Wykorzystujemy pliki cookies i podobne technologie w celu usprawnienia korzystania z serwisu Chomikuj.pl oraz wyświetlenia reklam dopasowanych do Twoich potrzeb.

Jeśli nie zmienisz ustawień dotyczących cookies w Twojej przeglądarce, wyrażasz zgodę na ich umieszczanie na Twoim komputerze przez administratora serwisu Chomikuj.pl – Kelo Corporation.

W każdej chwili możesz zmienić swoje ustawienia dotyczące cookies w swojej przeglądarce internetowej. Dowiedz się więcej w naszej Polityce Prywatności - http://chomikuj.pl/PolitykaPrywatnosci.aspx.

Jednocześnie informujemy że zmiana ustawień przeglądarki może spowodować ograniczenie korzystania ze strony Chomikuj.pl.

W przypadku braku twojej zgody na akceptację cookies niestety prosimy o opuszczenie serwisu chomikuj.pl.

Wykorzystanie plików cookies przez Zaufanych Partnerów (dostosowanie reklam do Twoich potrzeb, analiza skuteczności działań marketingowych).

Wyrażam sprzeciw na cookies Zaufanych Partnerów
NIE TAK

Wyrażenie sprzeciwu spowoduje, że wyświetlana Ci reklama nie będzie dopasowana do Twoich preferencji, a będzie to reklama wyświetlona przypadkowo.

Istnieje możliwość zmiany ustawień przeglądarki internetowej w sposób uniemożliwiający przechowywanie plików cookies na urządzeniu końcowym. Można również usunąć pliki cookies, dokonując odpowiednich zmian w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Pełną informację na ten temat znajdziesz pod adresem http://chomikuj.pl/PolitykaPrywatnosci.aspx.

Nie masz jeszcze własnego chomika? Załóż konto

Twierdza 2 Deluxe [PL].iso

marian26 / Twierdza 2 / Twierdza 2 Deluxe [PL].iso
Twierdza 2

obrazek

producent: FireFly Studios
kategoria: strategiczne (RTS)
światowa data premiery: 19 kwietnia 2005
data wydania w Polsce: 08 marca 2006
tryb gry: single / multiplayer
wymagania wiekowe: 12+
wymaganie sprzętowe: Pentium 4 2 GHz, 512MB RAM, karta grafiki 64 MB, 2.5 GB HDD



Pełnoprawny sequel Strongholda z 2001 roku, czyli znakomitej gry strategicznej osadzonej w realiach Średniowiecza. Podobnie jak w pierwowzorze, tak i w tej części, budowa, utrzymanie w dobrym stanie oraz obrona potężnych warowni i zamków jest kwintesencją rozgrywki. Dokładnie jak w części poprzedniej gracz ma do wyboru dwie kampanie dla pojedynczego gracza. Pierwsza kładzie większy nacisk na sprawy militarne, druga zaś na ekonomiczne. Przebieg poszczególnych misji pozostał niemal identyczny, tj. musimy wypełniać podstawowe zadania stawiane nam przez grę, np. zgromadzić określoną ilość surowców w zadanym czasie, obronić zamek przed kilkoma falami ataków, itd. Poza trybami kampanii dostępny jest również tradycyjny „sandbox mode”, a także multiplayer. Tym, co zdecydowanie odróżnia część drugą od pierwszej, jest oprawa graficzna. Tym razem mamy do czynienia z w pełni trójwymiarowym enginem graficznym (widok z lotu ptaka), dzięki któremu możemy obserwować każdy element życia średniowiecznego miasta. Widzimy ludzi poruszających się po otwartej przestrzeni, a także wykonujących swe obowiązki w zamkniętych pomieszczeniach, domach czy warsztatach, zwierzęta hodowlane, itp. Rzecz jasna nowy silnik umożliwił także zwiększenie rozmachu bitew i oblężeń twierdz, a to dlatego, że pozwala on na wyświetlenie około 1000 jednostek równocześnie na ekranie, a walka toczy się również wewnątrz różnych fortyfikacji, wież czy baszt. Autorzy znacznie wzbogacili opcje toczenia wielkich potyczek. W tej części sforsowanie murów obronnych jest niemożliwe dla jednostek nie wyposażonych w machiny oblężnicze, wieże, czy choćby zwykłe drabiny. Podobnie bez pomocy katapult nie zburzymy tychże murów. Nasze siły mogą poruszać się w kilku typowych dla tamtego okresu formacjach, np. kawaleria ustawiona w kształcie litery V, piechota zaś w typowej linii. Warto też dodać, iż w Stronghold 2 zetkniemy się z około 24 typami jednostek, w tym słabo uzbrojonymi piechurami, łucznikami czy ciężkozbrojnymi rycerzami. Co się zaś tyczy ekonomii i gospodarki, to w tej dziedzinie również mamy znaczny postęp. Łącznie w grze mamy blisko 140 budynków i konstrukcji wszelakiego przeznaczenia (kuźnia, młyn, piekarz, kamieniołom, elementy zamków, etc.) oraz około 20 różnych łańcuchów produkcyjnych prowadzących do wytworzenia z podstawowych surowców (m.in. drewno, kamień, żelazo, zboże) różnych niezbędnych rzeczy, np. broni czy pożywienia. W Stronghold 2 pojawia się też całkiem nowy element tj., utrzymanie swych włości w stanie czystości. Jest to ważny element, ponieważ zaniedbanie higieny może, a nawet na pewno, może stać się przyczyną epidemii lub plagi szkodników.

