Wykorzystujemy pliki cookies i podobne technologie w celu usprawnienia korzystania z serwisu Chomikuj.pl oraz wyświetlenia reklam dopasowanych do Twoich potrzeb.

Jeśli nie zmienisz ustawień dotyczących cookies w Twojej przeglądarce, wyrażasz zgodę na ich umieszczanie na Twoim komputerze przez administratora serwisu Chomikuj.pl – Kelo Corporation.

W każdej chwili możesz zmienić swoje ustawienia dotyczące cookies w swojej przeglądarce internetowej. Dowiedz się więcej w naszej Polityce Prywatności - http://chomikuj.pl/PolitykaPrywatnosci.aspx.

Jednocześnie informujemy że zmiana ustawień przeglądarki może spowodować ograniczenie korzystania ze strony Chomikuj.pl.

W przypadku braku twojej zgody na akceptację cookies niestety prosimy o opuszczenie serwisu chomikuj.pl.

Wykorzystanie plików cookies przez Zaufanych Partnerów (dostosowanie reklam do Twoich potrzeb, analiza skuteczności działań marketingowych).

Wyrażam sprzeciw na cookies Zaufanych Partnerów
NIE TAK

Wyrażenie sprzeciwu spowoduje, że wyświetlana Ci reklama nie będzie dopasowana do Twoich preferencji, a będzie to reklama wyświetlona przypadkowo.

Istnieje możliwość zmiany ustawień przeglądarki internetowej w sposób uniemożliwiający przechowywanie plików cookies na urządzeniu końcowym. Można również usunąć pliki cookies, dokonując odpowiednich zmian w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Pełną informację na ten temat znajdziesz pod adresem http://chomikuj.pl/PolitykaPrywatnosci.aspx.

Nie masz jeszcze własnego chomika? Załóż konto

Homefront 2011.rar

mizera1995 / Gry PC / ① Zachomikowane / Homefront 2011 / Homefront 2011.rar
Download: Homefront 2011.rar

3,34 GB

0.0 / 5 (0 głosów)



Pobrałeś plik? Skomentuj Go!

Komentarze:

Nie ma jeszcze żadnego komentarza. Dodaj go jako pierwszy!

Aby dodawać komentarze musisz się zalogować

Homefront 2011


Homefront - to przedstawiciel popularnego gatunku first person shooterów. Gra opracowana przez firmę KAOS Studios, autorów dobrze przyjętego Frontlines: Fuel of War, utrzymana jest w konwencji nowoczesnego filmu wojennego, uzupełnianego przez dopracowany tryb multiplayer.
Fabuła Homefront, nakreślona przez amerykańskiego scenarzystę Johna Miliusa (twórcę skryptu do m.in. Czasu Apokalipsy), została osadzona w 2027 roku i opowiada wydarzenia dziejące się dziesięć lat po ekonomicznej zapaści Stanów Zjednoczonych. W produkcji wcielamy się w członka amerykańskiego ruchu oporu walczącego z okupantem, którego rolę w grze pełni armia Korei Północnej. Podczas starć nieustannie towarzyszy nam trójka kompanów - Hooper, Connor oraz Rianna, którzy wspomagają nas w walkach z okupantem. Należy jednak zaznaczyć, że nie mamy żadnego wpływu na ich poczynania. Oprócz tego od czasu do czasu do walki przyłączają się grupy ruchu oporu, a nawet armii amerykańskiej. Homefront oferuje nam nie tylko dobrze nakreślony tryb rozgrywki dla pojedynczego gracza, ale również rozbudowany multiplayer z obsługą dedykowanych serwerów.
Rozgrywka zaprezentowana w Homefront jest dość często przerywana animowanymi wstawkami, w których w pierwszej osobie obserwujemy wydarzenia rozgrywające się na ekranie. Podczas gry możemy korzystać z wielu rodzajów broni - od zwykłych karabinów M16, po przyszłościowe modele strzelb i snajperek. Nie zabrakło również możliwości polatania śmigłowcem czy wcielenia się w strzelca pokładowego pojazdu Humvee. Od czasu do czasu możemy też skorzystać ze zdalnie sterowanego pojazdu o nazwie Goliath, który świetnie radzi sobie zarówno z piechotą, jak i wszelkiego rodzaju pojazdami przeciwnika. Na uwagę zasługuje ciekawe przedstawienie okupowanej Ameryki – w grze nie brakuje brutalnych i kontrowersyjnych momentów, na przykład krwawych egzekucji czy pokazywania masowych grobów.


