Wykorzystujemy pliki cookies i podobne technologie w celu usprawnienia korzystania z serwisu Chomikuj.pl oraz wyświetlenia reklam dopasowanych do Twoich potrzeb.

Jeśli nie zmienisz ustawień dotyczących cookies w Twojej przeglądarce, wyrażasz zgodę na ich umieszczanie na Twoim komputerze przez administratora serwisu Chomikuj.pl – Kelo Corporation.

W każdej chwili możesz zmienić swoje ustawienia dotyczące cookies w swojej przeglądarce internetowej. Dowiedz się więcej w naszej Polityce Prywatności - http://chomikuj.pl/PolitykaPrywatnosci.aspx.

Jednocześnie informujemy że zmiana ustawień przeglądarki może spowodować ograniczenie korzystania ze strony Chomikuj.pl.

W przypadku braku twojej zgody na akceptację cookies niestety prosimy o opuszczenie serwisu chomikuj.pl.

Wykorzystanie plików cookies przez Zaufanych Partnerów (dostosowanie reklam do Twoich potrzeb, analiza skuteczności działań marketingowych).

Wyrażam sprzeciw na cookies Zaufanych Partnerów
NIE TAK

Wyrażenie sprzeciwu spowoduje, że wyświetlana Ci reklama nie będzie dopasowana do Twoich preferencji, a będzie to reklama wyświetlona przypadkowo.

Istnieje możliwość zmiany ustawień przeglądarki internetowej w sposób uniemożliwiający przechowywanie plików cookies na urządzeniu końcowym. Można również usunąć pliki cookies, dokonując odpowiednich zmian w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Pełną informację na ten temat znajdziesz pod adresem http://chomikuj.pl/PolitykaPrywatnosci.aspx.

Nie masz jeszcze własnego chomika? Załóż konto
megur
  • Prezent Prezent
  • Ulubiony
    Ulubiony
  • Wiadomość Wiadomość

Mężczyzna Roman

widziany: dzisiaj o 00:38

  • pliki muzyczne
    1967
  • pliki wideo
    19784
  • obrazy
    14045
  • dokumenty
    13409

54933 plików
4587,34 GB

Ukryj opis
FolderyFoldery
megur
Pliki dostępne do 19.04.2020
Pliki dostępne do 21.01.2024
Pliki dostępne do 27.02.2021
11 Wrzesnia
 
Aaron Russo
Adolf Kudlinski śp. (Pierwszy Polski Prepper)
 
Afery Prawa
 
Afganistan
 
Afryka
Aktualnosci
 
Aleksader Kwaśniewski
 
Publicystyka
Alex Jones
 
Alex Jones
Ameryka Środkowa i Południowa
Amway pranie mózgu
 
Amway gala
Andrzej Duda 123
Aniołowie i demony
 
ANTYPOLONIZM !!!!!
 
Antysalon
Audiobooki 123
Australia
 
Publicystyka
Bald TV-POLECAM
 
Bolesław Szenicer
 
Publicystyka
BRIAN TRACY
Chiny
 
Chiny Szanghaj
Szokująca Azja
Chomikowe porady
 
Chris White
Ciekawe Niewyjasnione
 
Covid-19
 
CrusadeNR5
 
CrusadeNR
CrusadeNRtv
Czarna seria polskiego dokumentu
 
STUDNIA 1986
Czeczenia
Czerwoni zbrodniarze
 
Czwarta wojna światowa
 
Atomowa broń w Polsce
Trzecia wojna światowa
Wybuchy atomowe
David Icke
 
BRIAN ROSE DAVID ICKE
David Icke - Globalne Duchowe Przebudzenie Ludzkości
Zakon Śmierci
dj. murek
Do przemyślenia
 
Dokumenty
 
Dr Jerzy Jaśkowski LIVE
 
Dr n. med. Jerzy Jaśkowski
Dr Mira Modelska-Creech
Dr. Ewa Kurek
 
Kto ratuje jedno życie
Niezależny Lublin
Niezależny Lublin - żydzi w Polsce
Dr. Kent Hovind
Dr. Sławomir Mentzen !!!
Dr.David Duke
Dr.Jan Przybył
 
Kresy
Marian Misztalski
Dr.Jerzy Targalski
Dr.Lech Kowalski
Dr.śp. Dariusz Ratajczak
Dr.śp.Krzysztof Karoń
 
Program wiedzy społecznej
Publicystyka
Dr.Stanisław Krajski
 
Brzytwą czyli ostro na każdy temat
Dr.Michał Krajski
Dr.Stanisław Krajski-feliet ony
Dr.Stefan Oleszczuk
Dramatyczne wydarzenia na świecie
 
Fukushimia
Grecja
Islandia
Druga Rzeczpospolita 1918- 1939
 
Druga Wojna Światowa
 
Ebooki 123
Edward Snopek 123
EKOLOGIA
 
Łzy Amazonii,Afryk i,Arktyki
Rozwiązania lokalne na globalny bałagan
Żyj zgdnie z naturą
Ekstermizm muzułmański
 
Elektrownie wiatrowe
eMisjaTv
 
Piotr Korczarowski
EUROKOŁCHOZ
 
Europa - Ostatnia Bitwa
EXtra LASKI+18
 
Filmy przyrodnicze
 
FOLDER NA PREZENTY OD WAS
 
GaduGadu i panel Ariadna badają opinię Polaków o żydach a tym samym namierzają wroga
Gadowski TV
 
Galeria
 
Polityczne
Gaz Łupkowy
 
Geotermia
Gen. August Emil Fieldorf Nil
 
Publicystyka
Gender
 
Publicystyka
Gify + PPS
Gizbo Live
 
GizboX - Przegląd Tygodnia
Kacper Gizbo
Globalne ocieplenie
 
Chemtrails
Publicystyka
GŁOS RACJONALNY
 
Prof.śp. Bogusław Wolniewicz
Grupa Bilderberg
 
Komisja Trójstronna
Publicystyka
Gruzja
GRZEGORZ BRAUN!!!
 
GRZESIEK 129 !!!!!
 
BIAŁOŁĘKA 666
Odcinek 182. Robactwo zaatakowało całą Polskę 123
HAŃBA SKANDAL OHYDA WSTYD !!!!
 
HENRYK PAJĄK
 
Hitler Stalin itd
 
Ewa Braun123
Holocaust Chrześcijan
 
Publicystyka - prześladowanie
Holocaust na świecie
 
Holocaust Słowiański
Holocaust Palestyńczyków
 
Holocaust Polaków
 
Holocaust Żydów
 
IPN TV - „Z filmoteki bezpieki”
 
IRAK
 
Ludobójstwo w Iraku
Wojna w Iraku
IRAN
 
Wojna Iran - Izrael
IZRAEL123
Jan Pietrzak
 
Janusz Korwin-Mikke
 
Publicystyka-a udio J K M
Jaruha Nadaje
K R E S Y
 
Katarzyna Treter-Sierpińska
Katastrofy w przestworzach 123
Katyń 2010 1
 
Publicystyka
Solidarni 2010
Katyń 2010 2
 
Publicystyka
Katyń 2010 3
 
J P G
Publicystyka
Katyń 2010 4
 
Publicystyka
Katyń 2010 5
 
Publicystyka
Rincewindx
Katyń 2010 6
 
Publicystyka
Katyń 2010 7
 
Publicystyka
Katyń 2010 8
 
Publicystyka
W Smoleńsku była mistyfikacja
Katyń 2010 9
 
10.04.2010 SMOLEŃSK Cała prawda Niewygodne fakty
Publicystyka
Katyń 2010 910
 
Publicystyka
Katyń 2010 911
 
Publicystyka
Katyń 2010 912
 
Katastrofa pod Smoleńskiem (szlawa)
Publicystyka
Zamach
Katyń 2010 913
 
Publicystyka
Katyń 2010 914
 
kiki85uuu - Polecam
Kino ludzi myślących
Kłamstwa polityków
Komputer
 
Komunikaty Ministerstwa Prawdy
 
KONFEDERACJA !!!
Korea Północna
 
Kosowo jest serbskie
Kraków moje miasto
 
Ks. Jacek Międlar
 
Ks.Jacek Międlar TV
Publicystyka
Ks. prof. Czesław Bartnik
Ks.Abp. Carlo Maria Vigano
Ks.Abp. Jan Paweł Lenga
 
Abp Jan Paweł Lenga
Audiobook-Prze rywam Zmowę Milczenia
Ks.Abp. Stanisław Wielgus
Ks.Bp. Andrzej Jeż
Ks.Bp.śp.Józef Zawitkowski
Ks.dr. Adam Skwarczyński
Ks.dr. Roman Adam Kneblewski
Ks.dr.hab.Piotr Natanek
Ks.Grzegorz Śniadoch
Ks.o.Augustyn Pelanowski
 
Ks.o. Augustyn Pelanowski
Ks.O.Leon Knabit
 
O.Leon Knabit
Ks.Paweł Murziński
Ks.Piotr Glas
Ks.prof. Aleksander Posacki
Ks.prof. Andrzej Zwoliński
Ks.prof. Dariusz Oko
Ks.prof. Tadeusz Guz
Ks.prof. Waldemar Chrostowski
Ks.śp. Tadeusz Isakowicz - Zalewski
 
Publicystyka
Ks.śp. Tadeusz Kiersztyn
 
Publicystyka
Ks.Stanisław Małkowski
 
Publicystyka
Ks.Włodzimierz Małota
Kuchnia
 
Libia
Likwidacja Państwa Polskiego
 
MAGYAR LENGYEL BARATSAG
 
General Jozef Bem
Karpatia
Strategia
MANIPULACJA
 
Mapa Polski
 
topo 50 65
Wojskowa mapa Polski (rawtar)
MEC KATARZYNA TARNAWA-GWÓŹD
Mirosławiec
 
Publicystyka
MONEY
 
Monitor Polski Tego nie przeczytasz w ścierwomediach
My Tribute to Poland
 
O Polsce mówią inni 123
Pałace na ziemi polskiej
N W O
 
NIGDY SIĘ NIE PODDAWAJ
 
Noam Chomsky
 
Fabryka konsensusu
Ola Gordon
 
OlaGordon
P O L S K A
 
P.K.P
 
P.P.S. - Y
 
Paweł Kukiz
 
Publicystyka
Playlisty123
Podatek Katastralny
 
PODATEK KATASTRALNY (cyborg43)
Podatki
Publicystyka
Polacy na emigracji
 
Polacy na ziemiach okupowanych
Polacy w Norwegi
Rado i Seba
Polacy Nadchodzi KONIEC naszej WOLNOŚCI
POLAKU NIE DAJ ŚIĘ OKŁAMYWAĆ
Polski punkt widzenia
Polski Żyd Vlog
Polsko języczne media brukowe wraz z atorytetami
 
Prawda o mediach
Ponury Wtorek - prezentuje
Postęp po szwedzku
 
Norwegia
Publicystyka
PranieMozgu's channel 123
Prawda o rządzie platformersów 123
Prawdziwe przekręty - The real hustle
 
Kto nas oszukuje (glomar)
Oszustwa - uważaj
Prof. Halina Zamel
Prof. Jan Żaryn
Prof. Jerzy Robert Nowak 123
Prof. Leokadia Oręziak
Prof. Mirosław Dakowski
Prof. Mirosław Piotrowski
Prof.Andrzej Nowak
Prof.Andrzej Zybertowicz
Prof.Henryk Kiereś
 
Cywilizacja Łacinska
Prof.Krzysztof Rybiński
Prof.Marek Chodakiewicz
Prof.Norman Davies
Prof.Norman Finkelstein
 
