Lord Of The Rings Battle For Middle Earth.part06.rar
-
- ! ▣ FILMY - RMVB CHOMIKUJ -
- ! ▣ Filmy !!!!!!!!!!! -
- ! ▣ FILMY NOWE [ 2020 ] -
- ! ▣Filmy Najnowsze -
- ◢◤ - FILMY [ - 2023 - ] CHOMIKUJ -
- ◢◤ - FILMY [ - 2022 - ] CHOMIKUJ -
- ◢◤ - FILMY [ - 2021 - ] CHOMIKUJ -
- ◢◤ - FILMY [ - 2020 - ] CHOMIKUJ -
- █ BAJKI CHOMIKUJ - [ 2021 ] - ! -
� BATTLEFIELD 4 [ PC-PL ] -
� BATTLEFIELD 4 [ PC-PL ](1) -
� BATTLEFIELD 4 [ XBOX 360] - PL -
�� I AM ALIVE PL [ PC ] -
- NAJNOWSZE FILMY [ - 2020 - ] CHOMIKUJ -
------ NAJNOWSZE FILMY [ - 2020 - ] CHOMIKUJ -
�� RISEN 2 PL [ PC ] -
�� STAR TREK 2013 POLSKA WERSJA [ PROPHET ] -
�� THE BUREAU XCOM DECLASSIFIED [PC] -
! FILMY 2020 - HITY ! -
▧ ▍- FILMY 2013 -
▧ ▍- FILMY 2012 -
▧ ▍- FILMY 2011 -
▨ Bez wyboru Lektor PL -
▨ Cirque du Soleil - Worlds Away (2012) -
▨ Citadel 2012 -
▨ Dark Skies (2013) PL -
▨ Droga pod wiatr- PL Lektor -
▨ El cuerpo. - Ciało (2012) -
▣ Grawitacja (2013) Napisy.PL -
▨ Hansel i Gretel £owcy czarownic (2013) PL -
▨ Krudowie-PL-(2 013) -
▨ Maria Wern - Śnieżne marzenia -
▨ Mój brat Bruce Lee (2010) -
▨ Nieletni pełnoletni 2013 (Lektor PL) -
▨ Od podstaw -
▨ Piraniokonda - Piranhaconda (2012) -
▨ Podejrzani zakochani (2013) -
▨ Prosto z Nieba (2011) -
▨ The Grandmaster PL -
▨ Tower Block PL Napisy (2012) -
▨ Wampirzyce - Vamps (2012) -
▨ Zajazd pod duchem Lektor - The Innkeepers -
▨ Zamordowana - Assassinee (2012) -
BAJKI NOWE [2020] -
CHOMIKUJ FILMY - DUBBING PL -
CHOMIKUJ FILMY - LEKTOR PL -
CHOMIKUJ FILMY - NAPISY PL -
Fabiani Bożena - Gawędy o sztuce XIII-XV wiek -
FILMY - AVI CHOMIKUJ -
PATROL
Pentium 4 1.4 GHz, 512MB RAM, karta grafiki 32MB, 4 GB HDD, Windows 2000/XP/7
The Lord of the Rings: The Battle for Middle-Earth to kolejna z gier komputerowych bazujących na ogromnie popularnej kinowej trylogii – Władca Pierścieni. To strategia czasu rzeczywistego w klasycznym tego słowa znaczeniu (tj. walka + element ekonomiczno-gospodarczy w postaci pozyskiwania surowców i budowy baz) stworzona przez zespół EALA (dawnej znany jako EA Pacific), któremu zawdzięczamy powstanie głośnego tytułu Command & Conquer: Generals. Już na wstępie należy zaznaczyć, iż The Battle for Middle-Earth wykorzystuje ulepszony silnik graficzny znany z C&C: Generals, a przy jego modyfikowaniu i w ogóle pracach nad tym tytułem, priorytetem było odtworzenie „największych bitew” z trylogii jak np. bitwa o Helmowy Jar (do 500 jednostek równocześnie na ekranie). Postarano się też o stworzenie niezwykle interaktywnego otoczenia, co na przykład przejawia się tym, że troll może wyrwać drzewo z korzeniami, a następnie używać go w walce jako gigantycznej maczugi, zaś Ent może wyrwać kamień z muru czy innej budowli (tym samym ją uszkadzając) i rzucić nim we wroga.
Jak przystało na nowoczesną, ambitną produkcję, gra pozwala na rozgrywkę jednoosobową oraz wieloosobową w sieci lokalnej i w Internecie. W trybie single player czekają dwie kampanie (łącznie około 30 misji), jedna po stronie „dobra” i jedna po stronie „zła” oraz cztery grywalne nacje, tj. Jeźdźcy Rohanu, Żołnierze Gondoru oraz Armia Isengardu i Legiony Mordoru. Każda dysponuje innym uzbrojeniem, różni się taktyką walki, wykorzystuje inne surowce - ogólnie rzecz biorąc posiada charakterystyczne dla siebie mocne i słabe strony. Przykładowo Jeźdźcy Rohanu wykorzystują szybkie jednostki kawalerii, Gondor dysponuje znakomitymi jednostkami pieszymi, przydatnymi zwłaszcza w defensywie, Isengard wystawia do walki Uruk Hai (krzyżówka ras ludzi i orków), zaś Mordor to setki plugawych orków czy trolli, a także takie groźne monstra jak Nazgule. W walkach wykorzystywane są różne machiny wojenne, takie jak wieże oblężnicze, trebuchety czy katapulty. Podczas oblężeń twierdź spotykamy się też z wrzącym olejem i licznymi pułapkami przygotowanymi przez obrońców. W produkcji tej występują też słynni i potężni zarazem bohaterowie (z własnymi specjalnymi czarami i mocami) jak: Gandalf, Gimli, Legolas czy Aragorn.
Z racji tego, iż w The Lord of the Rings: The Battle for Middle-Earth stajemy przed zadaniem kierowania w bitwach setkami oddziałów, twórcy postarali się o zaimplementowanie bardziej złożonego systemu dowodzenia niż to zazwyczaj ma miejsce w RTS-ach. W dużych potyczkach możemy bowiem zapomnieć o wydawaniu rozkazów każdej jednostce z osobna – tu w grę wchodzi jednie dowodzenie całymi ugrupowaniami, tj. batalionami i kompaniami (coś na kształt sterowania w serii Total War).