Wykorzystujemy pliki cookies i podobne technologie w celu usprawnienia korzystania z serwisu Chomikuj.pl oraz wyświetlenia reklam dopasowanych do Twoich potrzeb.

Jeśli nie zmienisz ustawień dotyczących cookies w Twojej przeglądarce, wyrażasz zgodę na ich umieszczanie na Twoim komputerze przez administratora serwisu Chomikuj.pl – Kelo Corporation.

W każdej chwili możesz zmienić swoje ustawienia dotyczące cookies w swojej przeglądarce internetowej. Dowiedz się więcej w naszej Polityce Prywatności - http://chomikuj.pl/PolitykaPrywatnosci.aspx.

Jednocześnie informujemy że zmiana ustawień przeglądarki może spowodować ograniczenie korzystania ze strony Chomikuj.pl.

W przypadku braku twojej zgody na akceptację cookies niestety prosimy o opuszczenie serwisu chomikuj.pl.

Wykorzystanie plików cookies przez Zaufanych Partnerów (dostosowanie reklam do Twoich potrzeb, analiza skuteczności działań marketingowych).

Wyrażam sprzeciw na cookies Zaufanych Partnerów
NIE TAK

Wyrażenie sprzeciwu spowoduje, że wyświetlana Ci reklama nie będzie dopasowana do Twoich preferencji, a będzie to reklama wyświetlona przypadkowo.

Istnieje możliwość zmiany ustawień przeglądarki internetowej w sposób uniemożliwiający przechowywanie plików cookies na urządzeniu końcowym. Można również usunąć pliki cookies, dokonując odpowiednich zmian w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Pełną informację na ten temat znajdziesz pod adresem http://chomikuj.pl/PolitykaPrywatnosci.aspx.

Nie masz jeszcze własnego chomika? Załóż konto
Michal-Szczytno
  • Prezent Prezent
  • Ulubiony
    Ulubiony
  • Wiadomość Wiadomość

Mężczyzna Michał

widziany: 2.06.2024 16:05

  • pliki muzyczne
    161
  • pliki wideo
    207
  • obrazy
    3205
  • dokumenty
    17

9512 plików
650,28 GB

Opis został ukryty. Pokaż opis
FolderyFoldery
Michal-Szczytno
>>ANIMOWANE -DUBBING PL<<
1->TEMATYKA SYSTEMU-WINDOWS
 
Akcesoria Windows
 
Bezpieczeństwo Windows 2015
 
Biuro
 
Dodatki
 
Dodatki na pulpit
 
Dom
 
Edukacja i nauka
 
Firma
 
Ewidencja środków trwałych
Fakturowani e
Firma inne programy
Generowanie kodów kreskowych
Giełda i waluty
Kadry i płace
Programy branżowe
Programy dla biur rachunkowyc h
Programy dla rolników
Programy do obsługi serwisu
Programy finansowo-k sięgowe
Programy handlowe i magazynowe
Prowadzenie firmy
Rozliczenia podatkowe
Sprzedaż
Systemy CRM-Zarządz anie relacjami z klientami CRM
Zarządzanie licencjami i infrastrukt urą IT
Zarządzanie pracownikam i
Zarządzanie produkcją
Grafika
 
Internet
 
Pobieranie plików
Przeglądark i www
Serwery FTP
Internet i komunikacja
 
Multimedia
 
Narzędzia
 
Odzyskiwanie danych NTFS
 
Odzyskiwani e danych NTFS
Optymalizacja systemu
 
Optymalizac ja systemu
Pamięć RAM
Programowanie
 
Sieć i administracja
 
Sieć i administrac ja
Sterowniki do kart graf,wlan,itp
 
Sterowniki do grafiki i sieci
Trwałe usuwanie danych
Trwałe usuwanie danych
2->TEMATYKA SYSTEMU-LINUX
 
Pliki Do Systemu Linux
3->TEMATYKA- SYSTEMU-Mac OS X
 
4->SYSTEMY OPERACYJNE WINDOWS - hasło - signumgts
5->FILMY - SIGNUMGTS>>
 
7->AUTO-LPG GAZ-FULL PROGRAMY,PORADY
 
8->TEMATYKA TELEFONY
 
9->DODATKI (SP) DLA OPEN OFFICE
BMW - Bazy programów hasło insignia
BMW - Bazy programów hasło insignia
BMW INPA OBD2 USB,D-CAN,EDIABAS ,Sterowniki -PL Pewniak.rar
DODATKI (SP) DLA WINDOWS-hasło- signumgts
FILMY - 2019
Filmy 2018
FILMY 2020
Filmy 2021
FILMY 2022-HASŁO signumgts
FILMY 2023
FILMY RÓŻNE
Lekturu,Pliki textowe,audiobook i dla Dzieci SP
MUZYKA
NAJNOWSZE OPROGRAMOWANIE JAVA 8u45 dla Linux,Windows,Sol aris,Mac
 