Naród Wybrany
Prof.Piotr Jaroszynski
 
Prof.Robert Gwiazdowski
Prof.śp. Bogusław Wolniewicz
 
1.Prof.Bogusła w Wolniewicz
2.Wolniewicz tematy niebezpieczne
3.Wykłady
Prof.śp. Iwo Cyprian Pogonowski
 
PUBLICYSTYKA
Prof.śp. Mieczysław Albert Krąpiec
 
U zródła Prawdy
Prof.śp. Paweł Piotr Wieczorkiewicz
 
Prof.śp.Witold Kieżun
 
Publicystyka
Prof.Waldemar Dziak
Project Camelot-Duncan O Finioan
Prywatne
 
Publicystyka
Puste SMS-y
 
Oszustwa - uważaj (wrozkap)
Robia nas w bambuko
RED PILL NEWS Wiadomości W Czerwonej Pigułce
 
Religijne
 
ROK 2012
 
Koniec Świata
Publicystyka
RON PAUL
Rumunia
SĄ TACY NA ŚWIECIE
Sebastian Ross
Siła Koszmarów
 
ŚMIESZNE
 
Sound Of Freedom (2023) 123
Spryciarze
Stanisław Michalkiewicz
 
Antypolonizm
Czyja jest Polska
Publicystyka - audio Stanisław Michalkiewicz
Stop Cenzurze
 
Publicystyka
Świat zmienia oblicze
Syria
 
Publicystyka
SYSTEM 09
 
Antoni Maciarewicz
Szach Mat dla Ludzkości
Szkoła Fotografowania
 
Fotografowanie cd
Programy
T V G --9
TAJNE SŁUŻBY
 
TEGO NIE ZOBACZYSZ W ŚCIERWO-MEDIACH
 
Publicystyka
Telewizja wRealu24   materiały usunięte przez Ce nzurę YouTuba
Tematy Bardzo Niebezpieczne Mec. Ewa Rzeuska
 
O co chodzi w tym bałaganie
Tematy Niebezpieczne 123
TOLERANCJA INACZEJ
 
Na sportowo
U S A imperium ZŁA
 
Ukraina druga prawda
 
Ukraina Rosja
 
UNCLE TIMO
 
Geneza Wojen Światowych
O Ydzach
Pedziofjołki Ukryty Swiat
UPADEK KABAŁY
 
Upadek Kabały 26 części
Uważaj!!WARNING!! 1
 
Uważaj!!WARNING!! 2
 
Grypa H5N1
H A A R P
Publicystyk a
Uważaj!!WARNING!! 3
 
Nazisci - Spisek Okultystow
Oto co utracilismy
Uważaj!!WARNING!! 4
 
Handlarze Smiercią
Korporacje
Publicystyka
Uważaj!!WARNING!! 5
 
xxxxxx
Videoblog śp. Onionmana
 
Wywiady Amelii 007 z Onionmanem
Waldemar Łysiak
 
Książki (maria)
Warto zobaczyć posłuchać
 
Więżniowie polityczni 3RP
 
Basia Poleszuk
William Bill Cooper
Wojciech Cejrowski
 
WYŁĄCZ T V zacznij myśleć
 
Publicystyka
XXXXX
 
Publicystyka
Z Archiwum I P N
zachomikowane
 
Zapomniana historia zdeptana pamięć
 
ZBIGNIEW ZIOBRO
Zdrowie
 
Zrób to sam123
Pokazuj foldery i treści
« poprzednia stronanastępna strona »
  • 24,6 MB
  • 6 sty 18 19:36
Opublikowany 22 gru 2017
Uroczystość wspomnieniowa w dzień urodzin śp. Bogusława Wolniewicza. Mówili: Prof.dr hab.J.Jadacki,
dr hab., J.Zubelewicz emerytowany prof.PW,
dr J.Stanisławek,
dr hab.Z.Musiał, emerytowany prof.UW
, dr hab.P.Okołowski,
prof.dr hab.M.Omyła
Gregory House2 tygodnie temu
Zazdroszczę tym, którzy mieli tą okazję bywać na wykładach Pana Profesora. Wielki intelekt i wspaniały nauczyciel, ten prawdziwy jak to teraz się mówi, starej daty. Dobrze że jest ten kanał Głos Racjonalny, bo zawszę mogę wrócić do lektury, i posłuchać mistrza, i przypomnieć sobie co miał do powiedzenia w wielu sprawach. Spoczywaj w spokoju Panie Profesorze
Marcin RfLab2 tygodnie temu
Pan Prof. Wolniewicz to po prostu człowiek Pomnik Wartość sama w sobie taki wzorzec. Pan Profesor często to powtarzał i ja tak samo uważam że dziś jakość nauki zeszła na dno. Każdy studyjne wszystko, i później mamy "udawanych" inż. mgr dr itd.... Szkoda wielka szkoda, ale ... jego wartości pozostaną i choć grupa wyznająca jego wartości jest niewielka ... to jest.
Mirek Kowalski2 tygodnie temu
Pamiętam jak dziś około 15 lat temu w jednym z programów prof, Wolniewicz odniósł się do systemu prawnego Polski określając tą sytuację jako zgnilizna - tak się złożyło że w tym programie występował jako autorytet prawny niejaki żepliński późniejszy prezes trybunału konstytucyjnego - Profesor miał nosa - niech mu ziemia lekką będzie .
Radoslaw Rawski2 tygodnie temu (edytowany)
Piękny materiał. Wielkie podziękowania dla Pana Docenta Okołowskiego za wkłąd włożony w realizację projekty "Głos racjonalny". Może kontynuując serię Głosu racjonalnego podjąłby się Pan omówienia, przełożenia na język laika przemyśleń śp. Pana prof. Wolniewicza zawartych w publikacjach na przestrzeni jego kariery naukowej. To byłoby ciekawe doświadczenie, dowiedzieć się co myślał Pan prof. 20 lat temu i co z tego przelał na papier.
  • 113,7 MB
  • 5 gru 17 7:55
głos racjonalny
Opublikowany 3 gru 2017
SUBSKRYBUJESZ 18 TYS.SUBSCRIBE SUBSCRIBED UNSUBSCRIBE
Prof. dr hab. Bogusław Wolniewicz podsumowuje problem fałszowania obrazu Polaków przez środowiska żydowskie. Cel tego jest niejasny ale niewątpliwy: po coś w tę propagandę się inwestuje.
Jeepers Creepers2 dni temu
Najgorsze jest to ,że nie widać kogoś kto zastąpiłby śp. prof.Wolniewicza. Chyba ,że ja go nie dostrzegam .

Gregory2 dni temu
Ta wiedza odmienia życie – książka „Aluminium. O tym nie mówi się głośno” oraz BaldTV: 1) https://www.youtube.com/watch?v=C66vZhd4a7A 2) https://www.youtube.com/watch?v=vZkKulK0ipY 3) https://www.youtube.com/watch?v=kblDtxl6Amc 4) https://www.youtube.com/watch?v=S_LOcKGwcpE

Aurox etc.2 dni temu
Przeczytałem komentarze pod kilkoma ostatnimi filmikami i wychodzi na to, że Pan Profesor umarł w opinii świętości. (Czy nie powinniśmy tego gdzieś zgłosić? Do Kurii?) Wiem, że był osobą niewierzącą, ale to tylko wzmacnia niesamowitość tej sprawy.
Przemysław Żebrowski2 dni temu
Ciekawe ile meczetów jest w Izraelu?
Iza Kamińska2 dni temu
Czy profesor zmarł śmiercią naturalna czy był komuś nie wygodny jak inni bo tak dobry czlowiek tak nagle nas odpuścił że nie daje to spokoju

Solid Ether1 dzień temu
A czym jest Sz.P. Holland ? Chrześcijanką, judaistką, komunistką ? Polką, Żydówką, Chinką może ? A kim ona jest aby jak zwykle pouczać tych "niedobrych Polaków" ? Czy sama przyęła pod swój dach tych co to chcą "tylko lepiej żyć" ?

Dawid Lew Lechistanu22 godziny temu (edytowany)
Chiny a pozniej przejma dla siebie.U nich nierobow nietoleruja afykance beda mieli ciezkie zycie z nimi :) zreszta oni nas tam nie lubie zycza nam jak najgorzej wiec po co sie nimi przejmowac Europa umiera bialy czlowiek zeniedlugo nie ebdzie mial gdzie uciec wszedzie na swiecie w mediach sie wpycha nienawisc do bialych .Lewica niszczy gospodarke do konca ludzie to zombie , po wykladach K.Karonia mozna przypuszczac ze rzeznia bedzie zaniedlugo w Europie.
  • 100,7 MB
  • 5 gru 17 7:51
głos racjonalny
Opublikowany 11 lis 2017
SUBSKRYBUJESZ 18 TYS.SUBSCRIBE SUBSCRIBED UNSUBSCRIBE
Prof. dr hab. Bogusław Wolniewicz o natręctwie tych, którzy zawsze uważają, że winni są wszystkim dobre rady. O licznych próbach rządzenia nie swoim narodem.

Brunet Wieczorową Porą3 tygodnie temu
Dziękuję za ten materiał Panie Profesorze Wolniewicz. Proszę spoczywać w pokoju i zaglądać tu czasem do nas na ten zwariowany świat , dziękuję za materiał.
Peter Hunt3 tygodnie temu (edytowany)
Pan Profesor mówił o mokrym kocu,którym go przykryto. Niestety nawet po jego śmierci tego koca nie zdjęto . 1 listopada a TVP wśród wymienionych ,którzy odeszli w tym roku nawet nie wspomnieli o Panu Profesorze. A tyle razy był gościem TVP I Innych telewizji...haniebne to I niesprawiedliwe.

Mark 131 tydzień temu
Dlatego wynioslem pare lat temu tv do piwnicy.
Angela Merkel3 tygodnie temu
warto przeczytać kim był ojciec konstantego geberta(dziennikarza gw): https://pl.m.wikipedia.org/wiki/Boles%C5%82aw_Gebert i przypominać sobie o tym zawsze, kiedy gw sugeruje agenturalność PiSowi (głównie Macierewiczowi).

A Alicja3 tygodnie temu (edytowany)
Jak zwykle wspanialy komentarz walczacego mowa i postawa Polaka sp. Profesora Wolniewicza opublikowany w Dzien Niepodleglosci. Nauki i wypowiedzi Pana Profesora nie poszly na marne. Jestem pewna, ze wielu swiadomych patriotow czerpalo wiedze, inspirowalo sie wykladami Profesora i na przyklad dzis widzimy tego rezultat. RIP

Gregory House3 tygodnie temu
Materiał nagrany na kilka dosłownie dni przed śmiercią Pana Profesora.Nic nie widać po człowieku, nie wyglądał na takiego, który miałby zejść ze świata doczesnego. Dziękuje człowiekowi, który to zmontował u udostępnił ten materiał. To ważna lekcja, nawet po śmierci Pana Profesora będę jego uczniem. Otworzył umysły wielu ludziom, obdarł całą tą mistyfikacje polityków i ugrupowań antypolskich. Wielkie dzięki Panie Profesorze. Spoczywaj w spokoju.
  • 70,0 MB
  • 5 gru 17 7:48
głos racjonalny
Opublikowany 20 paź 2017
SUBSKRYBUJESZ 18 TYS.SUBSCRIBE SUBSCRIBED UNSUBSCRIBE
Prof. dr hab. Bogusław Wolniewicz o intrydze unijnej wobec Polski. "Jeżeli liczba 7 tys. nic nie znaczy, to po co Unia się tak upiera?" Technologia zdobywania wpływów w krajach poza-niemieckich przez Nową Rzeszę.

