Wykorzystujemy pliki cookies i podobne technologie w celu usprawnienia korzystania z serwisu Chomikuj.pl oraz wyświetlenia reklam dopasowanych do Twoich potrzeb.

Jeśli nie zmienisz ustawień dotyczących cookies w Twojej przeglądarce, wyrażasz zgodę na ich umieszczanie na Twoim komputerze przez administratora serwisu Chomikuj.pl – Kelo Corporation.

W każdej chwili możesz zmienić swoje ustawienia dotyczące cookies w swojej przeglądarce internetowej. Dowiedz się więcej w naszej Polityce Prywatności - http://chomikuj.pl/PolitykaPrywatnosci.aspx.

Jednocześnie informujemy że zmiana ustawień przeglądarki może spowodować ograniczenie korzystania ze strony Chomikuj.pl.

W przypadku braku twojej zgody na akceptację cookies niestety prosimy o opuszczenie serwisu chomikuj.pl.

Wykorzystanie plików cookies przez Zaufanych Partnerów (dostosowanie reklam do Twoich potrzeb, analiza skuteczności działań marketingowych).

Wyrażam sprzeciw na cookies Zaufanych Partnerów
NIE TAK

Wyrażenie sprzeciwu spowoduje, że wyświetlana Ci reklama nie będzie dopasowana do Twoich preferencji, a będzie to reklama wyświetlona przypadkowo.

Istnieje możliwość zmiany ustawień przeglądarki internetowej w sposób uniemożliwiający przechowywanie plików cookies na urządzeniu końcowym. Można również usunąć pliki cookies, dokonując odpowiednich zmian w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Pełną informację na ten temat znajdziesz pod adresem http://chomikuj.pl/PolitykaPrywatnosci.aspx.

Nie masz jeszcze własnego chomika? Załóż konto

Bonus.7z

Download: Bonus.7z

8,12 MB

0.0 / 5 (0 głosów)
obrazek


Opowiadanie pt. Juran autorstwa Michała "nouwak" Nowaka, tapety, making of.

Komentarze:

Nie ma jeszcze żadnego komentarza. Dodaj go jako pierwszy!

Aby dodawać komentarze musisz się zalogować


Uwagi
♣ Spolszczenie nie wymaga wersji niemieckiej.

