Wykorzystujemy pliki cookies i podobne technologie w celu usprawnienia korzystania z serwisu Chomikuj.pl oraz wyświetlenia reklam dopasowanych do Twoich potrzeb.

Jeśli nie zmienisz ustawień dotyczących cookies w Twojej przeglądarce, wyrażasz zgodę na ich umieszczanie na Twoim komputerze przez administratora serwisu Chomikuj.pl – Kelo Corporation.

W każdej chwili możesz zmienić swoje ustawienia dotyczące cookies w swojej przeglądarce internetowej. Dowiedz się więcej w naszej Polityce Prywatności - http://chomikuj.pl/PolitykaPrywatnosci.aspx.

Jednocześnie informujemy że zmiana ustawień przeglądarki może spowodować ograniczenie korzystania ze strony Chomikuj.pl.

W przypadku braku twojej zgody na akceptację cookies niestety prosimy o opuszczenie serwisu chomikuj.pl.

Wykorzystanie plików cookies przez Zaufanych Partnerów (dostosowanie reklam do Twoich potrzeb, analiza skuteczności działań marketingowych).

Wyrażam sprzeciw na cookies Zaufanych Partnerów
NIE TAK

Wyrażenie sprzeciwu spowoduje, że wyświetlana Ci reklama nie będzie dopasowana do Twoich preferencji, a będzie to reklama wyświetlona przypadkowo.

Istnieje możliwość zmiany ustawień przeglądarki internetowej w sposób uniemożliwiający przechowywanie plików cookies na urządzeniu końcowym. Można również usunąć pliki cookies, dokonując odpowiednich zmian w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Pełną informację na ten temat znajdziesz pod adresem http://chomikuj.pl/PolitykaPrywatnosci.aspx.

Nie masz jeszcze własnego chomika? Załóż konto

Zuma.exe

Download: Zuma.exe

4,78 MB

0.0 / 5 (0 głosów)
Tej gry przedstawiać Wam chyba nie muszę, ale gdyby...;)

Zasady są proste: Na plansze pojawiają się kulki, a by wygrać poziom należy wszytkie zbić. Wystrzelując kule z żaby tak aby na planszy uporządkowały się przynajmniej 3 takiego samego koloru.

Gra ma też sekretne poziomy, na których kule porzyszają się chaotycznie! Jednym słowem - gra warta ściągnięcia. (szczególnie, że nie zajmuje dużo miejsca na dysku trwardym)

Komentarze:

Nie ma jeszcze żadnego komentarza. Dodaj go jako pierwszy!

