Wykorzystujemy pliki cookies i podobne technologie w celu usprawnienia korzystania z serwisu Chomikuj.pl oraz wyświetlenia reklam dopasowanych do Twoich potrzeb.

Jeśli nie zmienisz ustawień dotyczących cookies w Twojej przeglądarce, wyrażasz zgodę na ich umieszczanie na Twoim komputerze przez administratora serwisu Chomikuj.pl – Kelo Corporation.

W każdej chwili możesz zmienić swoje ustawienia dotyczące cookies w swojej przeglądarce internetowej. Dowiedz się więcej w naszej Polityce Prywatności - http://chomikuj.pl/PolitykaPrywatnosci.aspx.

Jednocześnie informujemy że zmiana ustawień przeglądarki może spowodować ograniczenie korzystania ze strony Chomikuj.pl.

W przypadku braku twojej zgody na akceptację cookies niestety prosimy o opuszczenie serwisu chomikuj.pl.

Wykorzystanie plików cookies przez Zaufanych Partnerów (dostosowanie reklam do Twoich potrzeb, analiza skuteczności działań marketingowych).

Wyrażam sprzeciw na cookies Zaufanych Partnerów
NIE TAK

Wyrażenie sprzeciwu spowoduje, że wyświetlana Ci reklama nie będzie dopasowana do Twoich preferencji, a będzie to reklama wyświetlona przypadkowo.

Istnieje możliwość zmiany ustawień przeglądarki internetowej w sposób uniemożliwiający przechowywanie plików cookies na urządzeniu końcowym. Można również usunąć pliki cookies, dokonując odpowiednich zmian w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Pełną informację na ten temat znajdziesz pod adresem http://chomikuj.pl/PolitykaPrywatnosci.aspx.

Nie masz jeszcze własnego chomika? Załóż konto

mpFirma dla Geodezji 14.11.12.0 PL.rar

leo2222 / Prowadzenie firmy / mpFirma dla Geodezji 14.11.12.0 PL.rar
Download: mpFirma dla Geodezji 14.11.12.0 PL.rar

54,48 MB

0.0 / 5 (0 głosów)
mpFirma dla Geodezji to kompleksowe rozwiązanie wspierające prowadzenie firm geodezyjnych. Posiada zestaw funkcjonalności przydatnych przy prowadzeniu dowolnej firmy usługowej, takich wystawianie faktur, rachunków, paragonów, wprowadzanie faktur zakupowych itp., ale wyposażony został także w specjalny moduł Roboty. Moduł ten umożliwia wprowadzanie wszystkich wykonywanych w firmie robót. Z każdą robotą wiążą się etapy kameralne oraz terenowe, które użytkownik może definiować. Następnie, jednym kliknięciem może ustawiać, na jakim etapie jest dana robota, kto w firmie wykonał ten etap oraz kiedy. Ułatwi to panowanie nad wieloma, jednocześnie prowadzonymi projektami. Wreszcie aplikacja pozwala na notowanie informacji wszystkich kosztach związanych z wykonywaniem danej roboty.

Komentarze:

Nie ma jeszcze żadnego komentarza. Dodaj go jako pierwszy!