Brunet Wieczorową Porą1 miesiąc temu
Dziękuję za ten głos Panie Profesorze. Wiem że pana już nie ma z nami fizycznie ale mam nadzieję że duchem jest pan z nami codziennie. Spoczywaj w pokoju szanowny Panie Profesorze Wolniewicz ,dziękuję za wspaniały materiał.
Adam Greczycho1 miesiąc temu
GŁOS RACJONALNY:::OSOBIE PROWADZĄCEJ KANAŁ"""GŁOS RACJONALNY"""DZIĘKUJĘ SERDECZNIE ZA PUBLIKACJĘ TEGO MATERIAŁU I POZDRAWIAM.JEST UCZUCIE BRAKU PANA PROFESORA BOGUSŁAWA WOLNIEWICZA,TO NAPRAWDĘ WIELKA STRATA DLA NAS....

Pan ChanDragon1 miesiąc temu
Adam Greczycho Wydaję mi się, że tą osoba jest doc. Paweł Okołowski, ale mogę być w błędzie.

rysiu zdzisiu1 miesiąc temu (edytowany)
Profesora Wolniewicza można było słuchać godzinami. Świetne opowiadał, rewelacyjny tembr głosu . Będzie nam bardzo brakowało 😞🙁
Angela Merkel1 miesiąc temu
Wielka pustka po odejściu Pana Profesora... Dlaczego większość tzw. 'polskich elit' nie mówi po polsku...?!

Aleksandra Fuchs1 miesiąc temu
Mądre i odważne myśli i słowa, osobowość i głos... Pan Profesor dawał nam otuchę i wiarę w rozsądek. Na zawsze ważne nam pozostaną te nagrania. Bardzo Pana nam brak...

Pawel Sicin1 miesiąc temu
Wielka szkoda że nie ma już z nami Pana Profesora. Potrafił w sposób niezwykle wnikliwy przedstawić mechanizmy tego najazdu na Europę. W telewizji zawsze tylko mówią "biedni uchodźcy z Syrii", i nikt nie zada sobie na głos pytania dlaczego ci "uchodźcy" są czarnoskórzy i w przeważającej większości to młodzi mężczyźni. Jak Polacy w 1939 roku uciekali przed wkraczającą armią niemiecką na wschód, to wśród tych uciekinierów można było znaleźć ludzi z całej piramidy wiekowej. A tu co, uciekają sami sprawni fizycznie mężczyźni, bez kobiet, bez dzieci, bez ludzi starszych? Mam nadziej że ludzie się w końcu ockną, zaczną racjonalnie myśleć, zaczną zadawać właściwe pytania i pociągną do odpowiedzialności te instytucje i tych ludzi którzy stoją za całym tym "bałaganem".
  • 14,6 MB
  • 20 wrz 17 17:46
Opublikowany 7 sie 2017
(UWAGA KOREKTA)
Latem minionego roku Pan Profesor wyraził wobec nas życzenie,
by po jego śmierci w Głosie Racjonalnym zabrzmiało
Preludium cis-moll op 9 nr 1 A. Skriabina.
Msza żałobna odbędzie się w środę , 9 sierpnia 2017
Allipiusz8 minut temu (edytowany)
Wieczny odpoczynek racz mu dać Panie.
Bydgoska Czarownica15 minut temu
Dziękuję za wspaniałe, mądre wykłady, które wielokrotnie mnie inspirowały, do zobaczenia po tamtej stronie:)
Andrzej Kubiczek18 minut temu
"Czymże jesteś dla nich? Na ogól przyjaciele lubią cię i cenią, raduje ich czasem twoja obecność i serce twe łudzi się, że bez ciebie obejść by się nie mogli. Gdybyś jednak oddalił się, gdybyś ich opuścił, czyżby odczuli brak i czyżby go czuli długo? Czy strata ta zaważyłaby na ich losie? Tak znikomym jest człowiek, że nawet tu, gdzie posiada zupełną pewność swego istnienia, nawet tu, gdzie obecność jego oddziałuje niezaprzeczalnie na drugich, nawet w pamięci, w duszy swych bliskich, nawet tutaj, trwać może jeno bardzo, bardzo krótko i bardzo, bardzo rychło musi się zamglić i rozpaść w nicość." Johann Wolfgang Goethe
Brunet Wieczorową Porą24 minuty temu
Wielka szkoda!!! Kogo ja teraz będę słuchał? Kto odniesie się do tego co się dzieje na świecie , w Polsce? Kto mi powie prawdę o niemcach, ruskich, i islamie? Nie mam słów że taki wspaniały człowiek odszedł jest mi bardzo przykro:( Spoczywaj w pokoju Panie Profesorze Wolniewicz!! Do zobaczenia po drugiej stronie RIP!!!
kot albin43 minuty temu
Nietuzinkowy umysl i wspanialy mowca. Do konca aktywny, nagrywal, prezentowal, staral sie przekazac jak najwiecej bo wiedzial ze jego czas sie konczy. Naprawde wspanialy i podziwu godny czlowiek.
MarekKrassus5345 minut temu
Mieliśmy wielkie szczęście, że Taki Człowiek jak Profesor Wolniewicz nie stronił od internetu, nie bał się z niego korzystać aby dzielić się z nami - widzami - swą mądrością. Jego śmierć to cios dla nas wszystkich
Bogdan5648 minut temu
Wysłuchałem wiele wykładów Pana Profesora Bogusława Wolniewicza. Choc nigdy go osobiscie nie poznałem stał sie jednym z moich Nauczycieli i autorytetów. Wiadomość o Jego śmierci poruszyła mnie tak jakbym stracił najwiekszego Przyjaciela. Bedzie mi bardzo brakowało Jego madrych słów i niesamowitej wiedzy. Jestem jednak szczęśliwy ze mogłem choć troszeczke ogrzać się przy ognisku Jego mądrości. Spoczywaj w Pokoju Panie Profesorze. Jednak nie do końca odszedłeś - bo nasza pamięc jest przy Tobie tak długo dopóki my żyjemy. Żegnaj Geniuszu i przygotuj miejsce dla Twoich uczni
  • 107,5 MB
  • 20 wrz 17 17:45
głos racjonalny
Opublikowany 20 wrz 2017
SUBSKRYBUJESZ 18 TYS.SUBSCRIBE SUBSCRIBED UNSUBSCRIBE
Prof. dr hab.Bogusław Wolniewicz w jednym ze swych ostatnich nagrań odniósł się do manipulacyjnych technik propagandy. Dlaczego jest tak ważne, by Polska przyjęła 7 tys. uchodźców?
Sweed Shith9 minut temu
Wspaniały !
  • 182,7 MB
  • 15 lip 17 12:16
Opublikowany 15 lip 2017
Prof.dr.hab.Bogusław Wolniewicz o ważkim zagadnieniu: jak parszywieje Unia Europejska i czyimi siłami? Refleksja jest potrzebna natychmiast, by nie obudzić się z wyznaniem niegdysiejszego kanclerza Niemiec Helmuta Schmidta w uszach i głowie.
Piotr Krzekotowski1 godzinę temu
Unia Zlewaczonych Republik Europejskich
Paweł Ry.43 minuty temu
Takkija, dżizja i hidżra - trzy tajemnicze muzułmańskie słowa. Hidżrę już mamy.
Paweł Ry.11 minut temu
Green Tea bialyrasizm.pl/takkija-dzizja-i-hidzra/ polecam tą stronkę.
Andrzej Lisiecki5 minut temu
Straszą islamizacją do, której i tak dojdzie,zalewają banderowcami z Polski wióry zostały.
Sir Arthur Benjamin Snot5 minut temu
Miejmy nadzieję, że „międzymorze” powstanie, będzie silne i w miarę możliwości niezależne ekonomicznie, a tym bardziej militarnie, nawet niech już przy „cichym wsparciu” USA.
Green Tea8 minut temu
Panie profesorze jak zwykle świetnie. Na szczęście Polacy w porę się wybudzili w większości z tego szaleństwa które w Polsce propaguje platforma i pochodne. Myślę, że lewaki nie mają w sobie tyle siły by nas pokonać. Oni jedynie operują słowem i groźbami które wyglądają jak zwykłe mrzonki. Jeżeli jednak zadziałaliby bardziej dosadnie i tak na koniec jedynie oni mogą stracić.
sheepsheep13 minut temu
Panie profesorze, to co ma stać się z Unią Europejską jest od stu lat napisane w Manifescie z Ventotene
  • 53,5 MB
  • 3 lip 17 23:39
Opublikowany 28 cze 2017
Prof.dr. hab.Bogusław Wolniewicz o haniebnej antypolskiej wypowiedzi dr Adama Bodnara, Rzecznika Praw Obywatelskich.
Wojciech Trojanowski4 dni temu
Genialne! Profesor zwięźle przedstawił, co należy robić ze zdrajcami i zwyrodnialcami, którzy zalęgli się na łonie narodu polskiego
piotrek gąsek4 dni temu
Brawo Panie profesorze kapitalnie powiedziane!
Al-Fa Omega2 dni temu
Jeszcze kilka lat temu taki Bodnar by nawet nie przeprosił, więc jest postęp w tej degrengoladzie, mimo wszystko. Totalny upadek etosu, skoro ten śmieć jest nadal RPO. Po takiej wypowiedzi, jakby nigdy nic.