PROGRAMY BIUROWE,FIRMOWE,K SIĘGOWOŚĆ
STEROWNIKI BROTHER-urządzeni a wielofunkcyjne
 
SZYBCY i WŚCIEKLI - wszystkie części 1-7 lektor pl - hasło - signumgts
TEMATYKA BMW - WSZYSTKO!!!--Hasł o insignia
  • 228,0 MB
  • 7 mar 15 13:27
+FIRMA to kompleksowy pakiet do zarządzania firmą, przeznaczony dla małych i średnich przedsiębiorstw. Program zbudowany jest w oparciu o aplikację CRM plus.Faktury Magazyn, Analizy Modułu Faktury Magazyn, Moduł KPiR (Księga Przychodów i Rozchodów), Moduł Rejestru VAT, Moduł CRM, Analizy CRM, PRODUKCJA, Kalkulator Odsetek, Możliwość zaczytania danych.

1. Moduł Faktury, Magazyn
a. Paragony (wystawianie, wydruk fiskalny)
b. Faktury sprzedaży (wystawianie wydruk)
c. Faktury zakupu (rejestracja, nie drukuje)
d. Rachunki (wystawianie, wydruk)
e. Korekty (zakupu, sprzedaży)
f. Przyjęcie zewnętrzne (wystawianie, wydruk)
g. Wydanie zewnętrzne (wystawianie, wydruk)
h. Zamówienie (wystawianie, wydruk)
i. Faktura Pro Forma (wystawianie, wydruk)
j. Dokument inwentaryzacji stan magazynowy (wydruk)
k. Rejestr VAT sprzedaży, zakupów, korekt, środków trwałych (wydruk)
l. Pismawezwania do zapłaty różne stopnie
m. Dokumenty KP (kasa przyjmie) KW (kasa wyda) (wystawianie, wydruk)
n. Wydruk polecenia przelewu dla faktur (drukarka igłowa)

2. Moduł Analizy (Faktury, Magazyn)
a. Raport należności oraz zobowiązań w okresach
b. Analiza wartościowa (sprzedaży, zakupów, zysku) w przedziale
c. Analiza kosztów wartościowa w przedziale czasowym
d. Analiza towarów stan magazynowe, raporty wykonywalności zamówienia (kontrola stanów magazynowych)
e. Analiza dokumentów
- Sprzedaż wg. Kontrahentów
- Zakup wg. Kontrahentów
- Wydania magazynowe wg. Kontrahentów
- Firmy kupujące dany towar
- Sprzedaż wg. Kontrahentów i towarów
- Wydania mag. wg. Kontrahentów i towarów

3. Moduł KPIR
a. Rejestracja zdarzenia księgowego (kupno, sprzedaż itp.)
b. Wydruk Książki PiR
c. Automatyczny import dokumentów z FM.

4. Moduł CRM
a. Rejestrowanie danych klientów
b. Określanie statusu klienta, na podstawie prowadzonej sprawy
c. Możliwość rejestracji osób reprezentujących klienta w kontaktach
d. Rozbudowane możliwości wyszukiwania klienta za pomocą filtrów:
- nazwa pełna
- nazwa skrócona
- adres
- NIP
- telefon
- osoba kontaktu
- bank
- WWW
- adres Email
- województwo
- miasto
- branża

5. Funkcjonalności dodatkowe:
a. Zamiana dokumentu wydania na fakturę sprzedaży
b. Zamiana dokumentu przyjęcia na fakturę zakupu
c. Zamiana dokumentu zamówienia na fakturę sprzedaży
d. Zamiana dokumentu Pro-Forma na fakturę sprzedaży
e. Wystawienie faktury sprzedaży do paragonu
f. Seryjny wydruk faktur sprzedaży (drukarka atramentowa)
=====System:Windows XP/Vista/7/8
  • 1.0
  • 13,2 MB
  • 7 mar 15 13:16
Anakonda to rozbudowany system klasy ERP wydany na licencji GNU/GPL. Wypełnia większość obszarów działania firmy, w tym między innymi takie jak: administracja, sprzedaż , magazyny, produkcja, księgowość, raporty, kadry i płace. Ze względu na wciąż zmieniające się uwarunkowania rynkowe, program bardzo często aktualizowany.