Aby dodawać komentarze musisz się zalogować

Inne pliki do pobrania z tego chomika
+FIRMA to kompleksowy pakiet do zarządzania firmą, przeznaczony dla małych i średnich przedsiębiorstw. Program zbudowany jest w oparciu o aplikację CRM plus.Faktury Magazyn, Analizy Modułu Faktury Magazyn, Moduł KPiR (Księga Przychodów i Rozchodów), Moduł Rejestru VAT, Moduł CRM, Analizy CRM, PRODUKCJA, Kalkulator Odsetek, Możliwość zaczytania danych. 1. Moduł Faktury, Magazyn a. Paragony (wystawianie, wydruk fiskalny) b. Faktury sprzedaży (wystawianie wydruk) c. Faktury zakupu (rejestracja, nie drukuje) d. Rachunki (wystawianie, wydruk) e. Korekty (zakupu, sprzedaży) f. Przyjęcie zewnętrzne (wystawianie, wydruk) g. Wydanie zewnętrzne (wystawianie, wydruk) h. Zamówienie (wystawianie, wydruk) i. Faktura Pro Forma (wystawianie, wydruk) j. Dokument inwentaryzacji stan magazynowy (wydruk) k. Rejestr VAT sprzedaży, zakupów, korekt, środków trwałych (wydruk) l. Pismawezwania do zapłaty różne stopnie m. Dokumenty KP (kasa przyjmie) KW (kasa wyda) (wystawianie, wydruk) n. Wydruk polecenia przelewu dla faktur (drukarka igłowa) 2. Moduł Analizy (Faktury, Magazyn) a. Raport należności oraz zobowiązań w okresach b. Analiza wartościowa (sprzedaży, zakupów, zysku) w przedziale c. Analiza kosztów wartościowa w przedziale czasowym d. Analiza towarów stan magazynowe, raporty wykonywalności zamówienia (kontrola stanów magazynowych) e. Analiza dokumentów - Sprzedaż wg. Kontrahentów - Zakup wg. Kontrahentów - Wydania magazynowe wg. Kontrahentów - Firmy kupujące dany towar - Sprzedaż wg. Kontrahentów i towarów - Wydania mag. wg. Kontrahentów i towarów 3. Moduł KPIR a. Rejestracja zdarzenia księgowego (kupno, sprzedaż itp.) b. Wydruk Książki PiR c. Automatyczny import dokumentów z FM. 4. Moduł CRM a. Rejestrowanie danych klientów b. Określanie statusu klienta, na podstawie prowadzonej sprawy c. Możliwość rejestracji osób reprezentujących klienta w kontaktach d. Rozbudowane możliwości wyszukiwania klienta za pomocą filtrów: - nazwa pełna - nazwa skrócona - adres - NIP - telefon - osoba kontaktu - bank - WWW - adres Email - województwo - miasto - branża 5. Funkcjonalności dodatkowe: a. Zamiana dokumentu wydania na fakturę sprzedaży b. Zamiana dokumentu przyjęcia na fakturę zakupu c. Zamiana dokumentu zamówienia na fakturę sprzedaży d. Zamiana dokumentu Pro-Forma na fakturę sprzedaży e. Wystawienie faktury sprzedaży do paragonu f. Seryjny wydruk faktur sprzedaży (drukarka atramentowa) =====System:Windows XP/Vista/7/8
Anakonda to rozbudowany system klasy ERP wydany na licencji GNU/GPL. Wypełnia większość obszarów działania firmy, w tym między innymi takie jak: administracja, sprzedaż , magazyny, produkcja, księgowość, raporty, kadry i płace. Ze względu na wciąż zmieniające się uwarunkowania rynkowe, program bardzo często aktualizowany. Uwaga! Podczas pierwszego uruchomienia programu jako login należy wprowadzić 'test', a hasło: 'anakonda'. =======System:Windows XP/Vista/7
Program Asystent Rejestr Umów służy do zarządzania umowami zawartymi z różnymi podmiotami gospodarczymi. Pozwala rejestrować wszelkie niezbędne informacje na temat umów, takie jak: daty zawarcia i zakończenia umowy, przedmiot, typ i wartość umowy, szczególne warunki realizacji itp. Posiada moduły zaplanowanych zadań i danych kontaktowych. Niektóre cechy programu: data zawarcia i data zakończenia umowy oraz przejrzysty widok na postęp realizacji umowy dzięki przedstawieniu realizacji poprzez pasek postępu przedmiot umowy, wartość umowy, typ umowy, rodzaj oraz szczególne warunki realizacji umowy zawarte w jednym miejscu dają pełen obraz zawartej umowy szybkie wyszukiwanie, możliwość przeszukiwania zaawansowanego, sortowanie po dowolnej kolumnie na liście umów, daje pełną kontrolą nad zawartymi umowami kontrola finansów zawartych umów, raport zmian, skanowanie załączników bezpśrednio do programu to jedne z wielu funkcji programu możliwość tworzenia aneksów do umów, dodawania załączników, raport zmian, tworzenie grup umów czyni program skutecznym w codziennej pracy===========System:Windows XP/Vista/7/8
