nauczania zintegrowanego, logopedów oraz rodziców wszystkich dzieci, u których proces kształtowania się mowy nie został zakończony, celem jego stymulacji.
W serii dostępne są pozycje:
Będę mówić poprawnie. Zeszyt 1. Ćwiczenia do terapii logopedycznej głosek: sz, ż, cz, dż
Będę mówić poprawnie. Zeszyt 2. Ćwiczenia do terapii logopedycznej głosek: l, l', r
Będę mówić poprawnie. Zeszyt 3. Ćwiczenia do terapii logopedycznej głosek: s, z, c, dz
Będę mówić poprawnie. Zeszyt 4. Ćwiczenia do terapii logopedycznej głosek: ś, ź, ć, dź
Wszystkie zeszyty przeznaczone są do pracy z dziećmi, u których występują zaburzenia w czytaniu, pisaniu i mówieniu. Zaburzenia te powodują, że dzieci mają trudności w opanowaniu materiału programowego. Zamieszczone w zeszytach różnorodne ćwiczenia, m.in.: zagadki, rebusy, pozwalają urozmaicić monotonną pracę nad poprawną wymową. Dodatkowo nauczyciel może wykorzystać w swej pracy zabawy, które pomagają przezwyciężyć trudności dzieci poprzez ćwiczenie wymowy głosek w izolacji, sylabach, wyrazach i zdaniach.
Dzięki swej zawartości zeszyty ćwiczeń pomagają w stymulacji rozwoju językowego, są doskonałą pomocą dla dziecka z zaburzonym rozwojem mowy.