AntycznyWitek1 godzinę temu
Al-Fa Omega, Bodnar to agentura wpływu . I to bezczelna. A kiedy dostanie on karę za taki czyn zdrady i zaprzaństwa.!!! A kara jest jedna za taką zdradę.
lis lisser4 dni temu
Bodnar to absolwent Central European University w Budapeszcie, kuźni kadr Sorosa !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!, instytucję tą, jako szkodliwą dla suwerenności Węgier, próbuje zamknąć Orban... To tak jak kiedyś studia polityczne w Moskwie !!!!!!
janusz chol1 dzień temu
Czekam z niecierpliwoscia ( ale sie pewnie nie doczekam ) na wniosek w sejmie o odwolanie Bodnara i postawienie go w stan oskarzenia o obraze Narodu Polskiego . Czekam az wreszcie nasz rzad wezmie sie za likwidacje agentur Sorosa w Polsce jak np. Fundacja Batorego . Chyle czola przed Orbanem i jego rzadem .
Wanda Strauss4 dni temu
Panie Profesorze jak zwykle, doskonala wypowiedz. Ja, jako obywatelka Polski, skladam wniiosek o natychmiastowe i dyscyplinarne odwolanie p. dr.(od czego dr.?) Bodnara ze sprawowanego stanowiska. Czyim rzecznikiem jest ten zdrajca? Na pewno nie moim i nie zycze sobie aby taki osobnik reprezentowal mnie, Polakow i moja ojczyzne. Panie Ziobro, moze przydaloby sie zobaczyc, stan kont p. Bodnara????? PS. Panie Profesorze, z wilka nadzieja czekam na nastepny Pana wyklad i zycze duzo duzo duzo zdrowia. Tacy ludzie jak Pan sa nam bardzo potrzebni.
SebaDragon4 dni temu
Piata kolumnę mieliśmy już od kiedy wałęsa zasiadł jako prezydent po dziś dzień
Cat Ballou4 dni temu
Bodnar to ukraińskie nazwisko. Nie węgierskie!!!
Tomasz Trześniowski4 dni temu
Właściwy wniosek końcowy. Najwyższy czas aby prokuratura zaczęła robić to co do niej należy.
Tom Trader4 dni temu
Kaczynski jest juz chyba na wakacjach, bo ten Bodnar powinien byc zdjety ze stanowiska tego samego dnia!
  • 357,1 MB
  • 26 cze 17 22:57
Opublikowany 26 cze 2017
Prof.dr hab. Bogusław Wolniewicz na Uniwersytecie Warszawskim przedstawia swoje dociekanie istoty aksjomatu Elzenberga. Wirtuozowsko przeprowadzona krytyka pewnej myśli.
Część 1. Historia aksjomatu - 00:00
Część 2. Analiza logiczna - 21:00
Część 3. Błędna antropologia - 43:00
(konferencja zorganizowana w 50-tą rocznicę śmierci H.Elzenberga)
misterkefir3 godziny temu
100 ;) Gratulacje! Czekałem na ten filmik już dość długo i wreszcie jest. Jak zwykle - poziom najwyższy z możliwych. Dziękuję! Panu Profesorowi dużo zdrowia i wielu jeszcze przeprowadzonych wykładów życzę.
Marek Skorupka2 godziny temu
Nareszcie. Dziękuję Panie Profesorze, za ten wykład. Długo Pan Profesor kazał na siebie czekać, ale jak zawsze było warto. Mam nadzieję, że kolejne wykłady (100+) ukażą się wkrótce. Nie wiem dlaczego, ale wejście Pana Profesora i szybka odpowiedź na pytanie czy życzy Pan sobie użyć mikrofonu, skojarzył mi się z "Szansą na Sukces". "...Taśmę profesjonalną poproszę." Pozdrawiam i Zdrowia życzę. :)
luk kwi2 godziny temu
Bardzo dobry wykład.
  • 96,8 MB
  • 25 kwi 17 21:32
Opublikowany 25 kwi 2017
Prof.dr hab. Bogusław Wolniewicz o kimś, kto nie szargał dobrym imieniem Polaków. O człowieczeństwie w nieludzkiej sytuacji i refleksji nad tym.
Janusz Malicki7 minut temu
Dziękuję Panie Profesorze za promyk światła w dzisiejszych "zniekształconych" czasach.
  • 47,1 MB
  • 9 kwi 17 12:55
Opublikowany 7 kwi 2017
Prof.dr hab. Bogusław Wolniewicz o nieludzkich sytuacjach w jakich człowieka stawia system totalny. Doświadczanie stalinizmu i bezrozumne oceny.
José Ciupalski1 dzień temu
Problem jest źle postawiony przez Pana Profesora. Diabelski wybór to nie ten w którym chodziło o to, czy donieść do UB na kolegę czy nie. To nie był wybór, to był rezultat wyboru. Podobnie, przegrana jest konsekwencją grania w ruletę, a nie konsekwencją obstawiania złych numerów. Diabelski wybór miał miejsce przedtem i był pochodną odpowiedzi na pytanie czy zapisać się do PZPR czy nie? A jak się już zrobiło pierwszy krok, następne kroki były już tylko konsekwencją tego pierwszego, iście diabelskiego wyboru. Reszta... to moralne krętactwo i zagłuszanie wyrzutów sumienia.
Jan Gan1 godzinę temu
Problem jest dobrze postawiony, tylko nie wszyscy go rozumieją. Upraszczają na swój zakres pojmowania. Nie ma żadnych konsekwencji pierwszego wyboru. Każdy wybór jest niezależny i zawsze wybieramy między dobrem a złem. Nie ma znaczenia jak wybieraliśmy poprzednio. Co innego zapisać się do ZMP, ZMS, PZPR czy to z uległości, niewiedzy czy dla kariery, a co innego denuncjacja. Jedni członkowie sypali, inni nie, godząc się z konsekwencjami. Podobnie można odejść od ruletki wygranym lub z niewielką stratą.
For Spam8 minut temu
Zapisać się do PZPR z uległości czy dla kariery to też było zeszmacenie i znacznie łatwiej jest i było denuncjować tym, którzy się już raz zeszmacili, niż tym, którzy od początku do końca byli wierni swoim przekonaniom, a niejednokrotnie "wartości" wynieśli z domu. Historia nie piętnuje jednak surowo takich zachowań, ponieważ jak się okazuje połowa naszego społeczeństwa jest skłonna do takiego zeszmacenia. To też, tłumaczy całą Naszą historię, rozbiory, wojny, rzezie, antysemityzm i dzisiejsze czasy.................. ludzkie cierpienia. Dlatego, tak ważne jest aby nie usprawiedliwiać siebie i nie tłumaczyć, że zeszmacić się można tylko trochę, a bardziej już nie.
gebet20001 dzień temu
Racjonalne myślenie nie pozwala Profesorowi przyznać się do wiary w coś, czego nie doświadczył. Z drugiej strony widać, że chrześcijańska myśl jest mu bliska i promuje ją w dobie zalewu głupiego lewackiego liberalizmu, który zżera Europę od wewnątrz. Dlatego czasami mamy wrażenie, że mówi do nas jak osoba wierząca -szczególnie jak żegna się z nami mówiąc "z Bogiem". Nie dziwię się sumie ,że unika takiego prostego podziału na ateistów, wierzących czy deistów,agnostyków itp. To, kim jesteśmy określają nasze czyny. Profesor dzieli ludzi tak jak uczy Biblia na tych z dobrego i złego nasienia. Podpowiada mu to zresztą jego własne doświadczenie życiowe, pełne własnych obserwacji. Idąc tym tropem , to czy określimy siebie wierzącymi czy nie - w oczach Boga ma niewielkie znaczenie. W końcu " Nie każdy, kto mówi Panie Panie, wejdzie do Królestwa Bożego...".
  • 311,8 MB
  • 9 kwi 17 11:48
Opublikowany 19 mar 2017
Prof. dr hab. Bogusław Wolniewicz o sytuacjach ponad nasze zasoby sumienia. Dramat w którym biorą udział Żyd, Polak, czworo Niemców
i Rosjanie z państwa totalnego. Jak osądzić ludzki czyn?
Laura Ramm2 tygodnie temu
Czekam z niecierpliwoscia na kazdy nowy odcinek i wyklad Pana Profesora Wolniewicza, az strach pomyslec co bedzie jak tego czlowieka zabraknie
Irena Kosieradzka2 tygodnie temu
Jak można było usunąć TAKIEGO CZŁOWIEKA, jakim jest Pan Profesor Wolniewicz z Uniwersytetu Warszawskiego? Toż to sama kwintesencja myśli ludzkiej, poczucia wartości, myślenia w ogóle i polskości.
Mike BB6 dni temu
Wstyd uczyć na takiej uczelni, która zatrudnia '"pracowników naukowych" w postaci Wandy Nowickiej
ex infernos2 tygodnie temu (edytowany)
Mozna nazwac to dylematem, dla mnie sprawa jest oczywista. My chrzescijanie nie stawiamy, moze raczej nie powinnismy stawiac swojego zycia ponad zycie innych. Zwlaszcza wielu. Tym roznimy sie od postawy Zydow. II wojna swiatowa pokazala to wielokrotnie. Dlatego Polacy mimo kary smierci (tylko dla Polakow) sa naliczniejsza nacja bohaterow Jad Waszem. Swietny odcinek. Dziekuje i pozdrawiam!!
100of10002 tygodnie temu
Profesor posiada unikalny w dzisiejszych czasach talent, niesłychanie ważną cechę dzielenia się swoją myślą z człowiekiem w sposób wyrazisty a jednocześnie nie nazbyt jaskrawy. Jest nią precyzja przekazu i dbałość o to, by słuchacz nie miał cienia wątpliwości, jak ta myśl wygląda i co sobą reprezentuje. Całkowite przeciwieństwo dezinformacji, pseudoinformacji i manipulacji - razem wziętych. Jego troska o zrozumienie jest dla ucha przyjemna, wykład brzmi logicznie i spójnie.
Tds Sbl2 tygodnie temu
Przecież jest gorzej. Żyd wg prawa żydowskiego ma obowiązek ratować siebie dowolnym kosztem, nawet wielu innych tortur i żyć oraz, żyd może bezkarnie poświęcić jedną grupę (nawet żydów) o ile przypuszcza, że może poprawić szanse na uratowanie się drugiej grupy żydów - co powodowało liczne samosądy (często bardziej okrutne) na uwolnionych zbrodniarzach żydowskich przez sądy Izraela. Obowiązek nie mówienia fałszywego świadectwa przeciw bliźniemu obowiązuje żyda tylko przed sądem żydowskim i wobec oponenta żyda bo inni to jedynie sługi o godności gdzieś między psem a świnią, danych przez Boga na użycie (Talmud i następne). W naszej cywilizacji taki człowiek nie ma honoru i jest godzien pogardy jako niegodny żadnego zaufania zbrodniarz przeciwko ludzkości (czasem tylko potencjalny). To jest konflikt naszej moralności i honoru przeciw ich prawu i mentalności korzyści. Podobnie usprawiedliwiali się też esesmani (w swej kulturze biznatyjsko-turańsko-socjalistycznej) i w ogóle grubsi oprawcy u hitlera i stalina i mao i pol-pota itd. Bez dopuszczania zachowań heroicznych u siebie, wszyscy stajemy się łatwymi niewolnikami, bardziej pogardzanymi przez usiłujących zniewalać i mordować, poniekąd dając usprawiedliwienie dla samopoczucia oprawców.
  • 46,6 MB
  • 9 kwi 17 9:30
Opublikowany 5 mar 2017
Prof. dr hab. Bogusław Wolniewicz o pupilku postmodernizmu Zygmuncie Baumanie i tych, którzy bezmyślnie dają wiarę wiedzy niekoniecznie rozumnej ale za to bardzo płynnej. Już trzy lata temu prof. Wolniewicz stwierdził, że to nie nowoczesność jest płynna ale Bauman płynnie ma w głowie.
Terrazini1 miesiąc temu
Krótko, rzeczowo i na temat. Niedawno w krótkiej rozmówce z kolegą, ów kolega dodał, że jest jeszcze gorzej, niż prof. Wolniewicz przedstawia. Róbta co chceta tak, ale nie dla wszystkich. Wolno tylko niektórym, typu Barman. Szarakom, uczciwym już tak nie wolno. Tak krótko scharakteryzował kolega owe lewackie środowisko wraz z Baumanem.
Adieu Pangratt1 miesiąc temu
Pan Profesor określa się jako (między innymi) oświecony marksista. W sieci (YT) pojawiają się wykłady, p. Krzysztofa Karonia dotyczące marksizmu właśnie. Czy Pan Profesor może skomentować wartość merytoryczną owych wykładów - chodzi mi głównie o to, że marksizm jest tam przedstawiany jako zło wcielone, czym się różni oświecony marksizm od tego z wykładów Karonia? Pragnę jeszcze poznać stosunek czcigodnego Profesora do scholiów Nicolasa Gomeza Davili (do odnalezienia choćby na wikicytatach dotyczących właśnie jego).
Alual661 miesiąc temu
Fakt, lewactwo opanowały uniwersytety, właśnie miałem "przyjemność" obejrzenia video na stronie "Guardian Australia" gdzie jakiś kolorowy, robi marksistowską propagande głosząc "The west was build on rasism, it's time we face that", głosi frazesy o edukacji zbudowanej na "dead white man" et cetera. Również polecam obejrzenie filmu "Szwedzka teoria miłośći" która opowiada o lewackim eksperymencie na którym została poddana Szwecja, film jest w Polsce dostępny tylko w niektórych mniejszych kinach.
Tomasz Kurzawa1 miesiąc temu (edytowany)
@Alual66 i @Bogusław WOLNIEWICZ oraz Szanowni Państwo,w tym lucyferiańskim Dniu Kobiet pozwolę sobie dodać kilka słów o lewackiej stolicy Australii - Melbourne,w której aktualnie podejmowane są działania mające na celu...:,,przywrócenie równowagi płci PODCZAS PRZECHODZENIA PRZEZ ULICĘ''...No comment...Nagroda kNobla gwarantowana...GŁUPIZNA KOMPLETNA...! Podaję jeden z linków do źródeł : http://www.news.com.au/technology/innovation/motoring/berlins-ampelmnnchen-little-traffic-light-man-is-one-of-many-quirky-walking-signals-from-around-the-world/news-story/9799ab4df50a1b06512056715fbdc9b6
Konfederat Barski1 miesiąc temu
Bauman dołączył do panteonu wielkich filozofów nowożytnych-Habermasa,Marksa,Engelsa,Lenina,Gramsciego,Spinellego,Marcuse etc.Tych już piekło pochłonęło.Kiedy resztę tych komuchów diabli zabiorą do domu?To zaraza-zlewaczenie mózgu.Przybiera okresowo rozmiary epidemii.
  • 238,9 MB
  • 9 kwi 17 9:10
Opublikowany 14 lut 2017
Prof.dr hab. Bogusław Wolniewicz cytatem z L.Wittgensteina rozpatruje problem dlaczego liczba Żydów jest stale zaniżana i na czym polegają plemienne interesy i oraz żądanie "immunitetu specjalnego". O myleniu skutków i przyczyn.
Mark 131 miesiąc temu
No wlasnie stara prawda Antysemitą jest tylko ten, kogo nie lubią żydzi..
Paweł Ry.1 miesiąc temu
Krytyka Żydów = antysemityzm, to jest właśnie "broń" plemienia żmijowego!
Renata Sobieraj1 miesiąc temu
To perfidne i zaplanowane działanie
Renata Sobieraj1 miesiąc temu
żydzi mają dwie moralności- jedna dla żydów a druga dla nie-żydów i tych można okłamywać, okradać, nie zapłacić za pracę, a nawet zabić.
Gerard Szare Drzewo1 miesiąc temu (edytowany)
Obawiam się, że tam jest tylko jedna moralność - zwykłe kumoterstwo. Należy przecież pamiętać o tym, jak żydzi z Nowego Jorku potraktowali swoich "braci" z Europy w czasie II WŚ - jak ich odesłali z powrotem tam, skąd przybyli. Co do reszty zgoda. Charakterystyka podobna do innych koczowniczych ludów, np. muzułmanów, gdzie cel uświęca środki - można kłamać, oszukiwać, zabijać bez mrugania okiem (wystarczy zobaczyć co wyprawiają chociażby z Palestyńczykami). Dlatego wszelkiemu lewactwu tak blisko jest do tych środowisk - i odwrotnie. Dlatego nie mogli nigdy zaznać spokoju w Europie (bo podobnie jak muzułmanie, z całą tą swoją "moralnością" i oporem na asymilację, zawsze mogli być w Europie co najwyżej gośćmi).
Robert G. GALILEUSZ1 miesiąc temu (edytowany)
Nikt nie wie ilu jest Żydów w Polsce, bo przecież liczenie ich czy w ogóle wskazywanie w polskim społeczeństwie jest postrzegane jako obrzydliwy polski antysemityzm. Prawda jest taka, że jest ich sporo, może nawet kilkaset tysięcy a ta ilość osób ma jeszcze większy wpływ na nasz kraj. Nie od dziś wiadomo, że są w polityce, władzach, zarzadach największych firm ale także w kulturze, sztuce, filmie. Przez te wszystkie środki mają olbrzymi wpływ na naszą rzeczywistość. Nie widzę nic złego w Żydach jeśli chcą pracować z nami dla dobra naszego kraju. Gorzej, że większość ciągnie w inną stronę niż Polacy, robiąc z nas biedną klasę dojnych Gojów. Tacy jacy Michniki, Hartmany gardzą Polską i Polakami. Dla nich to tylko kraina geograficzna a nie kraj i polski naród. Odważny wykład Panie Profesorze. Proszę kontynuować wyjaśnianie tych trudnych spraw.
  • 205,3 MB
  • 9 kwi 17 0:15
Opublikowany 7 lut 2017
Prof. dr hab. Bogusław Wolniewicz definiuje rozróżnienie pomiędzy polskim Żydem i Polakiem żydowskiego pochodzenia. O zastraszaniu przez hucpę i tupet. Jedno zdanie - trzy fałsze. O szkalowaniu Polaków: antysemityzm razi a antypolonizm nie.