Modus Free to darmowa wersja popularnego systemu wspomagającego proces produkcji w małych i średnich przedsiębiorstwach. W programie znajdziemy szereg różnych modułów umożliwiających zarządzanie m.in.: magazynem, produkcją, logistyką firmy, finansami, zamówieniami czy relacjami z klientami. Z pomocą programu możliwa staje się prosta optymalizacja zasobów produkcji, kontrola i poprawa produktywności, a także przegląd całej produkcji od momentu złożenia zamówienia do wydania gotowego produktu, planowanie jego transportu na wyznaczonych trasach oraz przydzielanie prac pracownikom/maszynom i rozliczanie ich z akordów na podstawie norm czasowych. Dodatkowo aplikacja umożliwia wystawianie rachunków, faktur, jak również tworzenie przydatnych analiz i raportów. Modus pracuje w oparciu o darmowy system bazodanowy Firebird. System Modus ERP posiada też inne przydatne moduły MRP (Planowanie zapotrzebowania materiałowego ) i EAM (utrzymanie ruchu), a także nowy terminal produkcyjny. Oprócz tego znajdziemy w nim też możliwość importowania wybranych kartek z pliku XLS, przeprowadzania wielowymiarowych analiz danych, przydzielania pracowników do grup akordowych oraz realizacji i rozliczania produkcji w ramach grupy. Uwaga: Program dostępny jest w darmowej wersji, ale posiada pewne ograniczenia. Umożliwia pracę na 1 stanowisku i nie oferuje modułu CMMS. Ponadto umożliwia tylko jedno połączenie do bazy, a także pozwala na zakładanie maksymalnie jednego konta użytkownika (ADMIN ze wszystkimi usprawnieniami).==============System:Windows XP/Vista/7/8=====Ocena:5
endSystem to wielofunkcyjny program do obsługi wszelkiego rodzaju przesyłek. Program służy do szybkiego przygotowania przesyłek w biurach, sekretariatach, urzędach, księgarniach czy hurtowniach. Idealnie nadaje się także dzięki funkcjom importu danych do wykorzystania w sklepach internetowych i dla sprzedawców na Allegro. Przejrzysty interfejs i prosta obsługa pozwalają każdemu użytkownikowi szybko odnaleźć się w programie i w pełni korzystać z jego możliwości. Trzon programu stanowią trzy bazy: baza przesyłek do wysłania, baza przesyłek wysłanych oraz baza adresatów. Informacje o wszystkich nadanych przesyłkach są przechowywane w programie, dlatego w razie problemów z listem lub paczką łatwo można sprawdzić, kiedy przesyłka została wysłana czy ustalić jej numer nadawczy. Program współpracuje z drukarkami firmy Brother, dzięki czemu w łatwy i szybki sposób można drukować etykiety adresowe. Ponadto SendSystem umożliwia współpracę z serwisem aukcyjnym Allegro.pl. Możliwy jest import z konta użytkownika Allegro danych o aukcjach i o kupujących. Dane te mogą zostać przyjęte przez program celem przygotowania wysyłek.======System:Windows