Aby dodawać komentarze musisz się zalogować

Inne pliki do pobrania z tego chomika
Podstawy - Gramy wszystkimi kartami (jokery też). - Każdy gracz na początku dostaje po 5 kart. - Resztę kart odkładamy na stół i odkrywamy jedną (nie może to być karta funkcyjna, o których poniżej). - Pierwsza osoba po lewej stronie rozdającego zaczyna. - Musi ona dorzucić, ze swoich pięciu kart, kartę pasującą kolorowi lub figurze leżącej na stole. - Jeśli posiada 2,3,4 karty mające taką samą figurę np. 3 siódemki to może rzucić wszystkie naraz, tak by ta na spodzie pasowała do koloru lub figury leżącej na stole. - Kolejny gracz musi dopasować (kolorem, figurą) swoje karty do położonej przez przeciwnika. - Jeżeli nie posiada ani jednej ani drugiej to bierze kartę z kupki. Jeśli z kupki dobrał odpowiednią kartę to może ją położyć na stos, jeśli nie to traci kolejkę. - Gracz, któremu zostanie jedna karta w ręce musi powiedzieć „Makao”, gdy tego nie zrobi, a ktoś inny się zorientuje i zwróci na to uwagę, to bierze 5 pięć kart z kupki. - Wygrywamy wtedy, gdy jako pierwsi pozbyliśmy się kart z ręki. Karty funkcyjne Służą do urozmaicenia rozgrywki, a wśród nich wyróżniamy: - Dama pik Dama pik uniewinnia od wszystkiego. Jeśli ktoś przed nami rzucił kartę funkcyjną, to jej działanie możemy anulować tą damą, nie musimy jej rzucać do koloru ani figury, natomiast kolejny gracz już musi użyć innej damy lub koloru pik. - Joker Zastępuje każdą inną kartę. Należy dokładnie określić jej rodzaj, gdy kładziemy ją na stosie. - Król kier Powoduje, że osoba przed nami bierze z kupki 5 kart. Następna osoba na tego króla może położyć 2 lub 3 kier wtedy nie będzie musiała nic brać, a kolejną czeka branie odpowiednio 7 lub 8 kart. Można też użyć króla pik. Karty zmuszające do brania mogą się kumulować, pod warunkiem, że są rzucane do koloru lub figury - Król pik Podobne działanie jak król kier, ale tym razem to poprzednia osoba bierze 5 kart. - Dwójki i trójki (wszystkie) Kolejny gracz musi brać odpowiednio 2 lub 3 karty z kupki. Może dorzucić inną kartę tego samego typu (2, 3 ,król kier lub pik) byle do kolory lub figury. Spowoduje to, że kolejny gracz będzie musiał brać więcej kart i tak, aż trafi się ktoś kto nie będzie miał się czym bronić. - Czwórki (wszystkie) Rzucenie czwórki (do koloru) sprawia, że następny gracz stoi kolejkę lub, gdy ma, dorzuca kolejną czwórkę i wtedy następny stoi dwie kolejki itd... - Asy (wszystkie) Kładąc asa żądamy koloru jaki musi dać następna osoba, chyba że ma innego asa, to wtedy może przebić żądanie i żądać innego koloru. Uwaga! Musimy posiadać żądany przez nas kolor. - Walety (wszystkie) Podobnie jak asy, tylko że waletami żądamy figur, od piątek do dziesiątek. Tutaj również możemy przebijać żądanie.
Zachomikuj mnie (: (: (: Wystarczy pobrać i zainstalować Kolejna świetna gierka, polegająca na doprowadzeniu chomiczka we wskazane miejsce. Do tego potrzebna jest zręczność ;D Gorąco polecam
Funny Racer to wyścigi samochodowe w trójwymiarowej, niezwykle kolorowej, komiksowej oprawie graficznej, przygotowane z myślą o najmłodszych użytkownikach komputerów. Wirtualni kierowcy w każdym z rajdów startują w szranki z całym zespołem zwariowanych przeciwników, którzy oczywiście nie mają zamiaru ułatwić im wygranej. Młodzi gracze muszą zatem wykazać się niezwykłą zręcznością i niebywałym sprytem. Program oferuje trzy całkowicie zwariowane trasy, a każda z nich reprezentuje odmienną scenerię i klimat – maluchom przyjdzie się ścigać po skutych lodem terenach; tropikalnych, egzotycznych, pustynnych obszarach oraz porośniętych bujną roślinnością, zielonych, leśnych drogach. Ponadto twórcy przygotowali cztery niesamowite samochody do wyboru.