obrazekobrazek
Inne pliki do pobrania z tego chomika
Sprawdzone przeze mnie. Wszystko pięknie działa.
obrazek Batman: Toxic Chill (pol. Batman: Toksyczny chłód) to już druga gra z tytułowym superbohaterem w roli głównej, kierowana zdecydowanie do młodszych użytkowników komputera (dzieci w wieku od 7 do 10 lat). Tym razem Mrocznemu Rycerzowi towarzyszy jego pomocnik, Robin. Zadaniem naszych herosów jest powstrzymanie dwóch nikczemników: Człowieka-Zagadkę i Mr. Freeze'a, którzy połączyli swoje siły w celu zniszczenia miasta Gotham.
obrazek Penumbra: Overture jest pierwszym epizodem cyklu Penumbra, przygotowywanego przez studio Frictional Games. Akcja programu rozgrywa się na Grenlandii, w opuszczonym kompleksie badawczym, który został opanowany przez dziwne i bardzo niebezpieczne stwory.
obrazek wymagania: Procesor: Pentium II 300 mhz , Pamięć RAM: 256 MB lub więcej W grze wcielamy się w Raidy, Wojowniczkę Błyskawicy i mistrzynię władania miecza. Odwiedzając wieś Saad, znajdujemy to miejsce w rozkładzie, prawie miasto duchów... Pytając, szybko znajdujemy prawdę: dziwaczne potwory z pobliskiej magicznej wieży Cubust porywają wszystkie młode dziewczyny z wsi, by służyły jako seksualne niewolnice dla demonów. Kilku z ludzi ze wsi próbowało odzyskać ich kobiety, ale nikt nie wrócił. Tylko Raidy może uratować kobiety wewnątrz wieży od ich ujarzmienia i przywrócić szczęście na wsi. Kategoria wiekowa: +18
obrazekobrazek wymagania sprzętowe: Procesor Pentium 266 MHz (lub kompatybilny), 64 MB RAM, RTS łączący elementy gier przygodowych z intelektualnym wyzwaniem do jakiego zmuszają nas gry taktyczne. W Desperados, której fabuła rozgrywa się na Dzikim Zachodzie, gracz kontroluje drużynę sześciu kowbojów pod dowództwem rewolwerowca Johna Coopera. Każdy z pozostałych bohaterów posiada inne umiejętności: Sam Williams jest ekspertem od materiałów wybuchowych, Doc McCoy cyrulikiem potrafiącym wyleczyć lżejsze rany, Kate O'Hara pokerową hazardzistką, Inigo Sanchez prostym bandytą z bronią w ręku, a Mia Yung to doświadczona szulerka. Do pokonania mają 25 misji, powiązanych ciekawą fabułą, w których muszą ominąć wiele pułapek i stawić czoła ponad 20. przeciwnikom o odmiennych charakterystykach. Sposób rozgrywki w unikalny sposób łączy szpiegowanie, akcję i taktykę z kontrolowaniem wyspecjalizowanych jednostek, przez co sukces w dużej mierze zależy od właściwego przydzielenia zadań. Pierwszych sześć misji scenariusza to tutorial wprowadzający graczy w tajniki rozgrywki i wyjaśniający poszczególne funkcje. Akcja toczy się w miejscach charakterystycznych dla krajobrazów Dzikiego Zachodu takich jak: opustoszałe miasteczka, wojskowe forty, kopalnie złota, saloony, więzienia czy jaskinie. W walce używamy klasycznej broni, począwszy od gołych pięści i noży, przez różne rewolwery i strzelby, po laski dynamitu i beczki prochu.