Uwaga!
Podczas pierwszego uruchomienia programu jako login należy wprowadzić 'test', a hasło: 'anakonda'. =======System:Windows XP/Vista/7
  • 1.0
  • 27,6 MB
  • 7 mar 15 13:16
Asystent Biura Tłumaczeń jest to oprogramowanie wspomagające działanie firm zajmujących się profesjonalnym tłumaczeniem tekstów. Program administruje działaniem firmy przyjmując zlecenia przychodzące i wychodzące, oznaczając jednocześnie statusy realizacji zamówień, np.: niezrealizowane, w realizacji, przygotowane itd.
Pozwala wybrać dogodny sposób rozliczania taki jak: Znaki ze spacjami, znaki, słowa lub strony. Ponadto istnieje moduł działający na zasadzie dziennika zadań wykonywanych w przyszłości, w tzw. zaplanowanych zadaniach umieścisz operacje, o których Asystent przypomni Ci w podanym przez Ciebie terminie, dzięki czemu nigdy nie zapomnisz o ważnych dla Twojej firmy działaniach. Możesz również integrować konto bankowe Twojej firmy i dzięki opcji „Wyciągi bankowe” dokonywać, np. co miesięcznej analizy wydatków oraz przychodów Twojej firmy.
Asystent nie zawiedzie Cię również w kwestii rozliczeń, fakturowania. W każdej chwili możesz wystawić fakturę VAT swoim kontrahentom, a także wszelkiego rodzaju rachunki oraz paragony. Będąc w obszarze rozliczeniowo - kasowym nie należy zapominać o module Dokumenty kasowe, który pomoże Ci w co miesięcznych rozliczeniach kasowych, generując kompleksowe raporty. Warto wspomnieć o module pozwalającym na gromadzenie, przetwarzanie i błyskawiczne wyszukiwanie w korespondencji przychodzącej i wychodzącej z firmy która jest poparta o firmową skrzynkę pocztową, którą również obsłużysz w Asystencie Biura Tłumaczeń 2013.
Najważniejsze możliwości programu:
funkcjonalny system CRM do zarządzania relacjami z klientami i danymi kontaktowymi;
zintegrowany klient poczty e-mail pozwalający na pracę nie tylko z indywidualnymi kontami pocztowymi ale również ze wspólnymi skrzynkami;
moduł sprzedaży pozwalający na wystawianie faktur, paragonów, rachunków, generowanie raportów kasowych, raportów ze sprzedaży itp.; moduł przyjmowania zapytań ofertowych, generowania ofert, przyjmowania i realizowania zamówień; elektroniczna książka korespondencji pozwalająca na gromadzenie, kontrolę i błyskawiczne wyszukiwanie w korespondencji; narzędzie do tworzenia różnorodnych raportów i statystyk==========System:Windows XP/Vista/7/8