Mark 132 miesiące temu
Panie Profesorze prosze dalej dzialac bo to sie moze tak tylko wydawac ze to syzyfowa praca jest ma Pan naprawde wielu sluchaczy i razem z Profesorem Jerzym Robertem Nowakiem odklamujecie zafalszowana historie Polski w ktore uczestnicza niestety nawet prezydenci tego kraju... Pozdrawiam i zdrowia zycze.
  • 335,4 MB
  • 9 kwi 17 0:09
Opublikowany 27 sty 2017
Prof.dr hab. Bogusław Wolniewicz demaskuje nierzetelny sposób zadawania pytań i argumentuje przykładami wobec nieprawdziwej tezy.
gugiel inwigiluje1 miesiąc temu
Problem z "tą" i "tę" jest chyba jednym z najczęściej występujących, a jednocześnie jest tak prosty do uniknięcia, że to po prostu szkoda. Ile czasu, aby nauczyć na lekcji języka polskiego potrzeba na to? Krótkiej chwili, ale jakoś nikt tego nie robi. Również chciałem się dołączyć do podziękowań dla Pana Profesora za film. Mogę tylko sobie wyobrażać jak satysfakcjonujące musiały być wykłady z Profesorem. Szkoda, że nie było mi to dane.
Jotazet12 miesiące temu (edytowany)
Panie Profesorze, Dialektyki to od dawna nie stosuje nikt. Nawet erystyka jest już zbyt subtelna. Prowadzi pan tu rozróżnienia za Schopenhauerem i jego "Die Eristische Dialektik" ale przecenia pan i to znacznie możliwości intelektualne tego Madeja (co innego inni żydzi jak Śpiewak itd co uprawia antypolską propagandę bo mu za to płacą). Moim zdaniem Madej po prostu nie jest w stanie dokonać tak subtelnego rozróżnienia i ukrytą tezę zawartą w pytaniu do pana po prostu przyjął za swoją - nawet nie jest świadomy manipulacji, którą uprawia. Jak mówi Schopenhauer za Berkeleyem "mało ludzi myśli ale jakiś pogląd chce mieć każdy". Taki Madej bierze pogląd powszechny bo nie jest w stanie wypracować poglądu własnego - przerasta to jego możliwości intelektualne. A Pan Profesorze za Schopenhauerem wywodzi że "powszechność jakiegoś dowodu nie jest żadnym dowodem i nie daje nawet prawdopodobieństwa słuszności" i "to co się nazywa zdaniem ogółu to jest najczęściej zdanie dwóch lub trzech osób". To prawda, ale argumentacji "ad rem" po nikim w dzisiejszych czasach spodziewać się nie można. Wszędzie stosowana jest erystyka w najbardziej prymitywnej postaci, nawet nie "ad hominem" ale wprost "ad personam" . Jeśli tylko adwersarz zauważy, że nie ma racji i spór przegrywa to natychmiast atakuje w sposób osobisty, obraźliwy, grubiański i stosuje tzw bluzgi - widać to w mass mediach a szczególnie w internecie gdzie chamstwo i ordynarne wyzwiska królują właściwie wszędzie. I tu bym miał właśnie do Pana Profesora pytanie: jak się zachować w sytuacji gdy wygrywamy spór argumentami a przeciwnik atakuje w sposób chamski? Tu Schopenhauer daje radę Arystotelesa : "Nie dyskutować z pierwszym lepszym". Ale wydaje się, że to bardzo słaba rada....Szczególnie w dobie mass mediów i internetu...
  • 98,1 MB
  • 8 kwi 17 23:55
Opublikowany 19 gru 2016
Prof. dr hab. Bogusław Wolniewicz w dyskusji po wykładzie "Chrześcijaństwo a filozofia współczesna" z pasją odpowiada na pytania o miejsce człowieka w naukowym obrazie świata. Melioryzm a pejoryzm.
Polaq3 miesiące temu
Ta seria jest genialna. Pan Profesor ma ponad 90 lat a nadal wnosi ogromną wartość intelektualną dla młodych pokoleń. Co za bystrość umysłu, jakie wspaniałe obserwacje. Ukłony do samej ziemi, mój mistrz.
  • 426,1 MB
  • 8 kwi 17 15:49
Opublikowany 8 gru 2016
Prof. dr hab. Bogusław Wolniewicz na seminarium prowadzonym przez dr hab. Pawła Okołowskiego rysuje, wychodząc od słów Ojca Świętego Benedykta, fundamentalny konflikt niszczący cywilizację Zachodu : sprzeczność pomiędzy wiarą a rozumem, której filozofia współczesna nie jest w stanie nie tylko usunąć ale nawet zmniejszyć.
Razwiedupr4 miesiące temu
Bogusław Wolniewicz - jeden z ostatnich obrońców cywilizacji łacińskiej. Kto pana profesora nie szanuje ten sam sobie szkodzi.
Jacek Kubiak3 miesiące temu
Jakaż uczta intelektualna słuchać Pana Profesora.... pośród tego całego durnego bełkotu krzyczącego bez przerwy wokół nas...
  • 177,6 MB
  • 8 kwi 17 14:13
Opublikowany 13 lis 2016
Prof.dr hab. Bogusław Wolniewicz przedstawia swoją ocenę tego, co jest patriotyczne. Myśl warta rozważenia. Rozpoznanie sytuacji ma przedłużenie w trudnej konfrontacji z mocarstwami.
Stan Orzechowski4 miesiące temu
Sąsiadów się nie wybiera, oni po prostu są i należy się z nimi liczyć. Doświadczenia Polski z Rosją są bardzo bolesne, co kształtuje w Polsce stosunek do Rosji. Niemniej jednak należałoby wszystko robić, aby ten stosunek był lepszy niż jest obecnie. Tak jednak się nie dzieje, ale wprost przeciwnie. Obecni „przyjaciele” Polski wykorzystują nie łatwą historię polsko-rosyjską i efektywnie dolewają oliwy do ognia, który to ogień zaostrza i tak niedobre stosunki między Polską a Rosją. Nie dzieje się to bezinteresownie. Wszystkie kraje EU, jak również USA, prowadzą handel z Rosją, budując coraz to leprze stosunki z tym mocarstwem. Podczas kiedy Polska nawet jabłkami z Rosją nie handluje. Czyja jest to wina? Głupoty Polski, która została wmanewrowana i siedzi obecnie na umierającej gałęzi gospodarki światowej.
Pracownia Maciej Długosz2 miesiące temu
+ulak Albert Nie wiesz co mówisz. W kontaktach handlowych możesz spalić transakcję z byle powodu. I nieważna jest narodowość sprzedawcy/ kupującego. Ale skoro lubisz narodowe szufladki to masz jedną: w Holandii np. w szkołach ekonomicznych, na studiach (informacje z pierwszej ręki od Holendra studenta) uczą że Włosi mają zwyczaj nie wypłacać do końca zobowiązań. Przykładowo Holender sprzedaje coś Włochowi to Holender ma 99% pewności że nie dostanie całej kwoty tylko Włoch będzie chciał na bezczelnego coś urwać. I chciałbyś teraz (mając z góry podana taką informację) robić interesy z Włochami?
Marek Zegarek4 miesiące temu
Jak zwykle bardzo przemyślanie i analitycznie. Odnośnie II Konspiracji jednak z tezami tymi nie można się zgodzić. Profesor nie uwzględnił w nich najważniejszego elementu. Okupacja Sowiecka, była na tyle bezwzględna, że nie pozwalała mimo nawoływania do ujawnienia przeżyć dowódcom i oficerom podziemia. Przykładów można mnożyć... Chociażby generał Fieldorf - nie chciał walczyć, ujawnił się, oszukali go, więc zginął - tak jak setki innych. Walka była więc rzeczą jedyną która dawała im szansę umrzeć jak żołnierzom.
  • 156,9 MB
  • 8 kwi 17 13:33
Opublikowany 4 lis 2016
Prof. dr hab. Bogusław Wolniewicz o konflikcie, który rozdziera polską myśl historiozoficzną, a od którego żadne nasze postawy i poczynania nie są wolne.
BrudnaFoka5 miesięcy temu
Moj ulubiony niewierzacy katolik xD
dron5 miesięcy temu
BrudnaFoka ojciec Pio kiedyś powiedział o swoim przyjacielu lekarzu: "może ty nie wierzysz w Boga, ale Bóg wierzy w ciebie". Pan profesor też robi bardzo wiele dla Polski, deklaruje też swój sentyment do kultury łacińskiej wypływającej z chrześcijaństwa, iż można by było powiedzieć o nim to samo.
Maciej Wójcik4 miesiące temu
Super gość,co za kultura...gatunek na wymarciu...zdrówka profesorze i tak ok 120 lat życia..
Tds Sbl5 miesięcy temu (edytowany)
PO pierwsze zawsze agentura antypolska (ruska pruska angielska i inne) robiły wiele aby wywołać powstanie za wcześnie aby przebiegało najgorzej przez zwiedzenia i oszustwa, i aby represje i konfiskaty były maksymalnie dotkliwe dla Polaków a korzystne dla zaprzańców i agentów (przejęcia majątków i czasem nazwisk). Po drugie czy lepiej było być bohaterem walczącym czy i tak zginąć w torturach w kazamatach nic nie mogąc już zrobić wrogowi (jak bolszewia i wielu innych) a jeszcze będąc używanym przez wrogą propagandę jeszcze podlej..
Marcin Nowak5 miesięcy temu
"Żołnierze wyklęci" woleli walczyć i ginąć z bronią w ręku niż pozwolić się zamęczyć w ubeckich katowniach, albo po torturach zostać ofiarą mordu sądowego, jak rtm. W.Pilecki. Byli doskonale świadomi sposobu działania organizacji typu NKWD, SmierSz, CzeKa czy jak tam się te bandziory jeszcze nazywały, których ekspozytury penetrowały Polskę po 1945r. mając na swoich usługach polskojęzyczną ubecję - wojskową i cywilną. W zasadzie aż do 1956 roku ujawnienie się z "reakcyjną przeszłością" groziło co najmniej długoletnim wyrokiem, prawie zawsze poprzedzonym brutalnymi przesłuchaniami.
  • 188,5 MB
  • 8 kwi 17 13:06
Opublikowany 28 wrz 2016
Prof.dr hab. Bogusław Wolniewicz reaguje na oszczerstwa jakich dopuszcza się prof. Paweł Śpiewak wobec Polaków. A także o tym, czego brakuje narodowi wybranemu. A co z tym zrobić?
Marek Smagoń6 miesięcy temu
Pan Profesor doskonale wyczuwa targanie naszą godnością i dumą narodową. Nic tylko słuchać i przejmować tego ducha!
Marek Smagoń6 miesięcy temu
Gdyby nie Pan Profesor, nie miałbym odniesienia do żywej mądrości.Nie znam mędrszego człowieka.Jak dla mnie To jest najlepszy z rodaków.Czysto polskie myślenie skrystalizowane w jednym człowieku.Wydaje się,że w towarzystwie Arystotelesa bądź Platona Pan profesor czułby się jak wśród swoich, jednak skoro kieruje się imperatywem moralnym dobro upatrując w polskości, to czyni opiewanie prawdy niebywale wzniośle.
Marek Smagoń6 miesięcy temu
Pan Profesor jak mało kto, pochyla się nad każdym słowem ,które wyczytuje, nie pozwalając umknąć uwadze tym jego aspektom ,które budzą uzasadniony sprzeciw.To bardzo rzadka cecha wnikliwego myśliciela , którą to Pan Profesor opanował do perfekcji. Wszystko co słyszymy z ust Pana Profesora jest arcypoważne i merytoryczne. Jest Pan Profesor dobitnym przykładem ,że mimo komunizmu udaje się człowiekowi nabywać świadomość o tak wysokich walorach koncepcyjno-ideowych.
Thomas Percy6 miesięcy temu
Śpiewak był moim profesorem na UW i wtedy - w latach 90 - już poglądy tego typu forsował i zapraszał na gościnne wykłady ludzi, którzy też tak mówili. Wtedy - w latach 90 - nie było ani YouTube, ani takich głosów jak ten prof. Wolniewicza, a media w zasadzie w 100% powtarzały tezy Wyborczej. My studenci byliśmy praktycznie bezradni wobec tej propagandy.
Rafał Skibiński6 miesięcy temu
Żydzi nie dopuszczą do ekshumacji w Jedwabnym. Stracili by amunicje w pluciu nam w twarz.
eleonora dudek6 miesięcy temu
Panie Profesorze, kłaniam się nisko w pas. Jest Pan wyjątkowy i mówi Pan prawdę bez ogródek w tym zakłamanym świecie. Z przyjemnością Pana słucham, tej prawdy i w sposób jaki Pan to ujmuje. Genialne. Szkoda, że tacy ludzie jak Pan nie sprawują rządów w Polsce.
gugo6966 miesięcy temu
Panie Profesorze! (11:15) Zamiast odwoływać osobę, często prościej odwołać dotacje?
  • 213,4 MB
  • 8 kwi 17 12:09
Opublikowany 13 wrz 2016
Prof.dr hab Bogusław Wolniewicz o niby-prawdach po niby-śledztwie. Bałamucenie rozumu: nauki historyczne mają swoją metodologię, której nie da się zastąpić ideologią holokaustu.
Robbo Pyrys6 miesięcy temu
Panie profesorze 200 lat życzę
Gregory6 miesięcy temu
I oby Szanowny Pan Profesor jak najdłużej służył Polsce i jej interesom, gdyż znamienita większość "politykierów" ma z tym problem, szybko zapominając o swojej misji względem Narodu i Kraju Polskiego.

