Wykorzystujemy pliki cookies i podobne technologie w celu usprawnienia korzystania z serwisu Chomikuj.pl oraz wyświetlenia reklam dopasowanych do Twoich potrzeb.

Jeśli nie zmienisz ustawień dotyczących cookies w Twojej przeglądarce, wyrażasz zgodę na ich umieszczanie na Twoim komputerze przez administratora serwisu Chomikuj.pl – Kelo Corporation.

W każdej chwili możesz zmienić swoje ustawienia dotyczące cookies w swojej przeglądarce internetowej. Dowiedz się więcej w naszej Polityce Prywatności - http://chomikuj.pl/PolitykaPrywatnosci.aspx.

Jednocześnie informujemy że zmiana ustawień przeglądarki może spowodować ograniczenie korzystania ze strony Chomikuj.pl.

W przypadku braku twojej zgody na akceptację cookies niestety prosimy o opuszczenie serwisu chomikuj.pl.

Wykorzystanie plików cookies przez Zaufanych Partnerów (dostosowanie reklam do Twoich potrzeb, analiza skuteczności działań marketingowych).

Wyrażam sprzeciw na cookies Zaufanych Partnerów
NIE TAK

Wyrażenie sprzeciwu spowoduje, że wyświetlana Ci reklama nie będzie dopasowana do Twoich preferencji, a będzie to reklama wyświetlona przypadkowo.

Istnieje możliwość zmiany ustawień przeglądarki internetowej w sposób uniemożliwiający przechowywanie plików cookies na urządzeniu końcowym. Można również usunąć pliki cookies, dokonując odpowiednich zmian w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Pełną informację na ten temat znajdziesz pod adresem http://chomikuj.pl/PolitykaPrywatnosci.aspx.

Nie masz jeszcze własnego chomika? Załóż konto

95.Bogusław Wolniewicz 95 PIĘĆDZIESIĄT TYSIĘCY.mp4

megur / GŁOS RACJONALNY / 95.Bogusław Wolniewicz 95 PIĘĆDZIESIĄT TYSIĘCY.mp4
Download: 95.Bogusław Wolniewicz 95 PIĘĆDZIESIĄT TYSIĘCY.mp4

238,92 MB

Czas trwania: 32 min

0.0 / 5 (0 głosów)
Opublikowany 14 lut 2017
Prof.dr hab. Bogusław Wolniewicz cytatem z L.Wittgensteina rozpatruje problem dlaczego liczba Żydów jest stale zaniżana i na czym polegają plemienne interesy i oraz żądanie "immunitetu specjalnego". O myleniu skutków i przyczyn.
Mark 131 miesiąc temu
No wlasnie stara prawda Antysemitą jest tylko ten, kogo nie lubią żydzi..
Paweł Ry.1 miesiąc temu
Krytyka Żydów = antysemityzm, to jest właśnie "broń" plemienia żmijowego!
Renata Sobieraj1 miesiąc temu
To perfidne i zaplanowane działanie
Renata Sobieraj1 miesiąc temu
żydzi mają dwie moralności- jedna dla żydów a druga dla nie-żydów i tych można okłamywać, okradać, nie zapłacić za pracę, a nawet zabić.
Gerard Szare Drzewo1 miesiąc temu (edytowany)
Obawiam się, że tam jest tylko jedna moralność - zwykłe kumoterstwo. Należy przecież pamiętać o tym, jak żydzi z Nowego Jorku potraktowali swoich "braci" z Europy w czasie II WŚ - jak ich odesłali z powrotem tam, skąd przybyli. Co do reszty zgoda. Charakterystyka podobna do innych koczowniczych ludów, np. muzułmanów, gdzie cel uświęca środki - można kłamać, oszukiwać, zabijać bez mrugania okiem (wystarczy zobaczyć co wyprawiają chociażby z Palestyńczykami). Dlatego wszelkiemu lewactwu tak blisko jest do tych środowisk - i odwrotnie. Dlatego nie mogli nigdy zaznać spokoju w Europie (bo podobnie jak muzułmanie, z całą tą swoją "moralnością" i oporem na asymilację, zawsze mogli być w Europie co najwyżej gośćmi).
Robert G. GALILEUSZ1 miesiąc temu (edytowany)
Nikt nie wie ilu jest Żydów w Polsce, bo przecież liczenie ich czy w ogóle wskazywanie w polskim społeczeństwie jest postrzegane jako obrzydliwy polski antysemityzm. Prawda jest taka, że jest ich sporo, może nawet kilkaset tysięcy a ta ilość osób ma jeszcze większy wpływ na nasz kraj. Nie od dziś wiadomo, że są w polityce, władzach, zarzadach największych firm ale także w kulturze, sztuce, filmie. Przez te wszystkie środki mają olbrzymi wpływ na naszą rzeczywistość. Nie widzę nic złego w Żydach jeśli chcą pracować z nami dla dobra naszego kraju. Gorzej, że większość ciągnie w inną stronę niż Polacy, robiąc z nas biedną klasę dojnych Gojów. Tacy jacy Michniki, Hartmany gardzą Polską i Polakami. Dla nich to tylko kraina geograficzna a nie kraj i polski naród. Odważny wykład Panie Profesorze. Proszę kontynuować wyjaśnianie tych trudnych spraw.