1 komentarz

  • 26,0 MB
  • 7 mar 15 13:14
Asystent Komis 2014 jest przeznaczony dla firm, podmiotów gospodarczych prowadzących działalność Komisu, Lombardu itp. Oprogramowanie wraz ze swoimi funkcjonalnościami znacznie usprawnia działanie firmy. Najważniejszym modułem programu jest Magazyn. Jego możliwości to łatwe wyszukiwanie produktów, dodawanie opisów do produktów, definiowanie drzewiastych kategorii, obsługa szeregu dokumentów: przyjęcie PZ, wydanie WZ, przesunięcie MM i inne.,
Program pozwala na drukowanie sumarycznych zestawień zapasów i obrotów magazynowych. Pozwala także na zapisywania załączników do produktu, tworzenie galerii zdjęć dla danego produktu, definiowanie własnych pól dodatkowych, eksport i import danych itp. Następną funkcjonalnością jest moduł do tworzenia dokumentów kasowych oraz prowadzenia sprzedaży, fakturowania oraz prowadzenia i kontroli stanów magazynowych. Posiada wsparcie dla drukarek fiskalnych zgodnych z protokołami POSNET (thermal, temo), NOVITUS (Vivo), ELZAB, INNOVA, FAREX TOPAZ.
Umożliwia tworzenie różnorodnych dokumentów magazynowych, raportów sprzedaży itp. Posiada moduł zamówień pozwalający na obsługę zamówień od klientów. Program do wystawiania faktur obsługuje dowolną liczbę magazynów, kont bankowych. Do całości dochodzi zdefiniowana indywidualnie skrzynka pocztowa do kontaktu z dostawcami oraz klientami.
WYBRANE MOŻLIWOŚCI:
łatwe wyszukiwanie produktów
dodawanie opisów do produktów
dodawanie galerii zdjęć
zapisywanie załączników do produktów
dodawanie drzewiastych kategorii
Wystawiania faktur sprzedaży i zakupu: VAT, Marża, Proforma, RR, Korygująca, Wewnętrzne, Eksportowe, Zaliczkowe
Wystawianie Rachunków, Paragonów, KP (Kasa przyjmie) i KW (Kasa wyda), Noty korygujące
Drukowanie faktur i innych dokumentów do formatu PDF
Fakturowanie cykliczne
Drukowanie raportów VAT, raportów sprzedaży, raportu zysku, raportów kasowych do formatu PDF
Raporty: sprzedaży i zakupów faktur i towarów z uwzględnieniem cen zakupu, sprzedaży, netto, brutto; Spis z natury
Wysyłanie faktur poprzez zintegrowany klient e-mailem
Kontrola wystawionych faktur: oznaczanie statusu faktury: wysłana / opłacona z uwzględnieniem daty
Możliwość sortowania wystawionych faktur według numeracji, oraz dowolnych pól w fakturach
Wystawianie faktur od cen brutto lub netto
Sprzedaż produktów z magazynu według kolejności FIFO, LIFO i innych
Możliwość dodania komentarza na fakturze przed podpisem i po podpisie
Możliwość dodania załączników do faktur vat oraz innych dokumentów sprzedażowych, przypisania do grup oraz dodawanie opisu do faktur
Możliwość zmiany podmiotu wystawiającego fakturę z poziomu faktury
Możliwość importowania danych (produktów) bezpośrednio do faktury z innych baz danych oraz z plików DBF i CSV
Możliwość wydruku samych produktów z faktury oraz sortowanie pozycji na fakturze według wyświetlanych pól==============System:Windows XP/Vista/7/8
  • 26,7 MB
  • 7 mar 15 13:12
Program Asystent Rejestr Umów służy do zarządzania umowami zawartymi z różnymi podmiotami gospodarczymi. Pozwala rejestrować wszelkie niezbędne informacje na temat umów, takie jak: daty zawarcia i zakończenia umowy, przedmiot, typ i wartość umowy, szczególne warunki realizacji itp. Posiada moduły zaplanowanych zadań i danych kontaktowych.
Niektóre cechy programu:
data zawarcia i data zakończenia umowy oraz przejrzysty widok na postęp realizacji umowy dzięki przedstawieniu realizacji poprzez pasek postępu
przedmiot umowy, wartość umowy, typ umowy, rodzaj oraz szczególne warunki realizacji umowy zawarte w jednym miejscu dają pełen obraz zawartej umowy
szybkie wyszukiwanie, możliwość przeszukiwania zaawansowanego, sortowanie po dowolnej kolumnie na liście umów, daje pełną kontrolą nad zawartymi umowami
kontrola finansów zawartych umów, raport zmian, skanowanie załączników bezpśrednio do programu to jedne z wielu funkcji programu
możliwość tworzenia aneksów do umów, dodawania załączników, raport zmian, tworzenie grup umów czyni program skutecznym w codziennej pracy===========System:Windows XP/Vista/7/8
  • 14,5 MB
  • 7 mar 15 13:10
Druczek to oprogramowanie stworzone do obsługi biur, instytucji, urzędów jak i firm. Produkt pozwala tworzyć profesjonalnie wyglądające wydruki. Za jego pomocą wydrukujemy wiele rodzajów dokumentów jak druki pocztowe, kasowe, bankowe, kadrowe, obsługi zakupów, zamówień, sprzedaży czy magazynu.
Obsługiwane są wszystkie ważne deklaracje podatkowe w tym VAT-7, VAT-7K, PIT-4R, PIT11, PIT-28, PIT-36, PIT-36L Posiada możliwość wystawiania faktur a nawet drukowania przelewów. Program charakteryzuje również daleko idąca integracja z siecią, co oznacza, że można prowadzić wymianę danych FTP, generowanie baz PHP, wysyłanie e-maili czy pobieranie danych z WWW.
Istotnym ułatwieniem podczas pracy jest automatyczna weryfikacja i rozpoznawanie NIP, Regon, PESEL, numeru dowodu osobistego, numeru rejestracyjnego. W programie odnajdziemy również dodatkowe bazy danych zawierające taki dane jak kody pocztowe, urzędy skarbowe, banki, numery kierunkowe i wiele innych.=======System:Windows NT/2003/XP/Vista/7/8
  • 1.0
  • 44,0 MB
  • 7 mar 15 13:10
Fama Pro to rozbudowany program do obsługi filii, wystawiania faktur, zarządzania magazynami i kartotekami różnych towarów i kontrahentów. Oprogramowanie dostępne jest w trzech różnych wersjach – Fama Start, Fama Standard i Fama Pro. Wersja profesjonalna jest najbardziej rozbudowana względem dwóch pozostałych edycji programu.
Programy Fama Start/Standard i Pro, przeznaczone są dla małych, średnich i dużych firm. Posiada prosty i intuicyjny interfejs, a także jest bardzo prosta w obsłudze podczas wystawiania różnego rodzaju faktur (również proforma). Użytkownicy lub pracodawcy mogą wystawiać nie tylko faktury, ale również paragony, zwroty do paragonu, składać zamówienia od klienta i do dostawcy i tworzyć faktury korygujące sprzedaż/zakup.
Kolejną zaletą programu jest możliwość prowadzenia kartotek kontrahentów, w których znajdziemy najważniejsze informacje o kliencie i historii kontaktów. Oprócz tego program pozwala też prowadzić do 35 magazynów, wystawiać dokumenty magazynowe WZ, RW, PW, MM, ZW, DD i PP, a nawet zarządzać kartotekami towarów, wyrobów i innych usług dla poszczególnych magazynów.
Najważniejsze cechy programu:
Praca w systemie Windows.
Prosta instalacja.
Prowadzenie kartotek towarów i kontrahentów.
Współpraca z programami księgowymi.
35 magazynów.
Faktury obcojęzyczne, wielowalutowość.
Faktury seryjne.
Faktury zaliczkowe.
Obsługa filii.
Obsługa produkcji - skład surowcowy wyrobów.
Pełny nadzór nad udzielonym kredytem kupieckim; blokady; przypominanie; mail.
Rozbudowany system obliczania prowizji dla uczestników transakcji.
Samodzielna modyfikacja wielu parametrów /nowe stawki VAT, formatowanie dokumentów.
Współpraca z kolektorami danych.
Obsługa kas i drukarek fisklanych.
Ostrzeżenie przed wykonaniem nieprawidłowej operacji.
Uzyskiwanie własnych zestawień - zapytania SQL.
Praca w sieci, wielostanowiskowa.=======System:Windows XP/Vista/7/8