Środki Trwałe Infor System to profesjonalny program do obsługi ewidencji środków trwałych oraz dokonywania operacji na środkach trwałych zarówno dla celów podatkowych, jak i bilansowych w firmach o dowolnym profilu działalności oraz w biurach rachunkowych. Posiada zaawansowane i wymagane przepisami prawa funkcje raportowania. Niektóre cechy i funkcjonalności Środki Trwałe Infor System przejrzyste prowadzenie kartoteki środków trwałych,przyspieszający pracę, wbudowany słownik KŚT wraz z podatkowymi stawkami amortyzacyjnymi, rozbudowana funkcjonalność pozwala na dokonywanie odpisów amortyzacyjnych wg jednej metody amortyzacji z zastosowaniem różnych stawek amortyzacyjnych (podatkowej i bilansowej), szerokie możliwości zastosowania oprogramowania, dzięki m.in. wprowadzeniu środków trwałych będących w trakcie amortyzacji w celu kontynuowania odpisów amortyzacyjnych przy użyciu oprogramowania INFOR System Środki Trwałe, intuicyjne porządkowanie środków trwałych na co pozwala automatyczne nadawanie środkom trwałym liczb porządkowych, dokonywanie na środkach trwałych operacji dotyczących zmiany wartości początkowych środków trwałych (ulepszenia, odłączenia części składowych). rozbudowana funkcjonalność wprowadzania i kontrolowania nakładów ponoszonych na różne projekty inwestycyjne (środki trwałe w budowie). Przy bieżącym korzystaniu z tej opcji istnieje możliwość zamknięcia danej inwestycji w programie i automatyczne przeniesienie jej do kartoteki środków trwałych,===========System:Windows 2000/XP/Vista/7/8
MiniCorax to pakiet oprogramowania dla mikro i małych firm. Jest to funkcjonalny odpowiednik pakietu Corax tego samego producenta, oferowany w niższej cenie, ale z możliwością pracy w sieci ograniczoną do maksymalnie trzech stanowisk.W skład pakietu MiniCorax wchodzi szereg modułów, pozwalających na wystawianie i rejestrowanie różnych dokumentów sprzedaży (faktur, paragonów, faktur zaliczkowych, korekt), rozliczanie pracowników, prowadzenie rozrachunków z klientami i dostawcami, kontrolowanie terminów płatności, a także rozliczanie z Urzędem Skarbowym. MiniCorax oferuje ponadto funkcje do prowadzenia gospodarki magazynowej. Z ich pomocą obsługiwać można dowolną liczbę magazynów, przeprowadzać inwentaryzację, kontrolować stan magazynowy, wykonywać proste analizy chodliwości towaru, obrotów z klientami i dostawcami oraz tworzyć historie sprzedaży/zakupów dowolnych towarów. Wbudowany system CRM ułatwia współpracę z kontrahentami, pozwalając przypisywać każdemu z nich dowolne warunki handlowe, tworzyć notatki i załączać pliki np. z umowami itp. W programie nie zabrakło także modułów finansowo-księgowych, do obsługi kadr i płac oraz zarządzania środkami trwałymi. MiniCorax obsługuje większość dostępnych na rynku kas/drukarek fiskalnych, wag elektronicznych, kolektorów danych i etykieciarek. Wspiera także ekrany dotykowe, umożliwiające prowadzenie szybkiej sprzedaży detalicznej. Modułowa budowa pakietu pozwala na łatwe i szybkie dobieranie składników programu do aktualnych potrzeb przedsiębiorstwa. Oprogramowanie bazuje na systemie do zarządzania bazą danych Microsoft SQL Server. Moduły wchodzące w skład programu: Pakiet Podstawowy (część handlowo-magazynowa) Książka Przychodów i Rozchodów Księga Handlowa Środki trwałe Kadry i Płace HR Serwis i Usługi Produkcja Edytor widoków i wzorców Uwaga! Do poprawnej pracy programu wymagana jest wcześniejsza instalacja biblioteki .NET Framework 2.0 lub nowszej, którą można pobrać w dziale PROGRAMY -> Dodatki -> Biblioteki ->dodatki. MiniCorax może pracować jako program sieciowy maksymalnie na trzech stanowiskach komputerowych.========System operacyjny: Windows XP / Vista / 2003 / 7