obrazek Na początek odrobinę wprowadzenia do tematu. Czym jest ten szczególny gatunek, Visual Novel? Jest to interaktywna historia, opowiadana z perspektywy głównego bohatera (i tylko jego), najczęściej nie widzimy go poza tzw Flag Eventami kiedy pokazuje się CG Art (czyli po prostu grafika) obrazująca obecną sytuację. W generalnym uproszczeniu polega to na czytaniu tekstu z grafiką postaci oraz tła i dokonywaniu wyborów. Zapewnie wiele osób teraz skojarzy o co chodzi. Również pewnie przyjdą im inne myśli do głowy. Owszem, większość tego typu gier jest oznaczonych „eroge” albo bardziej swojsko „18+”. SHUFFLE! również jest taką grą. Poznajcie Rin Tsuchimi. Zwykły chłopak który po śmierci rodziców zamieszkał u przyjaciela rodziny, biznesmena dość często wyjeżdżającego daleko i na długo za granicę. W tym czasie opiekuje się nami jego córka, nasza przyjaciółka od dzieciństwa. Już to samo w sobie brzmi sielankowo nieprawdaż? Jednakże aby dodatkowo posypać jego życie cukrem i luksusem jakiego zwykły śmiertelnik nigdy nie zakosztuje pewnego dnia do jego klasy dołączają dwie nowe uczennice. Każda z obojga na wejściu chce zostać jego żoną. A nie tylko one mają chrapkę na naszego bohatera.
obrazek wymagania sprzętowe: Procesor Pentium III 733 MHz, 128 MB RAM, 32 MB akcelerator 3D Indiana Jones and the Emperor's Tomb to przygodowa gra akcji z widokiem z perspektywy trzeciej osoby, w stylu wydanej w 1999 roku Indiana Jones and the Infernal Machine. Gracz staje się bohaterskim archeologiem i tym razem musi odnaleźć potężny starożytni artefakt, czarną perłę zwaną Serce Smoka (Heart of the Dragon), zanim wpadnie w ręce niemieckiego najemnika Albrechta Von Becka i tajnej azjatyckiej organizacji przestępczej Black Dragon Triad. Do otwarcia grobowca, w którym ukryto klejnot, wymagany jest specjalny klucz – ten natomiast został rozdzielony na trzy części, które następnie porozrzucano w różnych miejscach świata. Od szczęśliwego zakończenia dzieli nas dziesięć dużych i różnorodnych poziomów. Nasza przygoda rozpoczyna się w Chinach w roku 1935 i poprowadzi nas przez szereg unikalnych lokacji jak starożytna chińska forteca, XV wieczny zamek w Pradze czy podwodny pałac w Istambule. Cały czas towarzyszyć nam będzie kobieta Mei Ying, pracująca dla chińskiego biznesmena, Marshal K'ai, który zlecił Indianie odnalezienie perły i oddanie jej chińskiemu rządowi. Indiana Jones and the Emperor's Tomb to pokaźna dawka rozrywki, ponownie możemy przeciwstawić się złu i do perfekcji opanować używanie niezapomnianego bicza i rewolweru oraz rozwiązać po drodze wiele łamigłówek i zagadek. Największą atrakcją ma być bardzo rozbudowany system walki wręcz, oferujący m.in. różnorodne ciosy, rzuty itp. Gra wykorzystuje nowoczesny trójwymiarowy silnik graficzny, a za optymalne ustawianie kamery odpowiada specjalny, inteligentny system śledzenia.
obrazekobrazek wymagania sprzętowe: Pentium 4 1.6 GHz, 256 MB RAM, karta grafiki 64MB Sentinel: Descendants in Time to gra przygodowa stworzona w polskim studiu developerskim Detalion znanym z realizacji obu części znakomitego Schizma. Podobnie jak w przypadku drugiej części serii Schizm, autorzy zdecydowali się na stworzenie świata nowej gry przy użyciu zaawansowanego silnika graficznego „Jupiter”, znanego też z takiego głośnego tytułu jak No One Lives Forever 2. Oprawa