Komentarze:

Nie ma jeszcze żadnego komentarza. Dodaj go jako pierwszy!

Aby dodawać komentarze musisz się zalogować

Inne pliki do pobrania z tego chomika
2.Bogusław Wolniewicz 2 UNIWERSYTET BARBARZYŃCY METAFIZYKA - English subtitles.mp4
play
oglądaj online
Opublikowany 23 lip 2013 Prof. Dr hab. Bogusław Wolniew ...
Opublikowany 23 lip 2013 Prof. Dr hab. Bogusław Wolniewicz analizuje choroby Uniwersytetu, państwa totalnego, cywilizacji i postępu. A także o barbarzyństwie i reanimacji metafizyki. ENGLISH SUBTITLES Spis treści: 1. rozpad uniwersytetu (0'10'') 2. państwo totalne (5'50'') 3. profesura i lęk (8'00'') 4. szczucie studentów (10'38'') 5. myśl (15'01'') 6. postęp (15'53'') 7.Barbaria i barbarzyństwo (20'00'') 8. naród i historia (29'00'') 9. filozofia, metafizyka, perspektywy (30'47'') 10.dwie drogi: Parmenides i Heraklit (35'14'') P.S. Pierwsze spotkanie z prof. Wolniewiczem do obejrzenia pt."Racjonalizm i demokracja" Realizacja: Jarosław Faliński, Dorota Dywańska aguniaaaaak3 lata temu No ja podziwiam profesora ...Jednak to nieistotne. Widzę,że pan prof. nie tylko jest świetnym filozofem,ale zna się na naukach historycznych i potrafi wyciągać obiektywne wnioski z historii, krótko mówiąc posiada niesamowitą zdolność uspójniania informacji w pewnym modelu logicznym. Widać również ,że nie jest dogmatyczny... Niestety dzisiaj coraz mniej takich ludzi... a zabobon nihilizmu i wiara w scjentystyczny postęp się szerzy jarek Moczarek1 rok temu Jeden z niewielu tak mądrych ludzi w Polsce .Otwiera oczy na wiele ważnych kwestii. Moralność, patriotyzm,nauka i historia .Podziwiam iwielce szanuję wiedzę i erudycję p.profesora .Polecam wykłady każdemu Polakowi. vilemo751 rok temu Głos racjonalny - oby więcej podobnych kanałów jak YT. Nie zapominajmy myśleć wśród tych wciskanych nam ogłupiających programów i treści czysto rozrywkowych, abyśmy tylko odwrócili uwagę od rzeczy istotnych.
4.Bogusław Wolniewicz 4 ARCHITEKTURA CYWILIZACJI - Architectonics of Civilisation.mp4
play
oglądaj online
Opublikowany 11 wrz 2013 Prof. Dr hab. Bogusław Wolniew ...
Opublikowany 11 wrz 2013 Prof. Dr hab. Bogusław Wolniewicz odpowiada na nieznane mu wcześniej pytania. Mówi o zmierzchu autorytetu cywilizacji zachodniej, o jej rozpadającej się konstrukcji. Metaforą dwóch ław fundamentowych i dwóch wież przedstawia jej zasady oraz punkty zwrotne w jej historii. Spis treści: 1. Koniec początku? 0'0'' 2. Początek procesów nihilistycznych, Rewolucja Francuska 0'27'' dwie wojny światowe 3'33'' 3.ławy fundamentowe cywilizacji zachodu: chrześcijaństwo,nauka 10'52'' 4.2 Wieże cywilizacji chrześcijańskiej demokracja, technologia 13'33'' 5.Korodowanie chrześcijaństwa: 19'50'' 6. Upadek demokracji i nauki ' 25'00'' Realizacja: Jarosław Faliński, Dorota Dywańska hdhostPL3 lata temu Już abstrachując od wiedzy ale ile trzeba mieć w sobie geniuszu żeby w tak zajmujący sposob ulozyc pogadanke... mam nadzieje ze kiedys kiedys bede tak potrafil... MrJakub711 rok temu +Theatrum Illuminatum Skoro nasza cywilizacja ma się dobrze to dlaczego według prognoz za 50 lat większość państw Europy Zachodniej będzie muzułmańska?
5.Bogusław Wolniewicz 5 UNIVERSITAS - English subtlites.mp4