Kumoon to bardzo udane połączenie gry logiczno-zręcznościowej z grą TPP. W grze obowiązują jednak trochę inne zasady niż w innych grach TPP. Przede wszystkim nie walczymy z przeciwnikami. Naszym zadaniem jest jedynie przewrócenie (bądź trafienie kulą) wszystkich znajdujących się na planszy kolorowych skrzyń. Za każdą strąconą bądź trafioną skrzynię dostajemy 10 punktów. Jednak za każdy wystrzelony pocisk od naszego wyniku odejmowana jest pewna liczba punktów. Jeżeli na którymś z etapów uzyskamy wynik poniżej zera, tracimy życie i musimy ponownie spróbować przejść dany poziom.
Chicken Invaders 2 to zabawna gra, która zatrzyma nas przez dłuższy okres czasu przed ekranem komputera. Kurczęta Ziemskie ujawniają się, ponieważ nadchodzi koniec ich ucisku przez człowieka. O czym myślą? Wiemy, że coś się zbliża z kosmosu i jako gracze musimy być czujni na wydarzenia w przyszłości. Z przestrzeni nadchodzi ogromna flota kosmicznych kurcząt, wezwana przez ich braci z Ziemi, aby zawładnąć planetą i rozpocząć panowanie w układzie słonecznym. W Chicken Invaders 2 musimy powstrzymać atak kosmicznych kurcząt w różnych bitwach w przestrzeni kosmicznej i w związku z tym, mamy do dyspozycji potężny statek kosmiczny. Musimy unikać różnych ataków kurcząt, które intensyfikują się za każdym razem, jak przechodzimy na wyższy poziom. W Chicken Invaders 2 może brać udział dwóch graczy jednocześnie, aby cieszyć się fajnymi efektami dźwiękowymi i wizualnymi, które tworzą tą kosmiczną przygodę.
Wybitnie zręcznościowa produkcja rosyjskiego zespołu Geleos dedykowana szczególnie młodym graczom. Obejmujemy kontrolę nad strusiem, który w kolejnych wyścigach musi pokonywać przeszkody napotkane na trasie (m.in. kłody czy grabki lezące na drodze, pułapki mechaniczne, różni przeciwnicy) i zbierać wszystkie strusie jaja na jakie się natknie. W każdym wyścigu startuje maksymalnie siedem strusi, a do kolejnego awansuje tylko ten, który wygra poprzedni. Łącznie w trybie jednoosobowym do przejścia są cztery główne etapy, każdy podzielony na trzy poziomy. Ponadto na końcu każdego głównego etapu czekają trzy mini-gry. Pretekstem do tych szaleńczych zmagań jest zabawna i nieprawdopodobna fabuła opowiadająca o próbie przejęcia władzy nad Ziemią przez niegodziwego profesora. W tym celu chce on stworzyć strusich super-żołnierzy, a aby tego dokonać potrzebuje 100 strusich jaj. Wysyła więc swych podwładnych do wioski strusiów, by wykradli owe jaja. Udaje im się tego dokonać, jednakże, gdy jeden z nich powraca do profesora z workiem jaj, okazuje się, że worek jest dziurawy, a za nim rozpościera się ścieżka składająca się z jaj. Profesor zdając sobie sprawę, iż wskaże ona strusiom drogę do tego, kto jest odpowiedzialny za kradzież, hipnotyzuje niedźwiedzie i rozkazuje im powstrzymać nadciągające strusie w każdy możliwy sposób, np. konstruując pułapki.
Zachomikuj mnie (: (: (: 1. Pobierz 2. Otwórz za pomocą win-rar lub wypal na płytę DVD 3. Mając włożoną płytę do wirtualnego dysku kilknij na aplikację o nazwie "robbo" 4. Miłego grania Robbo Millenium jest remakiem popularnej gry zręcznościowo-logicznej, wydanej pierwotnie w wersji na komputery 8-bitowe. Gracz kieruje poczynaniami tytułowego robota, którego zadanie polega na zbieraniu śrubek rozrzuconych po rozmaitych zakątkach wszechświata. Deweloperzy ze studia LK Avalon przygotowali dwa zestawy poziomów, obejmujące łącznie 130 plansz.
więcej plików z tego folderu...
Zgłoś jeśli naruszono regulamin
W ramach Chomikuj.pl stosujemy pliki cookies by umożliwić Ci wygodne korzystanie z serwisu. Jeśli nie zmienisz ustawień dotyczących cookies w Twojej przeglądarce, będą one umieszczane na Twoim komputerze. W każdej chwili możesz zmienić swoje ustawienia. Dowiedz się więcej w naszej Polityce Prywatności