Inne pliki do pobrania z tego chomika
Driver 3, DRIV3R - jest kolejną odsłoną popularnej serii trójwymiarowych gier akcji, zapoczątkowanej w 1999 roku na konsoli Sony PlayStation. Ponownie kierujemy poczynaniami bezkompromisowego policjanta nazwiskiem Tanner, który przenika do struktur przestępczych celem zniszczenia ich od środka. W odróżnieniu od cyklu Grand Theft Auto zabawa polega tu głównie na poruszaniu się rozmaitymi pojazdami mechanicznymi, a przemieszczenie się piechotą zostało zredukowane do niezbędnego minimum (25% ogólnego czasu). Autorzy szczególnie upodobali sobie widowiskowe pościgi, czerpiąc inspirację m.in. ze słynnego filmu sensacyjnego pt. Ronin (pamiętne kreacje Jeana Reno i Roberta De Niro) w reżyserii Johna Frankenheimera. Nie zapomniano również o realistycznie funkcjonującym modelu fizycznym, zaawansowanym systemie sterowania wirtualnymi kamerami i precyzyjnie wykonanej oprawie audio-wizualnej. Warstwa fabularna składa się z trzydziestu etapów, stanowiących odrębne misje do wykonania - rozwiązywanie problemów odbywa się wielotorowo. Developerzy zaimplementowali trzy miasta (Miami, Nicea i Stambuł), charakteryzujące się dość dobrym stopniem odwzorowania w stosunku do rzeczywistości i łączną powierzchnią około stu mil kwadratowych. Ponadto wprowadzono blisko dwieście mil dróg i trzydzieści tysięcy odmiennych typów budynków. Całość uzupełnia bogaty park maszyn (samochody osobowe, ciężarówki i motocykle) oraz pokaźny arsenał broni. obrazek
Tom Clancy's Ghost Recon: Advanced Warfighter 2 PC - jest drugą częścią mini-serii, funkcjonującej w ramach popularnego cyklu taktycznych gier akcji, traktującego o dowodzeniu elitarnym oddziałem żołnierzy, zwanych "Duchami". Początek warstwy fabularnej omawianej gry następuje niedługo po wydarzeniach, przedstawionych w pierwszej odsłonie GRAW. Trafiamy więc w samo serce hipotetycznego konfliktu granicznego z 2014 roku pomiędzy Stanami Zjednoczonymi a Meksykiem. W tym ostatnim kraju panuje wojna domowa z udziałem sił lojalistycznych i rebeliantów, którzy zagrażają również północnemu sąsiadowi ojczyzny tequili. Kapitan Scott Mitchell wraz ze swoimi podkomendnymi ląduje więc najpierw w rejonie meksykańskiego miasta Ciudad Juarez, aby w późniejszych misjach bronić bezpieczeństwa USA na lewym brzegu Rio Grande w teksańskim El Paso. Twórcy Tom Clancy's Ghost Recon: Advanced Warfighter 2 postanowili ponownie zaprezentować graczom, jak mogą wyglądać i działać żołnierze w niezbyt odległej przyszłości. "Duchy" dysponują więc supernowoczesną bronią i mnóstwem innego prototypowego wyposażenia (m.in. specjalne mundury polowe typu ACU, latająca sonda, znana z pierwszej części UAV i mobilny pojazd zaopatrzeniowy Mule). Ponadto w niektórych misjach dodatkowe wsparcie oferuje np. latający robot rozpoznawczy, silnie opancerzony czołg M1A2 Abrams i wyposażony w rakiety śmigłowiec AH-64D Apache. Na uwagę zasługuje też znacznie bardziej zaawansowany, w stosunku do poprzedniej części GRAW, interfejs użytkownika. Można dzięki niemu błyskawicznie przełączać się pomiędzy rozmaitymi ujęciami pola bitwy, aby nie było problemu z precyzyjnym planowaniem taktycznym. Autorzy poczynili także postępy w dziedzinie Sztucznej Inteligencji i to zarówno przeciwników, jak i podległych nam żołnierzy. W grze znajduje się jeden nowy tryb rozgrywki sieciowej (nazwany Recon