play
oglądaj online
Opublikowany 30 wrz 2013 Spotkanie 5. Prof. dr hab. Bo ...
Opublikowany 30 wrz 2013 Spotkanie 5. Prof. dr hab. Bogusław Wolniewicz odpowiada: czy filozofia jest piękna? Jaka jest idea Uniwersytetu i czemu się degraduje? Rozważa, czy prawda ma charakter historyczny? Tłumaczy swoje idee filozoficzne. Wspomina też o swojej przynależności do partii. Spis treści: Uniwersytet - źródła 0'20'' Gronostaje i łańcuchy 2'42'' Szacunek (społeczny) 6'31'' Czy prawda jest historyczna? 9'44'' Filozofia i prawda 15'50'' Ontologia sytuacji 21'31'' Piękno i filozofia (Wittgenstein) 28'40'' Realizacja: Jarosław Faliński i Dorota Dywańska markowa331 rok temu W domu groch z kapusta, a ja profesora trzeci dzień słucham :-) McIntosh Classe2 lata temu Pan Bogusław Wielka Postac i Fenomenalny Umysł ! danutka12132 miesiące temu Z całym szacunkiem panie Profesorze!!! Dużo Pan zatrzymuje się nad tą sprawą sukien z gronostajami, że to takie fee, a z tej czerwonej książeczki PZPR nie dało się jakoś wykręcić????? Nie pytam złośliwie , Nie zarzucam!!! . Naprawdę grzecznie pytam. Kristofer Laczynski1 rok temu (edytowany) Mozna sluchac bez konca. Dziekuje Panie Prof. za mile spedzony czas podczas sluchania Pana monologow. Wielkie dzieki !!! José Ciupalski8 miesięcy temu Profesor Wolniewicz posiada dar niezwykłej jasności i eleganckiej prostoty wykładania jakiegokolwiek tematu. Chwała mu za to. Ale szkoda, że nie ma internetu. Bo tam łatwo można dogrzebać się do rożnych informacji, które są dla Wittgensteina zgoła nieciekawe, a dla logiki zupełnie katastroficzne. Sprawcą tej “zapaści logicznego myślenia” jest Kurt Gödel (jeszcze lepszy filozof niż Wittgenstein), który udowodnił, w sposób formalny, że w jakimkolwiek spójnym systemie aksjomatycznym istnieją pytania na które nie można odpowiedzieć. Ot co darkland203 lata temu Absolutnie genialne. Plus za 'muzykę' - oto co znaczy minimum formy, maksimum treści. Proszę więcej! Szymon Ignaczak3 lata temu Na fb znajduje się również fanpage GŁOS RACJONALNY :) Polecam
7.Bogusław Wolniewicz 7 ŚMIERĆ - Death - English subtlites.mp4
play
oglądaj online
Opublikowany 1 lis 2013 Prof. dr hab. Bogusław Wolniewi ...
Opublikowany 1 lis 2013 Prof. dr hab. Bogusław Wolniewicz rozważa temat śmierci. Spis treści: 1. odpowiedź na pytanie internautów o sprawy ostateczne 0'20'' 2. wypowiedź na temat własnej śmierci 3'57'' 3. dwie populacje ludzkości 7'07'' 4. wrota metafizyki 10'41'' Realizacja: Jarosław Faliński, Dorota Dywańska. McIntosh Classe2 lata temu (edytowany) Panie Bogusławie dla Nas zwyklych ludzi moze i nie ma sensu przedluzac zycia chodzby o rok a moze ciut wiecej! Ale taka Osobistosc jak Pan powinna życ i życ -dobre ponad 100lat poniewaz nam Polakom potrzeba mądrych slow,mądrych Ludzi a my Sluchamy i uczymy się... Maria Ostrowska2 lata temu "...kiedy jeszcze istnieli inteligentni Francuzi..." Uwielbiam Pana, Panie Profesorze! PrideOfNations2 lata temu Może świeczka Pana Profesora zbliża się do wypalenia, dlatego wielkie podziękowania za stworzenie filmów, które mogą czegoś nauczyć ludzi urodzonych za kilka i kilkadziesiąt lat. Dariusz Poborczyk2 lata temu Zastanawia mnie