mpFirma to zintegrowane oprogramowanie wspierające prowadzenie dowolnej firmy usługowo/sprzedażowej. Wspiera ono takie obszary jak: obsługę sprzedaży, zamówień, magazynu, przygotowywanie ofert, obsługę klientów i zarządzanie relacjami z klientami, możliwość tworzenia kampanii reklamowych, prowadzenie różnego rodzaju rejestrów itp. Z aplikacji mogą skorzystać wszystkie firmy prowadzące sprzedaż detaliczną, hurtową, ale też freelancerzy - do wystawiania prosty faktur. Dzięki dodatkowym modułom, każda z tych grup, może także przechowywać w aplikacji różne dodatkowe informacje, jak np. spis oprogramowania firmowego, rejestrowanie wszystkich podpisywanych umów, rozliczanie pozycji na wyciągach bankowych itp. Wreszcie, dzięki wbudowanemu modułowi CRM, możliwe jest tworzenie i przeprowadzanie różnego rodzaju kampanii reklamowych.mpFirma obsługuje drukarki fiskalne i pozwala na drukowanie za ich pośrednictwem nie tylko paragonów, ale również faktury (jeśli drukarka posiada taką funkcję). Jest to jedno z nielicznych rozwiązań, które umożliwia drukowane paragonów na Makach. Program obsługuje protokoły Posnet, Thermal, Novitus (Windows i OS X), Farex, Elzab (tylko Windows). Wraz z aplikacją otrzymujemy także dodatkowe narzędzie: BSX Printer. Jest to serwer wydruku, który stwarza dużą elastyczność w obsłudze urządzeń fiskalnych w firmie, a dla użytkowników Maków, daje możliwość drukowania paragonów na niewspieranych drukarkach Farex i Elzab (poprzez komputer z systemem Windows). Aplikacja dostępna jest dla systemów Windows oraz OS X, a dzięki elastycznemu modelowi licencjonowania, może być wykorzystywana na dowolnym wspieranym systemie, w ramach tej samej licencji. Program umożliwia pracę sieciową - przez wielu użytkowników jednocześnie. Jego bazy danych mogą znajdować się na tym samym komputerze (wbudowana baza danych SQLite oraz Firebird) lub też można podłączyć się do dowolnej wspieranej bazy SQL. mpFirma obsługuje bazy: MySQL, MariaDB, PostgreSQL, Firebird, Interbase, MS SQL (tylko w środowisku Windows).Zarządzanie bazą klientów, partnerów i dostawców; Możliwość wystawiania różnego typu faktur, m.in. faktur VAT, proforma, WNT, Eksportowych, Zaliczek, Not wewnętrznych; Możliwość tworzenia faktur zakupowych oraz faktur RR; Możliwość wystawiania rachunków oraz paragonów; Możliwość wystawiania dokumentów sprzedażowych w obcych walutach oraz w języku angielskim; Automatyczna aktualizacja bazy kursów walut; Zintegrowane narzędzie do prowadzenia szybkiej sprzedaży detalicznej, pozwalające na błyskawiczne dodawanie produktów i usług, a następnie szybkie drukowanie paragonów; Obsługa prostego spisu produktów (dla małych firm) lub pełna obsługa magazynowa; Obsługa dowolnie wielu magazynów, w tym prowadzenie magazynów walutowych; Obsługa dowolnie wielu cenników; Obsługa kolejkowania FIFO, LIFO itp. Obsługa czytników kodów kreskowych; Obsługa zamówień przychodzących i wychodzących; Możliwość przygotowywania ofert dla klientów oraz wprowadzanie otrzymanych ofert; ===System operacyjny: Windows 7 / 8
mpFirma dla Geodezji to kompleksowe rozwiązanie wspierające prowadzenie firm geodezyjnych. Posiada zestaw funkcjonalności przydatnych przy prowadzeniu dowolnej firmy usługowej, takich wystawianie faktur, rachunków, paragonów, wprowadzanie faktur zakupowych itp., ale wyposażony został także w specjalny moduł Roboty. Moduł ten umożliwia wprowadzanie wszystkich wykonywanych w firmie robót. Z każdą robotą wiążą się etapy kameralne oraz terenowe, które użytkownik może definiować. Następnie, jednym kliknięciem może ustawiać, na jakim etapie jest dana robota, kto w firmie wykonał ten etap oraz kiedy. Ułatwi to panowanie nad wieloma, jednocześnie prowadzonymi projektami. Wreszcie aplikacja pozwala na notowanie informacji wszystkich kosztach związanych z wykonywaniem danej roboty.
więcej plików z tego folderu...
Zgłoś jeśli naruszono regulamin
W ramach Chomikuj.pl stosujemy pliki cookies by umożliwić Ci wygodne korzystanie z serwisu. Jeśli nie zmienisz ustawień dotyczących cookies w Twojej przeglądarce, będą one umieszczane na Twoim komputerze. W każdej chwili możesz zmienić swoje ustawienia. Dowiedz się więcej w naszej Polityce Prywatności