DUES.EX-2011-X360-PL.part8.rar
-
! CRACK - ENEMY FRONT [2014-PROPER] -
! ENEMY FRONT XBOX360 PL -
! SPOLSZCZENIE - ENEMY FRONT - DUBBING-PL -
!-DARK SOULS II - 2 PL-[PC] -
!-ENEMY FRONT [PC] -
!-LEGO THE HOBBIT PL-[PC] -
!-MURDERED ŚLEDZTWO ZZA GROBU PL-[PC] -
!-THE AMAZING SPIDER-MAN 2 [PC] [2014] -
!-WATCH DOGS PL-[PC] -
!-WOLFENSTEIN THE NEW ORDER PL-[PC] -
◕ Euro Truck Simulator 2 PC PL -
◕ Symulator Wieży Kontroli Lotów 2012 PC PL -
☺ Flashout 3D PC PL - Chomikuj -
☺ Karate Panda PC PL - Chomikuj -
☺ Super Łosiu - Chomikuj -
♣ Age Of Wonders III PL PC -
♣ Arma III Complete Edition PC PL -
♣ Batman Arkham Origins Blackgate PC -
♣ Cabelas Big Game Hunter Pro Hunts -
♣ Dark Souls II PC PL -
♣ Deus Ex The Fall -
♣ Euro Truck Simulator 2 PC PL -
♣ Flashout 3D PC PL -
♣ IHF Handball Challenge 14 PL PC -
♣ Karate Panda PC PL -
♣ Kick-Ass 2 PC -
♣ MXGP PC -
♣ Super Łosiu PC PL -
♣ Symulator Wieży Kontroli Lotów PC PL -
♣ The Inner World -
♣ Wargame Red Dragon PC -
♣ Yaiba Ninja Gaiden Z -
✪ Age Of Wonders III PL PC -
✪ ARMA III Complete Edition PC PL -
✪ Batman Arkham Origins Blackgate PC -
✪ Cabelas Big Game Hunter Pro Hunts PC -
✪ Dark Souls II PC PL -
✪ Deus Ex The Fall PC -
✪ Euro Truck Simulator 2 PC PL -
✪ Flashout 3D PC PL -
✪ IHF Handball Challenge 14 PL PC -
✪ Kick-Ass 2 PC -
✪ MXGP PC -
✪ Super Łosiu PC PL -
✪ Symulator Wieży Kontroli Lotów PC PL -
✪ The Inner World PC PL -
✪ Wargame Red Dragon PC -
✪ Yaiba Ninja Gaiden Z PC -
Repack Black Box -
W jednym pliku
REGiON: PAL
JĘZYK: PL
ABGX360: http://s2.ifotos.pl/img/D_haexrsw.png
Trzecia część słynnej gry akcji z elementami cRPG osadzona w cyberpunkowej wizji przyszłości. Tym razem za jej powstanie nie jest odpowiedzialne studio Ion Storm, lecz Eidos Montreal.
Deus Ex: Bunt ludzkości jest kolejną odsłoną słynnej serii gier action RPG, osadzoną w cyberpunkowej wizji przyszłości. "Trójka" jest prequelem dla poprzednich części, a za jej powstanie nie odpowiada już ekipa Ion Storm, lecz montrealskie studio firmy Eidos. Pomimo tego fabuła gry przygotowana została we współpracy z autorem scenariusza wcześniejszych odsłon - Sheldonem Pacottim. Produkcja otrzymała też wsparcie ze strony Harveya Smitha i Warrena Spectora, czyli twórców pierwowzoru.
Akcja Buntu ludzkości rozpoczyna się w 2027 roku w Szanghaju. Futurystyczne miasto podzielone zostało na dwie warstwy reprezentujące status społeczny ich mieszkańców - dla bogaczy zarezerwowana jest górna strefa, natomiast biedota żyje w dolnej warstwie, pozostającej w wiecznym półmroku. Niebo nad tym niezbyt przyjaznym miejscem wciąż przecinają transportowce wyposażone w migające, holograficzne ekrany. Wcielamy się w rolę Adama Jensena, przeciętnego faceta pełniącego funkcję szefa ochrony w firmie Sarif Industries, prowadzącej badania nad biomechanicznymi ulepszeniami. W przyszłości to właśnie one doprowadzą do powstania znanych z poprzednich odsłon nanowszczepów.
Pewnego dnia życie bohatera całkowicie się zmienia - do głównej siedziby laboratorium wdziera się oddział sił specjalnych i urządza prawdziwą rzeź. W dodatku atak ten umożliwiły plany budynku sporządzone własnoręcznie przez Jensena. Sam Adam zostaje poważnie ranny i zapada w śpiączkę. Po przebudzeniu mężczyzna odkrywa, że został uratowany dzięki licznym operacjom i biomechanicznym modyfikacjom ciała. Wstęp, do momentu wspomnianej rzezi, jest interaktywny, bierzemy w nim udział i widzimy całą akcję na własne oczy. Po powrocie do zdrowia na Adama czeka skomplikowana intryga do rozwiązania.
Twórcy gry postarali się wyeliminować większość aspektów Deus Ex: Invisible War, na które narzekali fani pierwowzoru – przykładem może być jeden typ amunicji dla wszystkich broni. Jednocześnie zachowano cztery charakterystyczne cechy serii – skradanie się, hakowanie, interakcje z innymi ludźmi oraz walkę. To oznacza, że w roli Jensena możemy podejść na kilka sposobów do praktycznie każdej sytuacji. Do elitarnego klubu dostaniemy się przekupując bramkarza, zabijając go, zakradając się lub łamiąc szyfr w drzwiach na zaplecze. Oczywiście nasze umiejętności są uzależnione od posiadanych wszczepów – jedna postać nie może specjalizować się we wszystkich dziedzinach, więc gracz musi dokonać wyboru według własnych upodobań.
Zrealizowanie powyższych pomysłów wymagało zastosowania kilku systemów. W przypadku skradania się możemy więc chować się za przeszkodami (wtedy oglądamy akcję z widoku TPP), korzystać z kamuflażu optycznego, ogłuszać przeciwników, a nawet przenosić ich ciała. Hakowanie paneli i komputerów zostało zrealizowane w postaci prostych mini-gierek logiczno-zręcznościowych. Rozmowy z postaciami niezależnymi przypominają takie gry jak Mass Effect – gracz otrzymuje do wyboru kilka opcji określających charakter wypowiedzi. Podczas walki korzystamy z najróżniejszych broni, które oczywiście da się w łatwy sposób podrasować. Sporym urozmaiceniem są też wszczepy zwiększające siłę bohatera – dzięki temu może on przebić ścianę i znokautować wroga stojącego za nią.
Nowy Deus Ex charakteryzuje się świetnie zrealizowaną oprawą graficzną, która operuje dwiema barwami – złotą i czarną. Kolory symbolizują odpowiednio „odrodzenie” cywilizacji ludzkiej (co jest nawiązaniem do epoki Renesansu) oraz mroczną i niepokojącą technologię. Autorzy pokusili się o więcej tego typu sprytnych symboli – jednym z nich jest układ miasta przypominający plastry miodu. W tej metaforze ludzie są bezosobowymi i masowymi elementami roju, które bezwolnie słuchają rozkazów z góry.