-
142 -
817 -
87 -
155
2293 plików
589,42 GB
Illusion Softworks / 2K Czech ( producent )
2K Games ( wydawca )
gry akcji ( TPP )
23 listopada 2010 ( światowa data premiery )
obecnie brak planów wydania ( data wydania w Polsce )
23 listopada 2010 ( data premiery w USA )
Joe’s Adventures jest jednym z kilku dodatków DLC wydanych na potrzeby przedłużenia żywotności gry Mafia II – kontynuacji legendarnej już gangsterskiej gry akcji, strukturą rozgrywki przypominającej niezwykle popularną serię GTA. Rozszerzenie zostało opracowane w studiu 2K Czech odpowiedzialnym również za stworzenie pierwowzoru.
Wcielamy się w postać Joe Barbaro – przyjaciela Vito Scaletty, którego znamy jako głównego bohatera podstawowej przygody. Joe zna Vito od dzieciństwa, a ich znajomość układała się bez większych zakłóceń, do czasu aż ten drugi trafił do więzienia. Okres „odsiadki” był w Mafii II pokazany w taki sposób, że tak naprawdę nie wiedzieliśmy co w tym czasie działo się w mieście Empire Bay. Właśnie na to pytanie odpowiada to rozszerzenie. Co ciekawe, dowiadujemy się nie tylko tego co robił Joe przez te kilka straconych dla Vito lat – odkrywamy bowiem także pewne sekrety związane z wyrokiem Scaletty.
Oprócz szeregu misji wchodzących w skład dodatku trafiamy też w nieznane wcześniej miejsca, wśród których wyróżnić można wnętrza wybranych budynków, stację kolejową, stocznię, czy okolice jeziora. Gra została także wzbogacona o nowe ciuchy i różne przedmioty do kolekcjonowania, a ścieżka dźwiękowa otrzymała kilka dodatkowych klasyków lat czterdziestych i pięćdziesiątych.
Sama rozgrywka nie zmieniła się od czasów „podstawki” i opiera się na tych samych założeniach co oryginał. Choć przejmujemy kontrolę nad inną postacią, sterowanie nie różni się od sposobu kontroli Vito Scaletty. Strzelaniny działają zatem w podobny sposób jak w wielu innych grach akcji – możemy chować się za przeszkodami, prześlizgnąć się z miejsca na miejsce, czy powalczyć z przeciwnikiem na krótki dystans. Tymczasem jazda samochodem utrzymana jest w stylu znanym fanom cyklu. Pojazdy są więc nieco ociężałe i mają dłuższą drogę hamowania od najnowszych modeli, a w opcjach możemy zmienić model jazdy ze zręcznościowego na realistyczny.
- sortuj według:
-
1 -
0 -
0 -
0
1 plików
7 KB