Full Spectrum Warrior PL.part2.rar
-
+Akcja -
+Assassin's Creed II PL -
+Assassins_Creed_IV_Black_Flag-PS3-RiOT -
+MotoGP 2013 -
+new -
+PS3 GAMES -
►KOVALEV Sergey[15] -
►PROVODNIKOV Ruslan[10] -
►PULEV Kubrat[4] -
►SOTO KARASS Jesus[9] -
►STEVENSON Adonis[8] -
►THURMAN Keith[7] -
◉Air Conflicts Vietnam -
◉Aliens vs Predator -
◉Apache Air Assault -
◉Battlefield 4 [PS3] -
◉Crysis.3.PS3-DUPLEX -
◉Dirt.3.PS3-DUPLEX -
◉Driver San Francisco 2011 PS3 -
◉EA Sports MMA -
◉Fight Night Round 4 -
◉Ghost_Recon_Future_Soldier_EUR_PS3- -
◉God of War Collection -
◉GTA V [PS3] -
◉Heroes Over Europe PS3 -
◉Hitman_Absolution -
◉IL-2 Sturmovik Birds Of Prey PS3 -
◉Medal Of Honor Limited -
◉MotoGP 10 11 -
◉MotoGP.13.PS3-COLLATERAL -
◉Need for Speed The Run -
◉Rainbow Six Vegas 2 -
◉Sniper Ghost Warrior -
◉SOCOM 4 PS3 -
◉Splinter Cell Trilogy -
◉UFC_Undisputed_3_PS3-RiOT -
◉WRC 3 FIA -
╞ ♫Entry performances of KSW events -
╬Priv MOVIEs# -
✬Assassin's Creed -
✬Call Of Duty -
✬Tom Clancy -
36827_3721[13.XII.2013] -
Call of Duty 4 Modern Warfare 2 -
Call Of Duty Black Ops PSJB PS3 -
Call.of.Duty.Ghosts.PS3-iMARS -
UFC 165 -
UFC 166 -
UFC 167 -
UFC 168
producent: Pandemic Studios
wydawca: THQ Inc.
kategoria: gry akcji / taktyczna
Data Premiery:
Świat: 21 września 2004
Polska: 28 października 2004
tryb gry: single / multiplayer
tryb multiplayer: Internet | liczba graczy: 1-2
wymagania wiekowe: 16+
Wymagania sprzętowe:
Pentium III 1 GHz, 256MB RAM, karta grafiki 64MB (GeForce 3 lub lepsza), 1.5 GB HDD.
Galeria
http://www.gry-online.pl/S026.asp?ID=1628
Opis Gry
Full Spectrum Warrior to zespołowa taktyczna gra akcji, oparta na specjalnym programie szkoleniowym piechoty amerykańskiej. Gracz obejmuje funkcje dowódcy (w randze sierżanta) dwóch drużyn piechoty (Alpha i Bravo - każda złożona z czterech żołnierzy) z zadaniem poprowadzenia ich do wykonania szeregu zadań bojowych umiejscowionych w realistycznych lokacjach, dokładnie takich, w jakich często walczą autentyczni żołnierze (m.in. opanowane wojną miasta). Przez większą część rozgrywki akcję obserwujemy z perspektywy trzeciej osoby, dzięki czemu możemy szybko reagować na zmieniającą się sytuację i natychmiastowo wydawać podwładnym stosowne rozkazy. Jest też możliwość widoku z oczu danego żołnierza, która służy równie praktycznym celom - wyznaczaniu obszaru do obserwowania, lub ostrzelania przez dany oddział.
Z racji tego, iż gra bazuje na programie, który został zaaprobowany przez Armię Amerykańską jako „program szkoleniowy”, wszystko z czym mamy tu do czynienia, odznacza się sporą autentycznością i zgodnością z dzisiejszymi realiami pola walki. Drużyny którymi dowodzimy mają taki sam skład jak rzeczywiste amerykańskie formacje tego typu, tj. w każdej znajduje się grenadier, żołnierz obsługujący ciężki karabin maszynowy, zwykły strzelec i dowódca. Każdy z nich pełni określoną rolę w oddziale. Wszyscy ubrani są w autentyczne amerykańskie mundury, używają autentycznej broni i wyposażenia Armii Stanów Zjednoczonych oraz poruszają się jak prawdziwi żołnierze (ruchy odtwarzał aktywny sierżant wojsk U.S.A. o długim stażu - weteran).
Na szczególne uznanie zasługuje sztuczna inteligencja odpowiadająca za zachowanie się naszych podkomendnych i ich przeciwników. Żołnierze wykorzystują do ochrony różne przeszkody terenowe, dynamicznie reagują na to, co widzą, czy słyszą, rozpraszają się podczas ostrzału, współdziałają ze sobą zarówno w obronie jak i ataku na pozycje zajmowane przez wroga.
Twórcy ogromną wręcz uwagę poświęcili systemowi sterowania i można stwierdzić, że jest on niezwykle intuicyjny. Wystarczy kilka misji treningowych by zorientować się jak dowodzić żołnierzami i przy pomocy jednego ruchu myszką wydawać im polecenia. Na największe uznanie zasługuje również trójwymiarowa grafika. Otoczenie wygląda realistycznie, każdy jego element może zostać wykorzystany w boju. Modele żołnierzy, broni i innych obiektów odznaczają się dużą szczegółowością.