wizualna prezentuje się więc bardzo okazale, twórcy dołożyli też starań, aby świat, w którym toczy się przygoda był różnorodny i cieszył gracza bogactwem krajobrazów. Łącznie w Sentinel: Descendants in Time odwiedzimy osiem odmiennych światów, w których m.in. zobaczymy krainy pełne wysokich ośnieżonych szczytów górskich oraz połacie ziemi wypalone przez rozgrzane i buchające lawą wulkany. Fabuła gry opowiada o podróży głównego bohatera, młodego mężczyzny o imieniu Beni, do tajemniczych jaskiń, pozostawionych przez dawno wymarłą rasę Tastan. Obecnie jedna część społeczeństwa uważa, że owe groty kryją niewyobrażalne bogactwa materialne, druga zaś uważa, że to co można w nich znaleźć to wiedza i technologia, daleko wykraczająca poza teraźniejsze osiągnięcia. Beni usiłuje dowiedzieć się czy któraś z tych teorii ma uzasadnienie, czy też być może kryje się tam coś innego. Wkrótce po rozpoczęciu eksploracji jaskiń, bohater napotyka na holograficzną strażniczkę spuścizny Tastan. Od tej pory będzie się ona pojawiała w różnych momentach jego przygody..., jakie są jednak jej intencje...? Stanowi to kolejną zagadkę do rozwiązania.
obrazekobrazek wymagania sprzętowe: Pentium 4 3 GHz, 1 GB RAM, karta grafiki 256 MB Portal to oryginalna gra logiczna, która została opracowana przez firmę Valve Corporation w trakcie prac nad drugim dodatkiem do Half-Life 2. W grze wcielamy się w kobietę, która budzi się w jednym z pomieszczeń placówki naukowo-badawczej Aperture Science Enrichment Center, a jej zadaniem jest przetestowanie prototypowego urządzenia o nazwie Aperture Science Handheld Portal Device (ASHPD). Jest to potężna broń umożliwiająca tworzenie tytułowych portali na niemal każdej z płaskich powierzchni. Przygotowane w ten sposób „bramy” pełnią funkcję przejść, które łączą ze sobą fizycznie dwa różne punkty w przestrzeni. Zabawa podzielona jest na kolejne etapy, w których musimy zmierzyć się z przygotowanymi przez autorów gry problemami. Oprócz poszukiwania sposobu na ukończenie planszy, będziemy również eliminować stacjonarne ośrodki obronne w postaci wieżyczek strzelniczych oraz manipulować porzuconymi w salach przedmiotami (broń posiada podobne właściwości jak Gravity Gun z Half-Life 2). W odnajdywaniu dalszej drogi pomaga nam operująca kobiecym głosem sztuczna inteligencja, wydająca polecenia za pomocą systemu łączności. Jej wskazówki są bardzo cenne, zwłaszcza w początkowej fazie zmagań, gdy gracz musi szybko przyzwyczaić się do specyficznego charakteru rozgrywki. Na późniejszych poziomach komentarze AI pozwalają jednak przypuszczać, że może mieć wobec nas wrogie zamiary.
obrazek wymagania: Pentium4 2.5GHz , 512MB RAM Super bijatyka z ładnym enginem Install Code: 8CA137784876AF0389994ADD
więcej plików z tego folderu...
Zgłoś jeśli naruszono regulamin
W ramach Chomikuj.pl stosujemy pliki cookies by umożliwić Ci wygodne korzystanie z serwisu. Jeśli nie zmienisz ustawień dotyczących cookies w Twojej przeglądarce, będą one umieszczane na Twoim komputerze. W każdej chwili możesz zmienić swoje ustawienia. Dowiedz się więcej w naszej Polityce Prywatności