vs. Assault), w którym ścierają się ze sobą „Duchy” oraz meksykańskie siły militarne. Ci pierwsi dysponoują naturalnie wszelkim sprzętem dostępnym w kampanii, tak więc naturalnym jest, że przewaga technologiczna będzie po ich stronie (wszystkie gadżety w stylu snajperek przebijających cienkie ściany, czy nanoszenia pozycji wroga na HUD). Za to kumple Speedy Gonzalesa dostaną całkiem pokaźną siłę ognia w postaci wielu szybkostrzelnych karabinów, wyrzutni itp. Dodatkowo nie będą musieli się martwić o respawny, bo te mają zagwarantowane „z urzędu”, podczas gdy amerykański komandos – jeśli zginie – będzie musiał czekać do końca rozgrywki. obrazek
Harry Potter Książę Półkrwi - jest grą akcji opartą na sławnej powieści brytyjskiej pisarki J. K. Rowling o tym samym tytule (Harry Potter i Książę Półkrwi). Developerzy ściśle współpracowali również z twórcami filmowej adaptacji książki. Akcja rozgrywa się w dobrze znanej potterowskim fanom Szkole Magii i Czarodziejstwa Hogwart. Po tym jak Korneliusz Knot zobaczył na własne oczy Voldermorta, Ministerstwo Magii przestało wątpić w jego powrót. Jak nietrudno zgadnąć, złego czarnoksiężnika może pokonać jedynie Harry Potter. W tym celu razem z Dumbledorem namawiają Horacego Slughorna - byłego nauczyciela Hogwartu do powrotu. Zostaje on nowym profesorem od mikstur. Wraz z nim Harry poznaje przeszłość swego oponenta - Toma Marvolo Riddle'a i tym samym lepiej przygotowuje się do nadchodzącej wojny. Jednocześnie jako, że nasi młodzi czarodzieje są już nastolatkami coraz bardziej komplikują się ich związki uczuciowe. W Księciu Półkrwi pojawiają się pojedynki czarodziejów. Zawodnicy dysponują kilkoma zaklęciami znanymi z książkowych Potterów, między innymi takimi jak rozbrajające Expelliarmus czy też zaklęcie tarczy Protego. Pojedynki przedstawione są z perspektywy TPP, a zarówno gracz jak i jego przeciwnik posiadają po pięć paseczków życia. Po długiej nieobecności do serii wróciły zawody Quidittcha. Gracz bierze w nich udział jako jeden z Szukających, a jego zadaniem jest pochwycenie złotego Znicza. Zabawa polega na nakierowywaniu prowadzonej postaci w stronę wyznaczonych chackpointów, a po drodze zbieraniu gwiazdek, dzięki którym znacznie nabiera się na prędkości. Znacznemu rozbudowaniu uległy lekcje eliksirów, na których Harry'emu pomaga podręcznik Księcia Półkrwi. Zadaniem gracza jest jak najszybsze wypełnianie zawartych w recepturze poleceń. Należeć do nich może na przykład podgrzanie kociołka, wymieszanie zawartej w nim mikstury bądź też dodanie nowej czarodziejskiej przyprawy. obrazek
Overlord II - to powrót do koncepcji zaprezentowanej w części pierwszej (nie licząc tytułów pobocznych) wydanej w 2007 roku przez firmę Codemasters Software. Ponownie więc mamy do czynienia z grą akcji TPP, w której wcielamy się w postać złego Lorda Ciemności, aby przejąć władzę nad fikcyjnym światem utrzymanym w konwencji fantasy. Producentem gry jest firma Triumph Studios zajmująca się tą serią i odpowiedzialna także chociażby za strategię Age of Wonders. Akcja gry jest dość zbliżona do pierwowzoru. Wcielamy się w nowego antybohatera, który rozpoczyna swoją mroczną drogę kariery – naszym celem jest oczywiście stanie się potężnym i przerażającym władcą, przed którym wszyscy czuliby respekt. Na drodze do wszechwładzy naszemu złemu podopiecznemu stoi tylko jedna mała rzecz – wielkie