Inne pliki do pobrania z tego chomika
obrazek
Ponad dwustustronicowy poradnik do modyfikacji "Juran PL".
obrazek
Twórca: Thomas Brähler (ThomasBausB) Racjonalizator: Noraser Platforma: Gothic II NK Premiera niemiecka: 25.02.2009 Premiera polska: 03.08.2011 Lokalizacja została wykonana przez White & Red Group w składzie: ♣ eto - testy ♣ Magier - kierownictwo, tłumaczenie, poradnik, testy ♣ Mahridspoland - tłumaczenie, testy ♣ nouwak - testy, opowiadanie, korekcja błędów językowych ♣ Pawciow - tłumaczenie, testy ♣ Rysa - korekta graficzna, wideo, poradnik, testy Opis: Jest to historia pewnego młodego farmera z Khorinis, który został porwany przez smoka do nieznanego mu świata. Twoim zadaniem jest odnalezienie się w nowym miejscu i stawienie czoła niebezpieczeństwom. Czy uda ci się przeżyć i odnaleźć drogę powrotną do Khorinis? Kto wie... Cechy modyfikacji: ♣ całkowicie nowa fabuła ♣ 4 nowe światy ♣ nowe uzbrojenie ♣ bohater może nosić hełm ♣ bohater może zostać wyszkolony w walce wręcz, walce dystansowej, jak również w magii ♣ respawn potworów podczas snu bohatera ♣ 20 - 30 h gry Cechy lokalizacji: ♣ korekta graficzna ♣ nowe intro, outro ♣ obszerny poradnik ♣ poprawione skrypty, dialogi ♣ instalator ♣ materiały dodatkowe (opowiadanie, tapety, making of) Warto wspomnieć, że podczas prezentacji prac wykonanych przy spolszczeniu twórcom Jurana spodobało się pewne wideo. Konkretnie nowe intro zmontowane przez Rysę. Spodobało im się na tyle, że sami postanowili zaadaptować je do niemieckiej wersji modyfikacji. Screeny: http://s2.ifotos.pl/img/1_hrhehsh.jpg http://s2.ifotos.pl/img/2_hrhehsw.jpg http://s2.ifotos.pl/img/3_hrhehap.jpg http://s2.ifotos.pl/img/4_hrhehax.jpg http://s2.ifotos.pl/img/5_hrhehas.jpg http://s2.ifotos.pl/img/6_hrhehaq.jpg http://s2.ifotos.pl/img/7_hrhehqh.jpg http://s2.ifotos.pl/img/8_hrhehqn.jpg Fragment korekty graficznej Rysy Prezentacja świata w HD Specjalne podziękowania dla Norasera, który zezwolił na spolszczenie, przesłał potrzebne materiały i pomagał w tłumaczeniu.
Metryczka (Opis z głównej strony twórców spolszczenia do moda.) Nazwa moda: Hexenfeuermod Twórca: Lord Helmchen Tłumaczenie: - WonderiuS/Fraser(mniej więcej 60 % moda spolszczonego) - Misiekgrabo98/Huntik2009(mniej więcej 40 % moda spolszczonego, startscreen, loadscreen, logo i poprawki) Dubbing polski: Bohater moda - IVONA - Jan Fred - IVONA - Jacek Gabi - IVONA - Maja Jonas - Misiekgrabo98 Susann - Ruda Victor - Misiekgrabo98 Mod oferuje: - Przerobiony świat Freddyego (Neujahrs.zen); - 2 nowe przedmioty; - 10 zadań; - 6 postaci i 2 zmienione monstra; - Kilka ciekawych pomysłów. Poranek jak każdy inny (myślisz), wychodzisz ze swojej chaty i od razu zagaduje cię mężczyzna z twojej wioski. Ma dla ciebie zadanie a ten dzień jest szczególny, bowiem, mężczyzna przygotowuje cię do wyprawy... obrazekobrazekobrazek
Metryczka Nazwa: Khorana Prolog Nazwa polska: Khorana Prolog Gatunek: totalna konwersja, nowy świat Twórca: Khorana Modteam Produkcja: niemiecka Wersja polska: jest Tłumaczył: Brat Xardasa Dubbing: brak polskiego Platforma: Gothic II: NK Długość: średni Trudność: ??? Premiera: maj 2007 Mod opisuje zdarzenia które mają miejsce w świecie Gothic. Archipelag Khor (Khorinis, Khorelius, Khoron, Khorana i Khorus) jest nękany przez najazdy orków a otaczający go ocean jest przez nich kontrolowany. Statek z uciekinierami z kontynentu zmierza w kierunku wyspy Khoron. Wśród pasażerów znajduje się młody chłopak Garrik, chce zacząć nowe życie daleko od kontynentu. Pech chciał, że niedaleko wyspy Khorus statek zostaje zatopiony przez orków. Garrikowi cudem udaje się dostać do brzegu. Teraz jego celem jest przedostanie się z wyspy Khorus na Khorenę. Jest to prolog modyfikacji i przedstawia tylko jeden rozdział ale fabuła jest tak napisana, że ma wyraźne zakończenie. Niejednokrotnie uświadczymy nawiązania do fabuły, która będzie rozwijana w modzie "właściwym". Mod oferuje: - Całkowicie nowy świat; - Przynajmniej 6 godzin zabawy; - Jeszcze nigdy nie było takiej interakcji z otoczeniem (ścinanie drzew, ptaki, motyle i wiele różnych interaktywnych przedmiotów); - Dopracowane zadania, fabuła z wieloma alternatywami i zwrotami akcji; - Ponad 7 minutowe filmiki (intro, outro, credits); - Możliwość zmiany stopnia trudności; - Dużo różnych ukrytych skarbów "Estern Eggs" dla lubiących szukać oraz wiele, wiele więcej. obrazekobrazekobrazek