M Kufel6 miesięcy temu (edytowany)
Nie mam słów zachwytu, podziwu i szacunku . Tak jak Pan nikt dziś nie potrafi powiedzieć. Szacunek , wielki szacunek. Wiele zdrowia i tylko zdrowia . Oby tych wykładów było więcej bo to polski skarb . Niech Niemcy rządzą w Niemczech, Żydzi w Izraelu a w Polsce Polacy .Czyli Polska dla Polaków bo co zrobili z Warszawą dziś ? MK
Ojerry776 miesięcy temu (edytowany)
I znowu...Pan profesor bardzo konkretnie wchodzi temat, ale mówiąc o Kaczyńskim wykonuje szybki unik, wspominając zaledwie, że od niego "zażądano" wstrzymania ekschumacji w Jedwabnem. Skoro na początku stawia Pan pytanie "czy w Polsce rządzi prawo polskie czy żydowskie", to w którymś momencie musi paść pytanie, czy minister sprawiedliwości Rzeczypospolitej Polskiej powinien spełniać wolę polską, czy żydowską? A jeśli spełnia żydowską, to czy jest to minister polski czy żydowski?
BrudnaFoka6 miesięcy temu
Kocham polityczne wywody prof. Wolniewicza. Co prawda nie zgadzam sie z filozofia, ktora Pan prezentuje, choc uwazam, ze nie jestem godzien polemizowac z czlowiekiem o dorobku naukowym tej skali. W kwestiach politycznych Pan Wolniewicz niszczy wszystkich poprawnopolitycznych żydofili I innych ksenofili. Prawdziwy patriota!
KondiTT6 miesięcy temu
Mieszkałem kiedyś kilka lat w Szczuczynie niedaleko Grajewa (koniec lat 80 początek 90) i pytałem się starszych miejscowych ludzi jak to było z tymi pogromami żydów. Wszyscy zgodnie twierdzili, ze nie było nigdy żadnych problemów między żydami i Polakami. Wszyscy żyli razem, znali się, lubili, spotykali na zabawach itp itd. Problemy pojawiły się w chwili wkroczenia na te tereny sowietów, co spowodowało, że żydzi zaczęli się z nimi bratać, a w dalszych konsekwencjach kolaborować z nimi i donosić na Polaków. Wielu miejscowych zostało tam zamordowanych, uwięzionych lub wywiezionych przez sowietów z powodu denuncjacji żydów. Nic więc dziwnego, że gdy sowiety zostały wyparte z tych terenów przez niemców, znalazły się osoby pałające zemstą za utratę najbliższej rodziny. W tamtych latach zdrajców i kolaborantów się mordowało i nie miało znaczenia to czy był to żyd czy Polak. Teraz na kanwie tych wydarzeń buduje się obraz antysemickiej Polski, w której przecież każdy Polak wyssał antysemityzm z mlekiem matki.
  • 252,1 MB
  • 8 kwi 17 9:48
Opublikowany 3 wrz 2016
Prof.dr hab. Bogusław Wolniewicz o tych, którzy inscenizują i koroborują fałszywy obraz Polski i Polaków, w tym tzw.polscy prezydenci. Prawda przeciw oszczerstwu. Renegaci polscy. Lęk kół żydowskich przed faktami.
procjon7 miesięcy temu
Bardzo dobry, obiektywny materiał. Oby dotarł do jak największej liczby osób.