imperium, wzorowane na Imperium Rzymskim, którego przywódcy także pragną przejąć kontrolę nad światem oraz dodatkowo dążą do wyplenienia całkowicie wszelakich objawów magii. Musimy więc podbijać poszczególne królestwa i zlikwidować opór tej ludzkiej konkurencji. Oczywiście kluczem do zwycięstwa są nasi podwładni (miniony), gdyż gra opiera się na ciekawej strukturze – poruszamy się naszym bohaterem bezpośrednio, lecz możemy także przywoływać podwładnych, nad którymi mamy praktycznie całkowitą władzę. Autorzy dopracowali ten element, dzięki czemu hordy naszych sługusów są mądrzejsze (chociaż nigdy wielką inteligencją nie grzeszyły) oraz bardziej zabójcze – tym razem uczestniczyć mogą w walkach zakrojonych na znacznie większą skalę, tworząc nawet coś na kształt rozmaitych formacji wojskowych (niczym rzymscy legioniści). W tej części nasi podwładni mogą również rujnować i niszczyć różne elementy otoczenia, obsługiwać wojenne machiny i żeglować, czy w końcu dosiadać różnych zwierząt (np. wilków), stając się niejako oddziałem mrocznej kawalerii. Tytuł oferuje nowe lokacje w jakich możemy siać postrach. Wśród nich między innymi lodowe krainy Nordberg (pełne krwiożerczych foczek), kryjówka magicznych istot chowających się przed żołnierzami Imperium, czy same miasta i tereny opanowane przez wroga. Każde z tych miejsc oferuje sporo akcji i czasem pomniejszych mini gier logicznych, które przy pomocy podwładnych musimy rozwiązać. Całość została zaprezentowana w niezwykle atrakcyjnej oprawie graficznej i muzycznej. Wszystko utrzymane jest w dość lekkiej i humorystycznej stylistyce – co objawia się szczególnie w zachowaniu naszych poddanych, którzy są niezwykle zabawni i często nieporadni. obrazek
S.T.A.L.K.E.R Shadow Of Chernobyl - Trójwymiarowa gra akcji z elementami RPG stworzona przez zespół GCS Game World, znany przede wszystkim z Codename: Outbreak i serii Cossacks. W roku 2006, straszliwa katastrofa spowodowała eksplozję sarkofagu stworzonego wokół uszkodzonego reaktora elektrowni atomowej w Chernobylu. Pył radioaktywny został rozniesiony na wielkie tereny i przyniósł śmierć ludziom, zwierzętom i roślinom. Obszar w promieniu trzydziestu kilometrów wokół elektrowni został otoczony przez armię, a specjalna komisja nie potrafiła ustalić przyczyn katastrofy. Radioaktywna Strefa wciąż się poszerzała, a w jej wnętrzu zauważano coraz więcej anomalii naturalnych. Tajemnicza siła dosłownie rozdzierała organizmy żywe na pół lub powodowała nie gojące się rany. Nieliczne ekspedycje do wnętrza Strefy napotykały na zwierzęta-mutanty, które nie wyglądały jak naturalne skutki skażenia. Katastrofa, mutanty, anomalie i skażenie - wszystko razem wyglądało jak dokładnie zaplanowana konspiracja... Jest rok 2012. Długi czas upłynął, zanim pierwsze ekspedycje mogły wejść do Strefy na odległość większą niż kilka kilometrów bez narażania się na pewną śmierć. Pojawili się nieliczni śmiałkowie, zwani stalkerami, którzy wyruszali do Strefy, aby przynosić z niej pozostałe tam artefakty, dziwne rośliny i inne przedmioty. Liczne organizacje chętnie płacą za tego typu znaleziska. Gracz staje się jednym z owych stalkerów przeszukujących Strefę. Rozgrywka stanowi połączenie elementów przygodowych, taktycznych, cRPG oraz rzecz jasna akcji, co oznacza, że S.T.A.L.K.E.R.: Shadow of Chernobyl nie należy traktować jako zwykłego shootera, w którym bezmyślnie przechodzimy poziom za poziomem. Tu w każdym zadaniu należy uważnie eksplorować dany teren, odnajdywać artefakty, eliminować przeciwników, którzy staną nam na drodze i zagrożą naszemu życiu oraz komunikować się i współdziałać z innymi stalkerami/NPC-tami. obrazek