1 komentarz

  • 42,7 MB
  • 7 mar 15 12:04
Samozatrudnienie to intuicyjny program dla jednoosobowej firmy zarówno dla rozliczających się na podstawie Książki Przychodów i Rozchodów lub ryczałtu. Przeznaczony zarówno dla płatników VAT i dla nie-vatowców.
Wszechstronna i bardzo prosta obsługa programu, który pomaga nie tylko w prowadzeniu bieżącej działalności, lecz również umożliwia kontrolowanie wszystkiego, co dzieje się w Twojej firmie. Oprogramowanie zawiera m.in. fakturowanie, przelewy, rozliczenie auta, kontrolę zapłat, ZUS i wiele innych funkcji jakich wymaga prowadzenie własnego biznesu.
Podatek dochodowy
Prowadzenie Książki Przychodów i Rozchodów lub rozliczanie się na podstawie ryczałtu od przychodów ewidencjonowanych. W programie możena wybrać okres wyliczenia podatku dochodowego (miesięczne lub kwartalne). Program pozwala także na rozliczanie się na podstawie podatku liniowego. Dla ryczałtowców ewidencja przychodów, deklaracja PIT-28/A/B.
Podatek VAT
Rejestry sprzedaży i zakupów VAT według aktualnych wzorów. Wybór metody rozliczania podatku VAT: miesięczna, kwartalna, kasowa. Szeroki wybór deklaracji VAT: VAT – 7, VAT – 7K, VAT – 7D, VAT – 8, VAT – 9M, VAT – 10, VAT – 11, VAT – 12, VAT – UE/A/B/C, - UEK.
E-deklaracje
Moduł programu umożliwiający wysyłanie deklaracji VAT-7 drogą elektroniczną z programu do Urzędu Skarbowego. Po przesłaniu zeznania generowane jest Urzędowe Poświadczenie Odbioru (UPO) zawierające numer referencyjny złożonej e-deklaracji.
ZUS
Wyliczanie składek ubezpieczeniowych właściciela oraz sporządzanie deklaracji rozliczeniowych ZUS (DRA i RSA). Deklaracje mogą być drukowane na oryginalnych formularzach lub przekazywane do programu Płatnik.=========System:Windows XP/Vista/7/8

2 komentarze

  • 1.0
  • 36,4 MB
  • 7 mar 15 11:49
System umożliwia pełne zarządzanie produkcją, gospodarką magazynową, obiegiem prac. Modus usprawnia również zarządzanie zleceniami, przydzielanie prac pracownikom oraz maszynom. Pozwala również rozliczać pracowników z akordów na podstawie norm czasowych. Dodatkowo automatyzuje większość procesów przedsiębiorstwa. Jedyne na świecie rozwiązanie automatycznego generowania receptur produktów.


Podstawowe moduły systemu:

Zamówienia - Kluczowe rozwiązanie systemu opracowane przez firmę RHO Software. Polega na generowaniu receptur końcowych produktów na podstawie wstepnie zdefiniowanych "receptur wirtualnych" Wszystko odbywa się automatycznie podczas wprowadzania zamówienia. System wygeneruje produkt końcowy oraz zdefiniuje produkcję w harmonogramie oraz w module zapotrzebowania na surowce.