Andrzej M.7 miesięcy temu
Brawa za słowa prawdy Panie Profesorze, dobrze, że zechciał Pan ten temat podjąć. Tak właśnie działa machina Holocaust Industry. Wynajmuje się profesora o żydowskim pochodzeniu, który pisze paszkwil na Polaków zarzucający Polakom mord na Żydach. Ten paszkwil na zamówienie rozgłasza się na cały świat poprzez media, które należą w większości do Żydów. Następnie "polscy" politycy, co znamienne również pochodzenia żydowskiego tacy jak Kwaśniewski czy Komorowski biją się w piersi Polaków i wmawiają im, że są mordercami Żydów. Potwierdza również tą "prawdę" szef historycznego instytutu jakim jest IPN i ten również z żydowskimi korzeniami- Leon Kieres. W ten oto sposób kłamstwo staje się zadekretowaną prawdą. A to już jest prosta droga do wyłudzenia od Polski miliardowych odszkodowań.
Agent oo77 miesięcy temu
Powtarzać, powtarzać, jeszcze raz powtarzać! Ostatnio Szewach Weiss wypowiadał się na ten temat w telewizji i stwierdził, że nie ma znaczenia czy było tam 1600 zamordowanych czy 300 jak twierdzą Polacy bo przecież zarówno w jednym jak i w drugim przypadku jest to tragedia, no i oczywiście się z tym zgadzamy ale nie powiedział już, że to podważa wiarygodność pismaka który rażąco zmienia prawdziwe fakty w swojej " książce"
Ateistyczna Prawica7 miesięcy temu
W odniesieniu do obecnej sytuacji najważniejsza w materiale prof. Wolniewicza jest końcówka. Kto zablokował ekshumację i dlaczego.
Snake Pliskin6 miesięcy temu
+Stan Orzechowski Niemcy, którzy nie mieli benzyny i musieli produkować benzynę syntetyczną, nagle oszaleli i zaczęli likwidować żydów w "...mobilnych urządzaniach w samochodach ciężarowych, gdzie zamykano ludzi w tych pomieszczeniach, do których były podłączane spaliny z samochodu." Czy Pan mnie ma za idiotę? I dlaczego umieszcza Pan słowo ewakuacja w cudzysłowiu. To nie słyszał Pan o tym, że w czasie II WŚ Niemcy zamierzali utworzyć na Lubelszczyźnie "rezerwat żydowski". To właśnie tam ewakuowano żydów z całej Europy. Proszę pocztać sobie opracowanie na ten temat napisane przez Jędrzeja Giertycha.
ex infernos7 miesięcy temu
Swietne, tak na marginesie.. Profesor Ewa Kurek, specjalistka od stosunkow polsko-zydowskich twierdzi, rowniez na podstawie opinii innych Zydow, ze ekschumacja nie jest sprzeczna z prawem, zydowskim. Ba, prawo zydowskie NAKAZUJE pochowac tych ludzi godnie. Zostaje wiec goly holocaust bussine
  • 141,3 MB
  • 8 kwi 17 9:36
Opublikowany 27 lip 2016
Prof.dr hab Bogusław Wolniewicz o niszczeniu Unii przez Unię.
"Szykuje się katastrofa dziejowa na miarę upadku Imperium Radzieckiego"
Trzy potężne siły: 1.Wynarodowiona kasta urzędnicza
2. Międzynarodówka bankierów
3.Nihilistyczne nowinkarstwo
Tomasz Trapczynski8 miesięcy temu
UE to lewactwo i postkomuniści bo tam tacy rządzą,czyli trzeba szybko opuszczać tą łajbę.
hubert alexberg8 miesięcy temu
Unia to korporacja, nie panstwo rzadza nami banki centralne i korporacje, ktore finansuja lewactwo i biurokratow unijnych
Tds Sbl8 miesięcy temu
Nie możemy oddać za darmo berlinowi i lewactwu lokalne imperium Unii do rozwalenia nas pospołu z rosją putinowców - bo oboje bardzo potrzebują nas rozszarpać aby utrzymać swój poziom życia i wydatków. Musimy utworzyć coś więcej niż grupa Wyszehradzka (dołączyć musi Rumunia lub Bułgaria lub mniejsze państwa) tak aby przeciąć Europę od Bałtyku po Morze Czarne, tak aby razem po silnym dogadaniu mieć siłę większą od Niemiec - albo zginiemy jako zadłużeni tubylce w wyzysku obcych wielkich wspomaganych przez ich służby państwowe, bez tego nie mamy szans nawet w czasie wychodzenia z unii - bo szybciej i bez ograniczeń już nas załatwią jako peryferia do pełnego wyzysku bez pardonu
Jurek z Bielska7 miesięcy temu (edytowany)
tak jest Tades ! :-) zrobić granicę pomiędzy KL Europa a Rosją, by ta żydobolszewicka zaraza nie dotarła ponownie do Rosji :-) Tam bowiem jest największa szansa na przeżycie Słowian i chrześcijan. A i liczni Polacy tam mieszkający przeniosą nasze geny do przyszłości. Może biednie , bez ajfonów ale przeniosą. Pogódź się, że wynaturzeni i zdziczali Słowianie w tej części świata mają już podpisany nakaz eksmisji. Do piekła . Bo na cóż zasługują handlarze Matką - Ojczyzną za świecidełka :-( Panie Profesorze, to nie jest najazd ! To jest Wielka Podmianka.
  • 116,8 MB
  • 8 kwi 17 9:24
Opublikowany 18 lip 2016
Prof.dr hab. Bogusław Wolniewicz pyta, kto kogo broni a kto kogo atakuje. Kto jest"chorym człowiekiem Europy?" Zasada dyskryminacji.
RokiPL8 miesięcy temu
Profesor jest człowiekiem mądrym, rozsądnym, zdrowo myślącym, który nie boi się mówić jak jest i aż żal, że to nie on reprezentuje Polskę w UE. Z jednym tylko nie mogę się zgodzić - "bycie w Europie to bycie w UE". Zawsze byliśmy w Europie, a UE nie. Poza tym Unia to chory wytwór, który nigdy nie powinien powstać. Czy wg Profesora Szwajcaria albo Norwegia nie są godnymi członkami Europy, skoro nie są w Unii?
Sir Arthur Benjamin Snot6 miesięcy temu
Dlatego są jeszcze bogate bo są niezależne i nie są w Unii, i mają własną walutę. Słabsze ekonomicznie kraje w Unii muszą się dopasowywać standardmi do krajów silniejszych, co nie wychodzi im na dobre. Polska nie powinna brać wzorców z dzisiejszych krajów bogatych bo nim nie jest, tylko powinna je naśladować kiedy te były jeszcze biedne. Unia Europejska to tylko inna nazwa na Mitteleuropa.
a. n.2 tygodnie temu
Gdyby Polska nie była w Unii to by w niej wybuchła wojna domowa, bo Kaczynscy z Tuskami wzięli by sie za mordy. Ponadto Szwajcaria jest de facto bardziej członkiem Unii niż wiele państw członkowskich, bo wprowadziła u siebie prawie wszystkie przepisy i dyrektywy unijne. Z Norwegią jest podobnie. Wystąpienie Polski z Unii to: powrót milionów Polaków pracujących w Unii, oraz setki tysięcy się po niej wałęsających, bezdomnych i korzystających z zasiłków. Odcięcie od rynku unijnego. To tylko niektóre aspekty. Wszystko to spowodowałoby katastrofę, bo niezadowolone masy ludzkie doprowadziłyby do wojny domowej. Kto więc twierdzi, że Polska powinna wystąpić z Unii to głupiec.
Electester8 miesięcy temu
Już pierwsze słowa nie spodobały mi się, jak Pana Profesora lubię, tak słowa głupie to właśnie te na początku " W Unii Europejskiej jesteśmy i będziemy. Słychać głosy, że powinniśmy z tej Unii wystąpić- to są głupie głosy... Bo nasze miejsce jest w Europie od 1050 lat- od Mieszka I" A co ma za przeproszeniem ogórek do wiatraka? Unia jest ideologicznie dokładną odwrotnością wartości Europejskich- to co w Europie było dobre i prawe, w Unii jest złe i haniebne. Oczywiście, że nasze miejsce jest w Europie, ale Europa to nie socjalizm... Nie na tych wartościach wyrosła na potęgę.
  • 241,0 MB
  • 8 kwi 17 0:22
Opublikowany 29 cze 2016
Prof. dr hab. Bogusław Wolniewicz poleca wykład ongiś słuchacza, dziś kolegi, dr hab. Pawła Okołowskiego, na konferencji "Leibniz: Poza czasem i przestrzenią", konferencji zorganizowanej przez prof. J. Hołówkę i dr B. Dziobkowskiego z Instytutu Filozofii. Konferencja odbyła się 7 i 8 czerwca w sali im.J.Brudzińskiego w Pałacu Kazimierzowskim na Uniwersytecie Warszawskim.
Paweł Okołowski analizował pierwszą publikację 23-letniego Leibniza, poświęconą Polsce i Polakom(1669).
Prof. Z.Musiał do wykładu dodał komentarz, który na jego prośbę zamieszczamy:
Rozpoznanie przez Leibniza charakteru narodowego Polaków zadziwia trafnością. Przypisane nam skłonności do anarchii, awanturnictwa i warcholstwa przejawiają się ze szczególną siłą w czasach wolności, którą po zdobyciu rychło tracimy.
Zdumiewa jednak logiczna niekonsekwencja Leibniza w proponowanej Polakom terapii. Mają nią być rządy zgody narodowej, nastawione niewojowniczo wobec opozycji, a nawet oferujące jej przedstawicielom wysokie stanowiska w sprawowaniu władzy. Dla tak przenikliwego umysłu powinno być przecież oczywiste, że taka propozycja jest dla Polaków czystą utopią. Wobec cechującego Polaków charakteru i jego niezmienności musiałby się stać z nimi jakiś cud za sprawą opatrzności, by zdołali taki rząd powołać i w równie cudowny sposób powstrzymać się od jego rozbicia. Takim był i taki jest nasz los dziejowy. Od diagnozy Leibniza minęło 350 lat, zmieniały się kolejne rządy przed- i porozbiorowe – rytualnie deklarujące działania w interesie odradzania wspólnoty narodowej – a największym wrogiem niezmiennie pozostaje Kargul.
Dr hab., prof. UW Zbigniew Musiał. 10.07.2016
  • 339,0 MB
  • 8 kwi 17 0:10
Opublikowany 22 cze 2016
Prof.dr hab. Bogusław Wolniewicz zaprasza swoich słuchaczy na Uniwersytet Warszawski na konferencję "Poza czasem i przestrzenią" poświęconą Gottfriedowi Leibnizowi, zorganizowaną przez Prof. J.Hołówkę i dr B. Dziobkowskiego w dniach 7/8 czerwca. W sali im.J. Brudzińskiego w Pałacu Kazimierzowskim Prof. Wolniewicz przedstawi wykład o pomyłce największego nowożytnego filozofa, mianowicie brania ludzkiej natury jako spontanicznie skłonnej ku dobru. Analiza błędu, który mocno zaważył na dziejach człowieka.
Wykład-uczta, przynajmniej dla filozoficznie usposobionego podniebienia. Bardzo cenne wystąpienie o "złej radości".
TUKAN TOM9 miesięcy temu (edytowany)
Szkoda, że nie mam możliwości posłuchać P, Prof, Wolniewicza na żywo to by było wspaniałe przeżycie intelektualno duchowe, a co do wykładu to pierwsza klasa nawet taki laik jak ja kuma o co chodzi, Wspaniała umiejętność przedstawiania spraw skomplikowanych w prosty sposób oto dar jaki ma Sz. P. Prof. Wolniewicz :)
  • 117,1 MB
  • 8 kwi 17 0:00
Opublikowany 12 cze 2016
Prof. dr hab. Bogusław Wolniewicz ułatwia sprawdzenie, kto jest Człowiekiem Czystego Serca a kto zatwardziałym poszukiwaczem różnic pomiędzy humanoidami.
Tomasz Trela9 miesięcy temu
Profesora Wolniewicza powinni pokazywać w TVP przed Wiadomościami, takie wykładziki, bardzo dobrze by wpłynęły na świadomość Polaków.
Nick Name9 miesięcy temu
Niestety... wybiorą raczej smażenie kotleta sponsorowanego przez producenta maślanki. Zachęcam więc do samodzielnego rozpowszechniania takich wykładów wśród rodziny, znajomych i przyjaciół ;)
robokopo5 miesięcy temu
Do @Jan Wnukowski: Nie żaden "pewien odłam" a całe żydostwo. Wyjątki są nieliczne i od razu są wyklinane (Hannah Arendt, Norman Finkelstein). Nie tylko są wyklinani, ale są bardziej znienawidzeni przez żydostwo niż najwięksi ich wrogowie po stronie gojów. To jeden z serii dowodów na mafijny charakter żydostwa.