czemu ludzie obdarzeni taką mądrością i inteligencją nie zajmują się polityką. Wypalają się w swoich domach zamiast przewodzić ludziom. Co z pańskiej mądrości panie profesorze kiedy rządzi mną ...hmmm ktoś kto powinien wisieć. Żal takich wielkich umysłów nie w pełni wykorzystanych. Kazimierz Kuratowski2 lata temu Boję się własnego cierpienia w procesie umierania i tego co będą czuli moi bliscy przed i po mojej śmierci. Samej śmierci się nie boję. Być może będzie to ciekawe doświadczenie, a może nie będzie już miał kto doświadczać. Szkoda tych co zostaną.
8.Bogusław Wolniewicz 8 WRODZONE A NABYTE - Nature or Nurture - English subtlites.mp4
play
oglądaj online
Opublikowany 9 lis 2013 Prof.dr hab. Bogusław Wolniewic ...
Opublikowany 9 lis 2013 Prof.dr hab. Bogusław Wolniewicz rozważa związek pomiędzy moralnością a historią. A także to czy nasze zachowania są wrodzone czy nabyte. Drugą część wykładu poświęca najpotężniejszemu umysłowi filozofii nowożytnej Leibnizowi (1646-1716) Spis treści: 1. Korzenie moralności 0'30'' 2. Dobre obyczaje 3' 56'' 3. Wielkie umysły - Leibniz 10'48'' 4. Leibniz - matematyk 12'29'' 5. Odpowiedź na pytanie internautów: 15'24'' Realizacja Jarosław Faliński i Dorota Dywańska. Imperator38383 lata temu Pana Profesora można słuchać godzinami bez znudzenia... A nawet trzeba. ;) awasowski13 lata temu Polecam całość wykładów, choć na wiele kwestii mam inne zdanie, to warto obejrzeć, gdyż poziom profesora jest znakomity.
12.Bogusław Wolniewicz 12 TROPICIELE ANTYSEMITYZMU część 1.mp4
play
oglądaj online
Opublikowany 31 sty 2014 Wykład wygłoszony 25 stycznia ...
Opublikowany 31 sty 2014 Wykład wygłoszony 25 stycznia 2014 w Stowarzyszeniu Koliber. Spotkanie prowadził Karol Zdybel. Słowo wstępne wygłosił prof. Zbigniew Musiał. Prezentujemy pierwszą z trzech części p.t. W drodze ku definicji. (Część 2: Dwie definicje, w części trzeciej Pan Profesor przedstawia przykłady.) Bibliografia Ireneusz Krzemiński "Czy Polacy są antysemitami?", Warszawa 1996. "Antysemityzm narodowo-katolicki", GW 20.9.2013. "Tomasz Lis na żywo", TVP2, 18.11.2013. "W cieniu Jedwabnego", Rzeczpospolita 11.12.2000. Anna Bikont "My z Jedwabnego", Warszawa 2004; Paryż 2010. Recenzja j.w., GW 11.9.2004. Jean-Yves Potel "Koniec niewinności", Paryż 2008; Kraków 2010. Helena Datner-Śpiewak "Struktura i wyznaczniki postaw antysemickich" w: Krzemiński j.w., s. 29. Theodor Adorno i in. "The authoritarian personality", New York 1950; "Osobowość autorytarna", Warszawa 2010, s. 3. "Gazeta Polska Codziennie", 20.12.2013. Do "Jakuba Robinsona": Raul Hilberg "Sprawcy-ofiary-świadkowie. Zagłada Żydów 1933-1945", Warszawa 2007, s. 303/4. Do "Transporty do Oświęcimia": Danuta Czech "Kalendarz wydarzeń w KL Auschwitz", Oświęcim 1992, s. 178 i dalej passim. Miklos Nyiszli "Byłem asystentem doktora Mengele", Warszawa 1996, s. 7. (Wyd. I pt. "Pracownia doktora Mengele", Warszawa 1996.) Mateusz Nalepka3 lata temu BRAWO ! Janusz-Stanislas Jsn3 lata temu Nasz ukochany Mistrz genialny profesor Wolniewicz ! Witold Centkowski3 lata temu Prawda w 100%dziękuje p.Wolniewicz mówi czystą prawdę. Wojciech Trojanowski3 lata temu O, dziękuję za ten bardzo ciekawy wykład - mam książkę 'Ksenofobia i wspólnota' obu panów. Cieszę się, że w końcu prof. Musiał się wypowiedział. esperanza love1 rok temu Polecam obejrzenie tego filmu o wycieczkach młodych Żydów do Polski: https://www.youtube.com/watch?v=nu6t9YmHvT4 PatriaeFidelis1 rok temu Pragnę by na takich wykładach było setki osób a nie garstka . marek nowak3 lata temu "Nasza rasa jest Rasą Panów. Jesteśmy świętymi bogami na tej planecie. Różnimy się od niższych ras tak, jak one od insektów. Faktycznie, porównując do naszej rasy, inne rasy to bestie i zwierzęta, bydło w najlepszym wypadku. Inne rasy są uważane za ludzkie odchody. Naszym przeznaczeniem jest sprawowanie władzy nad niższymi rasami.Nasze ziemskie królestwo będzie rządzone przez naszego przywódcę za pomocą żelaznej pięści. Masy będą lizać nasze stopy i służyć nam jako nasi niewolnicy." -- Menachem Begin, premier Izraela, laureat Pokojowej Nagrody Nobla
13.Bogusław Wolniewicz 13 TROPICIELE ANTYSEMITYZMU część 2.mp4
play
oglądaj online
Opublikowany 7 lut 2014 Wykład wygłoszony 25 stycznia 2 ...
Opublikowany 7 lut 2014 Wykład wygłoszony 25 stycznia 2014 w Stowarzyszeniu Koliber. Spotkanie prowadził Karol Zdybel. Słowo wstępne wygłosił prof. Zbigniew Musiał. Prezentujemy drugą z trzech części p.t. Dwie definicje . (Część pierwsza: W drodze ku definicji, w części trzeciej Pan Profesor przedstawia przykłady.) Bibliografia Ireneusz Krzemiński "Czy Polacy są antysemitami?", Warszawa 1996. "Antysemityzm narodowo-katolicki", GW 20.9.2013. "Tomasz Lis na żywo", TVP2, 18.11.2013. "W cieniu Jedwabnego", Rzeczpospolita 11.12.2000. Anna Bikont "My z Jedwabnego", Warszawa 2004; Paryż 2010. Recenzja j.w., GW 11.9.2004. Jean-Yves Potel "Koniec niewinności", Paryż 2008; Kraków 2010. Helena Datner-Śpiewak "Struktura i wyznaczniki postaw antysemickich" w: Krzemiński j.w., s. 29. Theodor Adorno i in. "The authoritarian personality", New York 1950; "Osobowość autorytarna", Warszawa 2010, s. 3. "Gazeta Polska Codziennie", 20.12.2013. Do "Jakuba Robinsona": Raul Hilberg "Sprawcy-ofiary-świadkowie. Zagłada Żydów 1933-1945", Warszawa 2007, s. 303/4. Do "Transporty do Oświęcimia": Danuta Czech "Kalendarz wydarzeń w KL Auschwitz", Oświęcim 1992, s. 178 i dalej passim. Miklos Nyiszli "Byłem asystentem doktora Mengele", Warszawa 1996, s. 7. (Wyd. I pt. "Pracownia doktora Mengele", Warszawa 1996.) Stefan Moroz3 lata temu Precyzja rozumowania prof Wolniewicza jest niesamowita. Totilla2008 Tylko prawda jest ciekawa3 lata temu Antysemitą jest ten, kogo nie lubią Żydzi. Najprostsza definicja. Mieczysław Sylwester Kazimierzak2 lata temu Nadużywanie pojęcia ANTYSEMITYZM jest narzędziem KULTU HOLOCAUSTU dla ograniczania ocen krytycznych żydowskiego etnocentryzmu. Do ludów SEMICKOJĘZYCZNYCH zalicza się tak Żydów jak i Arabów.Etymologicznie zatem odnoszenie pojęcia antySEMITA w odniesienia tylko do Żydów przez samych Żydów to kontynuacja postawy rasistowskiej wynikającej z żydowskiej monolatrii. Telemedycyna2 lata temu (edytowany) PYTAM od kiedy to talmudyczni chazarzy sa judejczykami.....czyli izraelitami od TORY, zwanymi zydami....? To tylko palestynczycy i arabowie sa ludami semickimi. Tzw. zydziory sa tylko koczownikami okrutnymi z Azji. To wlasnie teraz zydzi sa antysemitami bo morduja braci biblijnych palestynczykow....! SWIAT JEST TERRORYZOWANY przez chore plemie zmijowe.....!, ktore wymaga odosobnienia, gdyz zdegeneruja i zniszcza wraz z diablem swiat.