Produkcja - Najbardziej zaawansowany moduł systemu pozwalający na śledzenie wszelkich procesów związanych z produkcją. Tutaj powstają plany i zlecenia produkcyjne. Do dyspozycji dostępne są również ewidencje pracowników, normy czasowe i akordowe, ewidencje maszyn i dyspozycje rozkładowe, automatyczne przydzielanie prac procownikom oraz szereg wydruków dostosowanych do wymogów użytkownika. System generuje i drukuje kody kreskowe, oraz pozwala na deklarację prac w terminalach produkcyjnych.

Zapotrzebowanie - System oblicza i informuje o brakach w magazynie, potrafi również generować zamówienia do dostawców, które można wysłać mailem bezpośrednio z programu.

Finanse - Moduł do obsługi kas i rozliczania się z kontrahentami. Obsługuje zarówno zapisy wynikające ze sprzedaży, jak i wprowadzone zobowiązania firm.

CRM (Customer Relationship Management) - ewidencja kontrahentów, rejestracja zdarzeń z nimi związanych oraz przypomnienia i powiadomienia czasowe, poczta elektroniczna, a także oferty handlowe.

Magazyn - Wszelkie funkcje związane z gospodarką magazynową, dostawy i wydania towarów, kartoteki produktów, cenniki.Automatyczne MM oraz bogate funkcje nadzoru tzw. niezgodności magazynowe.

Sprzedaż - Modus umożliwia szybkie wystawianie dokumentów np. z zamówienia oraz drukowanie ich wg własnych szablonów wydruków.

Logistyka - Moduł do zarządzania załadunkiem i obsługą transportu w firmie. Dodatkowo pozwala na ewidencję taboru samochodowego.

Program wymaga rejestracji po której dostępna jest pełna 30-dniowa wersja testowa. Użytkownik ma do dyspozycji gotowe bazy danych z różnych firm.========System:Windows 2000/XP/2003/Vista/7

1 komentarz

  • 1.0
  • 36,4 MB
  • 7 mar 15 11:48
Modus Free to darmowa wersja popularnego systemu wspomagającego proces produkcji w małych i średnich przedsiębiorstwach. W programie znajdziemy szereg różnych modułów umożliwiających zarządzanie m.in.: magazynem, produkcją, logistyką firmy, finansami, zamówieniami czy relacjami z klientami.
Z pomocą programu możliwa staje się prosta optymalizacja zasobów produkcji, kontrola i poprawa produktywności, a także przegląd całej produkcji od momentu złożenia zamówienia do wydania gotowego produktu, planowanie jego transportu na wyznaczonych trasach oraz przydzielanie prac pracownikom/maszynom i rozliczanie ich z akordów na podstawie norm czasowych. Dodatkowo aplikacja umożliwia wystawianie rachunków, faktur, jak również tworzenie przydatnych analiz i raportów. Modus pracuje w oparciu o darmowy system bazodanowy Firebird.
System Modus ERP posiada też inne przydatne moduły MRP (Planowanie zapotrzebowania materiałowego ) i EAM (utrzymanie ruchu), a także nowy terminal produkcyjny. Oprócz tego znajdziemy w nim też możliwość importowania wybranych kartek z pliku XLS, przeprowadzania wielowymiarowych analiz danych, przydzielania pracowników do grup akordowych oraz realizacji i rozliczania produkcji w ramach grupy.
Uwaga:
Program dostępny jest w darmowej wersji, ale posiada pewne ograniczenia. Umożliwia pracę na 1 stanowisku i nie oferuje modułu CMMS. Ponadto umożliwia tylko jedno połączenie do bazy, a także pozwala na zakładanie maksymalnie jednego konta użytkownika (ADMIN ze wszystkimi usprawnieniami).==============System:Windows XP/Vista/7/8=====Ocena:5

1 komentarz

  • 9,9 MB
  • 7 mar 15 11:43
Niezbędnik Podatnika łączy w sobie wszystko, co niezbędne, aby prowadzić małą firmę. Program zawiera najważniejsze funkcje do obsługi małej, jednoosobowej firmy. Zawiera zestaw opcji absolutnie koniecznych do prowadzenia własnej działalności gospodarczej. To najtańszy tak kompleksowy program dostępny na rynku.
Funkcje programu:
- Przelewy ogólne, podatkowe i ZUS.
- Kasa i raport kasowy.
- Faktury VAT, faktury unijne, rachunki. Paragony fiskalne.
- Rejestr sprzedaży.
- Kompleksowa prezentacja danych na głównej stronie programu.
- Kursy walut z aktualizacją on-line.
- Książka przychodów i rozchodów z wydrukiem deklaracji PIT-5 i PIT-5L.
- Ryczałt ewidencjowany.
- Rejestr VAT z wydrukiem deklaracji VAT-7.
- Rejestr składek ZUS.=======System:Windows NT/2003/XP/Vista/7/8
  • 1.0
  • 21,9 MB
  • 7 mar 15 11:43
Pakiet JZK to zestaw prawie 200 modułów niezbędnych do kompleksowej obsługi każdej firmy. Posiada również licencję na wszystkie standardowe aplikacje JZK.
Licencja zawiera dostęp do wszystkich standardowych aplikacji biznesowych Pakietu JZK. Rozwiązanie jest korzystne, gdy klient ma zamiar skorzystać z więcej niż jednego produktu JZK===============System:Windows XP/Vista/7/8