Metryczka Nazwa: Piratenleben Nazwa polska: Życie piratów Gatunek: totalna konwersja, stary/nowy świat Twórca: Fizzban i Freddy Produkcja: niemiecka Wersja polska: jest Tłumaczył: Brat Xardasa Dubbing: brak polskiego Platforma: Gothic II: NK Długość: średni Trudność: łatwy\średni\trudny Premiera: wrzesień 2005 Piratenleben przedstawia losy Rhena, młodego chłopaka z Khorinis, który dosyć ma biedy i głodu. Postanawia więc dołączyć do piratów. Jest to dobrze zrobiony mod z dosyć długą fabułą podzieloną na trzy rozdziały... Twórcy twierdzą że ich produkcja dostarcza około 15 godzin dobrej zabawy. Oprócz Jharkendaru będziemy mogli zwiedzić jeszcze dwie nowe lokacje. Obmyślono także system odnawiania się potworów oraz zmiennego stopnia trudności. obrazekobrazekobrazek
Metryczka Nazwa: Ministerium Demo cz. II Nazwa polska: Ministerium Demo cz. II Gatunek: totalna konwersja, nowy świat Twórca: Dante Produkcja: polska Wersja polska: - Tłumaczył: - Dubbing: brak Platforma: Gothic II: NK Długość: średni Trudność: trudny Premiera: czerwiec 2008 Druga część dema modyfikacji Ministerium jest bezpośrednią kontynuacją części pierwszej i rozgrywa się na prawie dziesięciokrotnie większej przestrzeni. Spotkamy na swojej drodze 11 postaci ale niestety autor zdecydował się wypuścić modyfikację jeszcze przed przerwą w działalności (czyt. sesja) i nie miał czasu na przetestowanie produktu co przekłada się na liczne niedociągnięcia. Miejmy nadzieję, że po powrocie pana Dantego zostanie wydana łatka. Jak pamiętamy na końcu części pierwszej dema, wchodzimy w teleport, część druga zaczyna się po drugiej stronie tego teleportu czyli po drugiej stronie pasma górskiego Kingin. Jak pamiętamy z poprzedniej części chcemy dostać się do miasta Hemonia, aby tego dokonać musimy przedrzeć się przez przełęcz, w której to się znajdujemy. Oficjalny opis: Po raz kolejny przedstawiam zapowiedź mojej modyfikacji w wer. demo – Ministerium. W stosunku do poprzedniej wersji różni się wielkością (czterokrotnie większe). Ponieważ zbliża się sesja egzem. nie mam czasu na sprawdzenie gry pod względem poprawności skryptów, tzn. czy po prostu misje zlecane się da wykonać, czy nie ma problemów z wykonaniem poszczególnego zadania itp. Aby zrozumieć fabułę należało by zagrać wpierw w poprzednią część dema (ta jest jego bezp. kontynuacją). W chwili obecnej zawieszam tworzenie pełnej wersji na ok. 1 miesiąc. Nie wiem, kiedy wyjdzie pełna wersja – nieprędko. Po prostu pewnego dnia, pojawi się link do całego Ministerim. A zamysł jest taki, że jeżeli Diccuric był duży i oryginalny świat G2NK był bardzo duży, to świat Ministerium będzie większy od nich razem wziętych. I na koniec jeszcze kilka statystyk porównawczych, co do pierwszej i drugiej części dema: I część: Rozmiar:175x50 Liczba NPC: 6 Liczba bestii: 43 Czas gry: 2 h Ver. 1.0.0 II część: Rozmiar:1650x450 Liczba NPC: 11 Liczba bestii: 261 Czas gry: 3-5 h Ver. 1.0.1 BETA Co dalej? Po przekroczeniu przełęczy będzie ogromne miasto Hemonia a przed nim farmy, pastwiska, lasy. Za miastem ogrodzone tereny orków. Równolegle do terytorium orków i miasta będą niezbadane tereny (wyspa stosunkowo duża). Za terenami orków, wprowadzę zupełnie inną strefę klimatyczną, no i marzeniem jest wprowadzić do gry po raz pierwszy mroczne elfy. Czas pokaże. Miłej zabawy. obrazekobrazekobrazek
Metryczka Nazwa: Bigfeet In Colony Nazwa polska: Wielka Stopa w Kolonii Gatunek: minimod, totalna konwersja, stary świat Twórca: Razielowsky Produkcja: polska Wersja językowa: polska Tłumaczył: - Dubbing: jest Platforma: Gothic I Długość: krótki Trudność: ?? Premiera: styczeń 2007 Kolejna produkcja bywalca forum themodders.org pana Razielowskyego. Mod wprowadza krótką, ale nową i treściwą (czyt. znajdź i zabij) fabułę, której akcja toczy się w znanej już chyba wszystkim Górniczej Dolinie. Niestety jak zwykle nie obyło się bez irytujących bugów. Oficjalny opis: Fabuła: "Pewna grupa ludzi która zrezygnowała z Nowego