18.Bogusław Wolniewicz 18 KRZYWA ŻYCIA cz. 2.mp4
play
oglądaj online
Opublikowany 21 mar 2014 https://www.facebook.com/group ...
Opublikowany 21 mar 2014 https://www.facebook.com/groups/83731... Prof.dr hab. Bogusław Wolniewicz przedstawia etapy ludzkiego życia i próbę jego zobrazowania matematycznego. Mika El3 lata temu (edytowany) 13:51 - Wykład obowiązkowy dla wszystkich feministek. Waldemar Dubois3 lata temu Kapitalny facet, dzięki za wykład, realizację i upload Endriu172 lata temu Świetny wykład. Zgadzam się z 2 z 3 ustaleń ustawy z 1993r. Otóż człowiek poczęty z gwałtu też powinien mieć prawo do narodzi, z tego względu, iż nie jego była wina, że został stworzony. Odpowiedzialność za jego utrzymanie powinien ponieś oprawca.
20.Bogusław Wolniewicz 20 CZEGO CHCEMY Kongres Nowej Prawicy 23.03.14.mp4
play
oglądaj online
Opublikowany 25 mar 2014 Prof. dr. hab. Bogusław Wolnie ...
Opublikowany 25 mar 2014 Prof. dr. hab. Bogusław Wolniewicz: Czego chcemy: 1. Polska - niepodległa 2. Państwo - silne 3. Słowo - wolne 4. Odrębność narodowa - zachowana 5. Chrześcijaństwo - we czci Wojciech Trojanowski2 lata temu Nikt nie był zaskoczony - jak niektórzy tutaj wypisują - 'korwiniści' właśnie dlatego zaprosili profesora, bo ma swoje poglądy na różne kwestie. Wszyscy znają poglądy profesora, znany jest jego punkt widzenia na demokrację, dlatego te słowa nie były zaskakujące. Profesor nie został zaproszony po to, by mówił to samo, co mówią inni, ale właśnie ze względu na swe nieco odmienne zdanie w kwestii rządzenia. synterr2 lata temu Niesamowicie mądry człowiek, prawdziwy filozof i analityk. Nie jestem prawicowcem ani lewicowcem, nie jestem wierzący. Jednak logika i czystość myśli powala. Trochę zbędne odniesienia do żydów, ale reszta to zbiór genialnych myśli. st2522972 lata temu Bardzo dobre wystąpienie. Chciałbym zobaczyć miny co niektórych korwinistów gdy Totilla2008 Tylko prawda jest ciekawa2 lata temu Słowa prof. Wolniewicza są tym bardziej wartościowe, że mówi to ateista (ateista rzymski:)) , czyli człowiek emocjonalnie nie związany z tym co mówi. Podzielam jego pogląd, że nie można budować "czystego" kapitalizmu, bo skończy się to zawsze pogromem słabszego, czyli Polski. Państwo ma budować pomyślność Polaków i chronić ich przed agresją gospodarczą silniejszych.Tym bardziej, że podbój gospodarczy często poprzedza militarny, a militarny - gospodarczy.Krótko mówiąc: kapitalizm w pewnych rękach może być dobry, a w pewnych - zły.Zależy, po której stronie noża się znajdujemy:) Piotr Charylo2 lata temu Można być gejem, lesbijką, socjalistą, ateistą a nawet cyklistą - ale trzeba być całkowicie upośledzonym w umiejętności racjonalnego rozumowania, żeby się z profesorem Wolniewiczem nie zgodzić w powyższych kwestiach.
22.Bogusław Wolniewicz 22 NOSICIELKI GENDERYZMU.mp4
play
oglądaj online
Opublikowany 16 maj 2014 Druga część wykładu zaproponow ...