1 komentarz

  • 297,3 MB
  • 7 mar 15 11:42
Podatnik PRO start to pakiet programów, przeznaczony dla mikro i małych firm do prowadzenia podatkowej księgi przychodów i rozchodów, ryczałtu, ewidencji VAT oraz do wystawiania wszystkich rodzajów dokumentów sprzedaży.
Produkt automatycznie księguje dokumenty sprzedaży z modułu fakturowania, kontroluje rozrachunki z kontrahentami, wystawia i drukuje deklaracje PIT i VAT a także prowadzi ewidencję środków trwałych. Podatnik PRO start posiada bogaty zestaw raportów.
Uwaga!
Oprogramowanie dostępne jest w 60-dniowej wersji testowej.===========System:Windows XP/Vista/7/8
  • 107,3 MB
  • 7 mar 15 11:28
RAKSSQL dla Biur Rachunkowych to kompletne i profesjonalne rozwiązanie pozwalające na prowadzenie każdej formy rozliczeń księgowych i podatkowych dla dowolnej liczby klientów. Specyfika pracy nowoczesnego biura rachunkowego polegająca na świadczeniu usług w zakresie księgowości, analiz finansowych, kadr i płac, wymaga w dobie rynkowej konkurencji i rosnących potrzeb Klientów, zastosowania elastycznego, funkcjonalnego i efektywnego kosztowo systemu informatycznego.

Program wymiernie usprawnia pracę biura wprowadzając automatyzację procesów księgowych przy jednoczesnym wykorzystaniu instrumentów kontroli działań. Pozwala na skuteczne zarządzanie biurem dostarczając informacji o stanie finansów firmy oraz należnościach i zobowiązaniach klientów.

Z programów RAKS korzysta obecnie około 700 biur rachunkowych, w tym m.in. Stowarzyszenie Księgowych w Polsce.

System oferuje pełną gamę zintegrowanych modułów, zapewniających wsparcie w podstawowej działalności biura w zakresie:
- prowadzenia ksiąg handlowych, podatkowych i ryczałtu
- ewidencji i amortyzacji środków trwałych
- kadr i płac
- deklaracji podatkowych i sprawozdań finansowych
- analiz finansowych
- kontroli i zarządzania pracą księgowych

RAKSSQL zawiera również moduły usprawniające zarządzanie współpracą z klientami i obsługą biura rachunkowego m.in w zakresie:
- zarządzania relacjami z klientem (CRM)
- prowadzenia terminarzy i spotkań
- rejestracji zadań i operacji
- monitoringu pracy wykonanej dla każdego klienta
- obsługi fakturowania wykonanych usług
- kontroli należności i zobowiązań

Monitoring pracy wykonanej dla klienta
RAKSSQL rejestruje czas pracy, ilość i wartość wprowadzonych i zaksięgowanych dokumentów dla każdej obsługiwanej firmy. Te informacje pozwalają dokładnie określić nakład wykonanej pracy i cenę usługi dla klienta biura rachunkowego.

Monitoring pracy księgowych
RAKSSQL rejestruje czas pracy, ilość, wartość wprowadzonych i zaksięgowanych dokumentów dla każdego użytkownika (księgowego). Dzięki tym informacjom możemy dokładnie określić efektywność i rodzaj wykonywanej w danym okresie pracy przez każdego księgowego biura. Zintegrowany system RAKSSQL umożliwia płynne przejście pomiędzy ryczałtem, księgą podatkową i księgą handlową. Wszystkie wprowadzone kartoteki, ewidencje, dokumenty i deklaracje są dostępne w jednym zintegrowanym programie księgowym.

Wymiana danych
RAKSSQL pozwala na elektroniczny import danych, dokumentów handlowych, finansowych i magazynowych, przyspieszając i automatyzując proces księgowania oraz współpracę z klientami.=======System:Windows XP/Vista/7/8
  • 107,3 MB
  • 7 mar 15 11:18
System RAKSSQL dla Mikro Przedsiębiorstw został stworzony z myślą o potrzebach niedużego biznesu - małych firm i samodzielnych przedsiębiorców.

System RAKSSQL to program ergonomiczny i prosty w obsłudze. W intuicyjny sposób użytkownik poznaje i wykorzystuje pełny zakres jego możliwości. RAKSSQL pozwala na dostosowanie parametrów systemu, przeglądu danych, wydruku dokumentów i zestawień do indywidualnych wymagań użytkowników.