Portal 2 - to oryginalna produkcja należąca do gatunku gier logicznych, stworzona przez studio Valve Software. Akcja rozpoczyna się kilkaset lat po wydarzeniach z pierwszej części. Nasze działania w pierwszym Portalu spowodowały przebudzenie dziesiątek rdzeni osobowości. Jednym z takich SI jest Wheatley. Znudzony monotonią laboratoriów Aperture postanawia wydostać się na zewnątrz. W tym celu budzi Chell (bohaterkę części pierwszej, do tej pory uśpioną w komorze hibernacyjnej) i proponuje wspólną ucieczkę. Niestety nie wszystko idzie zgodnie z planem i duet natyka się na śpiącą sztuczną inteligencję GLaDOS (przeciwnik z części pierwszej), która dla dobra nauki postanawia nam przebaczyć i szybko wznawia znane z pierwszej części testy. Graczom zaoferowano znacznie większą swobodę działania niż w pierwszej części. Poprzednio lokacje dawały jasno do zrozumienia czego można w nich dokonać, a czego nie. Teraz uległo to zmianie. Grający mogą zmieniać właściwości pomieszczeń oraz korzystać z zaawansowanego silnika fizycznego, dzięki któremu przez otwarte portale działają np. siły przyciągania. Przykładowo, tuba zasysająca powietrze jest zdolna przez otwarty portal poderwać działko strażnicze. Często natkniemy się też na urządzenia emitujące wiązkę przyciągającą lub mosty tworzone z czystej energii. Takie elementy otoczenia w połączeniu z otwartymi portalami posłużą do rozwiązywania kolejnych problemów logicznych. Inną ważną nowością jest wprowadzanie żelów, które potrafią zmieniać właściwość powierzchni. Tu znowu przykład - przejście po pokrytej pomarańczowym kolorem podłodze powoduje przyspieszenie, dzięki czemu osiągamy prędkości niedostępne tradycyjnymi metodami. Natomiast powierzchnie, które pomalujemy na niebiesko działać będą jak trampoliny. Kolejną nowością są obiekty odbijające światło, dzięki którym możliwe ma być zmienianie trajektorii laserów. Portal 2 pochwalić się może także rozbudowanym trybem kooperacyjnym, który zawiera zupełnie odrębną kampanię, z oddzielną fabułą oraz zagadkami. Gracze wcielają się w nim w duet robotów, stanowiących ewolucje technologii wykorzystanych w działkach strażniczych. Każdy z nich uzbrojony jest we własne urządzenie do tworzenia portali (na raz otwarte mogą być cztery portale). By ułatwić współpracę między grającymi Valve udostępniło m.in. tryb split-screen, jak również możliwość włączenia mini kamery dającej podgląd na poczynania partnera. Pojawił się też system komend wizualnych, dzięki którym możemy umieszczać na poziomach ikony informujące drugiego gracza czego od niego w danym miejscu oczekujemy. obrazek

Pobrałeś plik? Skomentuj Go!

Polska Wersja Językowa

Pobrałeś plik? Skomentuj Go!

Polska Wersja Językowa

więcej plików z tego folderu...
Zgłoś jeśli naruszono regulamin
W ramach Chomikuj.pl stosujemy pliki cookies by umożliwić Ci wygodne korzystanie z serwisu. Jeśli nie zmienisz ustawień dotyczących cookies w Twojej przeglądarce, będą one umieszczane na Twoim komputerze. W każdej chwili możesz zmienić swoje ustawienia. Dowiedz się więcej w naszej Polityce Prywatności