Opublikowany 16 maj 2014 Druga część wykładu zaproponowanego przez dr hab. Pawła Okołowskiego tym razem o patologiach feminizmu i dewastującej sile kapitału. Edward Snopek2 lata temu Tu chodzi o przywrócenie myśli i mechanizmów jakimi kierowała się eugenika - a więc między innymi zmniejszenie ludzkiej populacji, przy zastosowaniu mechaniki zepsucia moralnego - deprawacji, degeneracji. Przy zepsutym, rozbitym, skłóconym, biednym, zadłużonym społeczeństwie łatwo będzie wprowadzać nowe idee, a tak właściwie stare już idee. Ludzie sami zaczną niemal prosić o Budowę Nowego Porządku Świata i o "Tikkun Olam" czyli naprawienie tegoż zepsutego świata. A kto i po jakiej linii, i jakimi metodami, narzędziami, selekcjami będzie ten świat naprawiał, łatwo się domyśleć. Genderyzm to tylko jedna z broni jaka jest obecnie użyta przez budowniczych NWO, bo przecież tych broni jest wiele. Świat dopadnie w niedługim już czasie "Wielki Kipisz". W moim odczuciu, ludzie którzy nas do tego kipiszu wprowadzają, sami też w tym kipiszu się ugotują, a przynajmniej większość z nich. Właściwie trudno przewidzieć jak to się skończy. Chyba, że wydarzy się jakiś cud, co to działanie powstrzyma, ale czy to jest na tym etapie w jakim się znajdujemy możliwe? Ci ludzie mają w swoich rękach tak silne już narzędzia i mechanizmy, całą armię dobrze wyszkolonych socjotechników, sofistów, służby i środki do przeprowadzenia szybkiej pacyfikacji, media, a więc i propagandę i możliwość dezinformacji, jak też coraz bardziej uginający się pod ich presją Kościół, że trudno już znaleźć cokolwiek, co może im się w sposób skuteczny przeciwstawić Mi GG2 lata temu (edytowany) Jak zawsze się zgadzam z Profesorem, tak tutaj niestety profesor Wolniewicz zaczyna się upodabniać do lewaków w swojej retoryce. Po pierwsze, gender jest wspierany nie poprzez kapitał (choć mogą być jakieś siły kapitalistyczne), lecz przez marksizm kulturowy. Gender jest ideologiczną próbą zniszczenia rodziny(która jest dyskryminująca w swojej naturze) i stworzenie idealnej równości pomiędzy mężczyznami i kobietami, spychając na bok wszelkie różnice fizjologiczne, kulturowe czy duchowe. Po drugie, nie zgodzę się z tym że to kapitał jest "bezsumienną" siłą. Owszem kapitał sam w sobie jako taki jest bezsumienny, ale system kapitalistyczny tworzy bardziej humanitarne społeczeństwo niż socjalizm. Owszem socjaliści chcą dobra ludzkiego, ale nie ma tam prawdziwej moralności. Socjalistyczna postawa wychodzi z założenia, że całe społeczeństwo może być skonstruowane według racjonalnych norm. Nie ma tam miejsca na moralność, lecz jedynie na racjonalną spekulacje kto ile dostanie, kto straci i jaki będzie ostateczny bilans. Dlatego właśnie w społeczeństwa socjalistycznych ludzie stają się zobojętniali na innych, ponieważ to państwo zaczyna zajmować się wszystkimi problemami.
więcej plików z tego folderu...
Zgłoś jeśli naruszono regulamin
W ramach Chomikuj.pl stosujemy pliki cookies by umożliwić Ci wygodne korzystanie z serwisu. Jeśli nie zmienisz ustawień dotyczących cookies w Twojej przeglądarce, będą one umieszczane na Twoim komputerze. W każdej chwili możesz zmienić swoje ustawienia. Dowiedz się więcej w naszej Polityce Prywatności