silesia oberschlesien5 miesięcy temu
Witam Panie profesorze, przeczytałam ostatnio dwie ciekawe książki. Pierwsza to "Talmud o gojach" ,ks dr Stanisława Trzeciaka, w której szczegółowo i na podstawie faktów opisano kim lub czym my jesteśmy wobec żydów (jesteśmy gojami). Cytuję krótki fragment: "... między żydami, a gojami starano się obrzydzić gojów w oczach żydowskich i przedstawić ich na równi ze zwierzętami". Wniosek z tego jest taki że my jako nie żydzi jesteśmy dla żydów gojami - bydłem. Kolejny fragment: "Podwórze goja uważa się jako zagrodę dla bydła, można przenosić z podwórza do domu i z domu na podwórze. Jeśli zaś na tym podwórzu mieszka jeden żyd, to on sprawia, że przenoszenie jest zakazanym, bo podwórze uważa się jako należące do niego". Analizując ten fragment można sobie wyobrazić Polskę okradaną w czasach komunistycznych, także w okresie międzywojennym oraz przez ostatnie 8 lat - między innymi żyrandol z pałacu prezydenckiego. Druga książka, do której sięgnęłam: "Św Maksymilian Maria Kolbe o masonerii i żydach" wydawnictwa "Ostoja" . Oto jej fragment: " Gdy ktoś wini za coś żydów, gdy mówi, że to oni sterują masonerią, uznany jest natychmiast za oszołoma, antysemitę, ksenofoba i faszystę. Takie etykiety przylepia mu nie tylko lewica i jej media, ale i wielu normalnych ludzi...". Jaki jest wniosek z tego? niestety w podręcznikach szkolnych do historii, książkach i artykułach prasowych, w internecie, w telewizji w dobie multikulturalizmu, w miarę upływu czasu, coraz więcej miejsca poświęca się polskiemu antysemityzmowi, a PRZEMILCZA ZACHOWANIA ŻYDÓW, KTÓRE TAKIE NASTROJE BUDZIŁY przeciwko nam - Polakom, przeciwko naszej narodowości!!! Pozdrawiam...
  • 70,1 MB
  • 7 kwi 17 23:47
Opublikowany 28 maj 2016
Prof. dr hab. Bogusław Wolniewicz definiuje straszne pojęcie. "Ewolucja się nie spieszy". Trzy kontynenty i trzy rasy. "Rasa staje się symbolem cywilizacji"
Sława Wolnej Polsce10 miesięcy temu
Znaczna większość widzów oglądająca powyższe nagranie jest nastawiona anty-rasistowsko, podobnie jak jak chcą uchronić integralność rasy jaka by ona nie były biała, żółta, czerwona lub czarna. Każda z tych ras włada integralnym terytorium zwanym kontynentami. Sprowadzanie obcych poprzez multi-kulti jest najczystszą wręcz najsilniejszą formą RASIZMU, który wyniszcza rasy poprzez genetyczne zmieszanie obcych z autochtonami. Unicef i inne organizacje pomagające mieszkańcom Afryki, są organizacjami rasistowskimi ponieważ ofiarują za darmo żywność i środki pierwszej potrzeby nie chcąc nic w zamian. W konsekwencji nauczyli murzynów nicnierobienia, lenistwa oni tylko oczekują na transporty z tzw fruktami. Zaprzestają doczesnych zajęć degradując już i tak niewysokorozwiniętą strukturę swojej cywilizacji.
wejder123451 miesiąc temu
oooo... no właśnie, tak pan profesor mówi o tym, że niby nikt nie chce powiedzieć czym jest rasizm, co chyba jest trochę takim erystycznym zabiegiem, a tutaj pan ładnie to podaje, cechy rasizmu, czyli przypisywanie np. danego terytorium wyłącznie dla osób danego koloru skóry (pomijam to, że tak naprawdę nie różnimy się kolorem skóru - ale to też tylko nauka) / kolejna cecha - wyniszczanie rasy przez jej mieszanie się z innymi? takie "tylko dla Niemców" - zresztą to jest takie bolesne, że rasizm jest skojarzony obecnie wyłącznie z ową pozorną różnicą koloru skóry, otóż najbardziej zabójczy rasizm w Europie, który zabił tylu Polaków jakoś nie przywiązywał większej wagi do koloru skóry, tylko pochodzenia - i tutaj można by było powiedzieć, że jeśli chce ktoś być uczciwy w przypisywaniu kontynentom koloru skóry, to też powinien przypisywać rasom tereny w obrębie tego kontynentu, czyli np. nie powinien pozwalać Słowianom na wkraczanie na tereny germańskie, albo anglosaskie, bo też tam są inne "rasy" ;)
johann johansson10 miesięcy temu
Słowacja wolna od islamu! Tak zapowiada premier Fico wikipedia.org 28 maja 2016 11:41 23 marca 2016 roku został zaprzysiężony trzeci rząd premiera Roberta Fico. I wygląda na to, że w ten sposób Słowacy powiedzieli stanowcze „NIE” dla islamu na Słowacji. Premier Fico w swoim pierwszym wywiadzie od czasu ponownego wyboru, stwierdził, iż „na Słowacji nie ma miejsca dla islamu”. I choć polityk ma świadomość, że takie słowa nie spotkają się z aprobatą sporej części zachodnioeuropejskiej klasy politycznej, to jego słowa brzmią stanowczo i pewnie. tak po prostu, bez zadnego pieprzenia sie. mozna? mozna! czy ta informacja byla podana przez jakikolwiek rezimowy przekazior? polecam strone "prostozmostu.net" i zycze przyjemnego lykendu
  • 169,8 MB
  • 7 kwi 17 23:33
Opublikowany 18 maj 2016
Prof.dr hab. Bogusław Wolniewicz o manipulowaniu świadomością przez lewactwo. Paniczny lęk przed zarzutem rasizmu. Tresura społeczna. Pies Pawłowa. Bezrefleksyjne odruchy. Szczucie rozumu. Jedno straszne zdanie. Dyktatura cnoty
szybkilewyprosty F10 miesięcy temu
Uwielbiam słuchać p.prof. Wolniewicza gdyż są to krótkie chwile w życiu kiedy mogę usłyszeć rozumne słowa!
Leszek Imielski10 miesięcy temu
100 procent prawdy
Jack Holborn6 miesięcy temu
Nie zgadzam się. Żabojady, Szwedzi, rozważają przyjazd do Polski, bo nie wytrzymują już ze zjawiskiem politycznej poprawności i oczywiście nawałą islamską w ich krajach (a ja nie chcę tutaj ani Żabojadów, ani Szwedów, ani Szwabów). Tylko że do nich jeszcze nie dotarło, iż to się nie dzieje samo, tylko dopuściły do tego władze ich państw. W Niemczech proces ten wydaje się być robiony z premedytacją, skoro po wydarzeniach sylwestrowych w Kolonii media dopiero po 5 dniach przyznały, że takie napaści na kobiety miały miejsce; po prostu obywatele mają jak najmniej wiedzieć, a im ma wystarczyć dogmat o wystrzeganiu się ksenofobii. Pan profesor słusznie kiedyś zauważył, że w normalnych czasach gdyby do wrót Europy podpływałyby niezliczone łodzie z nielegalnymi imigrantami (co ciekawe, biedaki ze zrujnowanych wojnami pustynnych państw nagle skądś mają bajeranckie i kosztowne smartfony), straż przybrzeżna otworzyłaby ogień z cekaemów i następnej fali "uchodźców" (czyli prawie samych młodych byczków nie skorych do pracy) już by nie było.
SoundVibes10 miesięcy temu (edytowany)
Kto i dlaczego komuś zależało bardzo by w samej Warszawie budować osiedle dla muzułmanów dookoła meczetu na Ochocie gdzie im się to nie udało bo Reduta Ordona? Teraz ponoć kombinuje się wybudowanie kolejnego meczetu na Ursynowie za Saudyjskie pieniądze gdzie pewnie pani Gromkiewicz też nie będzie miała przeciwskazań i zgodzą się na budowę? Dlaczego próbuje się nam na siłę montować w kraju multi kulti...i to jeszcze w samym sercu Polski. O co tu chodzi do cholery. Wolałbym Azjatów ściągać 100 razy bardziej przynajmniej oni się asymilują i żyją jak ludzie w społeczeństwie są pracowici i pracują we własnych biznesach ,a nie sadzić meczety za obce pieniądze na naszej ziemi gdzie oni nawet w swoich krajach nie pozwalają budować kościołów ,a chrześcijanie są prześladowani. Kiedy w końcu w Warszawie zrozumieją ludzie ,że należy głosować na kogoś innego ,a nie ciągle na tego samego konia (trojańskiego?). To są tematy o których trzeba rozmawiać głośno bo jest to realne zagrożenie i nie przekona mnie do zmiany zdania w tym temacie żaden lewacki bełkot. Bo tu widzę chce się prowadzić taktykę dzielenia i osłabiania na naszej ziemi - tworzyć podwaliny pod to właśnie.
« poprzednia stronanastępna strona »
  • Pobierz folder
  • Aby móc przechomikować folder musisz być zalogowanyZachomikuj folder
  • dokumenty
    0
  • obrazy
    0
  • pliki wideo
    107
  • pliki muzyczne
    0

107 plików
18,32 GB




jaxfrings

jaxfrings napisano 19.04.2024 22:18

zgłoś do usunięcia
obrazek Koncerty, Teledyski, Gry i MP3
ss_argus

ss_argus napisano 24.04.2024 17:11

zgłoś do usunięcia
Najlepsze !!! *** Audiobooki *** *Słuchowiska PR * Komiksy * Teatr TV * Wgrane Okładki * W Paczkach * Luzem * "Żywy" Lektor * Uporządkowane A-Z * Własny Upload * Foldery Tematyczne * *FREE Transfer *** * Zapraszam serdecznie *
Stare.dobre.filmy

Stare.dobre.filmy napisano 25.04.2024 19:43

zgłoś do usunięcia
RANDALL I DUCH HOPKIRKA - wszystkie odcinki
KinoTV

KinoTV napisano 27.04.2024 14:34

zgłoś do usunięcia
5
Deebra

Deebra napisano 30.04.2024 20:45

zgłoś do usunięcia

Święty Paweł zapewnia: Dążność bowiem ciała prowadzi do śmierci, dążność zaś Ducha - do życia i pokoju. Rz 8,6

JEZU UFAM TOBIE

Jeśli pokój Boży raz zapuści w tobie korzenie, to będziesz niósł ten pokój ludziom i uzdrowisz ich z lęku i wątpliwości.

św. Charbel Makhlouf
🕊 ... ze słowem pozdrowień dobrych, miłych chwil, pogody ducha życzę ) ...
bambina-1234

bambina-1234 napisano 3.05.2024 07:17

zgłoś do usunięcia
obrazek

Tu Filmy Muzyka Tu Programy Obrazki Zapraszam Do Mnie

grzesiek128trzy

grzesiek128trzy napisano 3.05.2024 20:25

zgłoś do usunięcia
Teardown (2020)PL haslo terradown gry

Musisz się zalogować by móc dodawać nowe wiadomości do tego Chomika.

Zgłoś jeśli naruszono regulamin
W ramach Chomikuj.pl stosujemy pliki cookies by umożliwić Ci wygodne korzystanie z serwisu. Jeśli nie zmienisz ustawień dotyczących cookies w Twojej przeglądarce, będą one umieszczane na Twoim komputerze. W każdej chwili możesz zmienić swoje ustawienia. Dowiedz się więcej w naszej Polityce Prywatności