Obozu, Starego Obozu oraz Obozu Bractwa, założyli własny... "Hunters Camp", po jakimś miesiącu dowiedzieli się że w Kolonii pojawiły się niezwykłe istoty których skóry i kły są bardzo cenne, mianowicie "Wielkie Stopy" i "Yeti", postanowili szukając przygód wyruszyc na poszukiwania tych bestii, podobno one ukrywają się w lasach. Człowiek imieniem Igor był członkiem obozu i szuka ludzi w obozie którzy zgodzą się wyruszyc z nim na poszukiwanie tych bestii..." Główne zadanie będzie polegać na znalezieniu Yeti i Wielkich Stóp i ich zabicie, mod nie duży ale cieszy, znajdzie się też parę "smaczków". Mam nadzieję że się spodoba. obrazekobrazekobrazek
Metryczka Nazwa: Magiczni Wojownicy - Porwanie króla Nazwa polska: Magiczni Wojownicy - Porwanie króla Gatunek: totalna konwersja, stary świat Twórca: Wytwórnia Kiczowatych Modów Jedaith Produkcja: polska Wersja polska: - Tłumaczył: - Dubbing: brak Platforma: Gothic I Długość: krótki Trudność: ??? Premiera: sierpień 2007 Jest to krótka, nieco zabawna a niekiedy po prostu głupia opowieść o poszukiwaniu Króla przez swojego sługę. Akcja dzieje się na terenach Górniczej Doliny lekko urozmaiconej poprzez zmiany we faunie, uświadczymy też tu i ówdzie motywy ze serialu animowanego Włatcy Móch. Modyfikacja dla ludzi z poczuciem humoru. Oficjalny opis: Zakręcona modyfikacja, w której wcielamy się w dzielnego rycerza - Zbyszka z Obsrańca, którego król zostaje porwany. Dzielny sługa rusza do Koloni mając nadzieje, odnajdzie tytułowych Magicznych Wojowników, którzy pomogą mu w ocaleniu króla. W tym modzie możemy nieco odpocząć od ratowania księżniczek na wieży, ubijania smoków. W modyfikacji Magiczni Wojownicy - Porwanie Króla zobaczymy: - nowe typy pancerzy; - hełmy; - około 10 nowych postaci; - zabawne dialogi , ciekawe zadania; - fabuła zupełnie nie powiązana z podstawową fabułą Gothica; - nowi przeciwnicy, o różnym poziomie trudności; - nowy oręż; - możliwość wybrania pomiędzy 5 nauczycielami! - i sporo innych! obrazekobrazekobrazek
Metryczka Nazwa: Die Bedrohung Nazwa polska: Zagrożenie Gatunek: totalna konwersja, stary świat Twórca: AMT Produkcja: niemiecka Wersja językowa: polska Tłumaczył: SoulFire Team Dubbing: brak polskiego Platforma: Gothic I Długość: dłuższy Trudność: średni/trudny Premiera: kwiecień 2002 Wcielamy się w postać Paranora, więźnia magicznej bariery. Mimo znajomego otoczenia jest jednak mało nawiązań do Gothica. Modyfikacja wprowadza nową, nie związaną z Gothic fabułę. Tym razem zagrożeniem nie jest Śniący... Die Bedrohung oferuje także kilka nowości w zakresie broni, pancerzy, potworów. Oprócz Górniczej doliny będziemy mogli zwiedzić jeszcze trzy mniejsze lokacje. obrazekobrazekobrazek
Metryczka Nazwa: Mission from Xardas Nazwa polska: Misja od Xardasa Gatunek: minimod, totalna konwersja, stary świat Twórca: Razielowsky Produkcja: polska Wersja polska: - Tłumaczył: - Dubbing: jest Platforma: Gothic I Długość: krótki Trudność: łatwy/średni Premiera: październik 2006 Mała modyfikacja stworzona przez jednego z bywalców forum The Modders, pana Razielowskiego. Dzieło to jest niedopracowane a stworzona łatka z jednej strony naprawia kilka niedociągnięć ale z drugiej tworzy kolejne, dlatego warto zapoznać się z wersją 1.0 i 2.0. Na korzyść przemawia ciekawy pomysł oraz fakt, iż modyfikacja jest rodzimej produkcji. Oficjalny opis: Jesteśmy prawą ręką Xardasa, ten nam każe pójść do osady zła (nekromantów) i chronić ją przed "Ręką Światła" czyli specjalnym oddziałem Paladynów. Jesteśmy nekromantom i mamy zabić przywódcę paladynów i koniec, a zaczniemy od razu w osadzie nekromantów, będziemy mieli do dyspozycji zwoje nekromanckie, runy i kilka potworów koło siebie. Niestety z bliżej nie określonych powodów twórca zaniechał jakichkolwiek działań związanych z tym projektem. obrazekobrazekobrazek
więcej plików z tego folderu...
Zgłoś jeśli naruszono regulamin
W ramach Chomikuj.pl stosujemy pliki cookies by umożliwić Ci wygodne korzystanie z serwisu. Jeśli nie zmienisz ustawień dotyczących cookies w Twojej przeglądarce, będą one umieszczane na Twoim komputerze. W każdej chwili możesz zmienić swoje ustawienia. Dowiedz się więcej w naszej Polityce Prywatności