Rozpoczęcie pracy w systemie jest wyjątkowo szybkie i proste. Proces instalacji i wdrożenia systemu jest intuicyjny i nie wymaga specjalistycznych umiejętności, zaś czas potrzebny na naukę programu jest zredukowany do minimum. Dzięki opiece serwisowej i dostępnym szkoleniom wszelkie problemy są rozwiązywane szybko i profesjonalnie.

Optymalne rozwiązania:
RAKSSQL to nowoczesny system, dopasowany do indywidualnych potrzeb przedsiębiorstwa. W zależności od wymagań i możliwości, pozwala na optymalny wybór i najodpowiedniejszą konfigurację.

RAKSSQL to system w pełni zintegrowany, umożliwiający w miarę rozwoju przedsiębiorstwa, bezproblemową, tanią i szybką rozbudowę.

RAKSSQL obsługuje drukarki fiskalne, czytniki kodów kreskowych i inne urządzenia. Możliwość współpracy z arkuszem kalkulacyjnym i innymi programami znakomicie rozbudowuje możliwości systemu

RAKSSQL ułatwia współpracę w przypadku prowadzenia księgowości w biurze rachunkowym. Wszystkie dokumenty handlowe, finansowe i magazynowe mogą zostać wysłane elektronicznie, zmniejszając koszty związane z obsługą przedsiębiorstwa

RAKSSQL automatyzuje obsługę sprzedaży, zamówień, zakupów. magazynu, płatności i rozliczeń z kontrahentami. Wszystkie wprowadzone dokumenty: handlowe, finansowe i magazynowe, mogą zostać automatycznie zaksięgowane, w sposób odpowiedni do formy prowadzonej ewidencji.
===========System:Windows XP/Vista/7/8
  • 280,7 MB
  • 7 mar 15 11:13
Pakiet Ramzes to wysokiej jakości zintegrowany system wspomagający zarządzanie małych i średnich przedsiębiorstw. Funkcjonujący na platformie Windows posiada przyjazny interfejs, intuicyjną obsługę. Rozbudowana opcja pomocy usprawnia poruszanie się i operacje na każdym etapie pracy. Składa się ze ściśle współpracujących ze sobą modułów odpowiadających za pracę wszystkich działów firmy.

Ścisła łączność pomiędzy modułami czyni pracę łatwą i efektywną, zaś niezawodność i bezpieczeństwo komfortową. Pozwala na to m.in. bogaty system definiowania praw użytkowników oraz system automatycznego tworzenia backupów. Dzięki zastosowaniu najnowszych technologii obsługi relacyjnych baz danych koszty związane z eksploatacją systemu są minimalne. Powstały z myślą o naszych klientach system pozwala dostosować program do potrzeb nawet najbardziej wymagającego użytkownika, nawet w takim detalu jak kolorystyka.
================System:Windows XP/Vista/7/8
  • 1.0
  • 13,5 MB
  • 7 mar 15 10:58
endSystem to wielofunkcyjny program do obsługi wszelkiego rodzaju przesyłek. Program służy do szybkiego przygotowania przesyłek w biurach, sekretariatach, urzędach, księgarniach czy hurtowniach. Idealnie nadaje się także dzięki funkcjom importu danych do wykorzystania w sklepach internetowych i dla sprzedawców na Allegro.

Przejrzysty interfejs i prosta obsługa pozwalają każdemu użytkownikowi szybko odnaleźć się w programie i w pełni korzystać z jego możliwości. Trzon programu stanowią trzy bazy: baza przesyłek do wysłania, baza przesyłek wysłanych oraz baza adresatów. Informacje o wszystkich nadanych przesyłkach są przechowywane w programie, dlatego w razie problemów z listem lub paczką łatwo można sprawdzić, kiedy przesyłka została wysłana czy ustalić jej numer nadawczy.

Program współpracuje z drukarkami firmy Brother, dzięki czemu w łatwy i szybki sposób można drukować etykiety adresowe. Ponadto SendSystem umożliwia współpracę z serwisem aukcyjnym Allegro.pl. Możliwy jest import z konta użytkownika Allegro danych o aukcjach i o kupujących. Dane te mogą zostać przyjęte przez program celem przygotowania wysyłek.======System:Windows
  • 232,1 MB
  • 7 mar 15 10:57
Środki Trwałe Infor System to profesjonalny program do obsługi ewidencji środków trwałych oraz dokonywania operacji na środkach trwałych zarówno dla celów podatkowych, jak i bilansowych w firmach o dowolnym profilu działalności oraz w biurach rachunkowych. Posiada zaawansowane i wymagane przepisami prawa funkcje raportowania.
Niektóre cechy i funkcjonalności Środki Trwałe Infor System
przejrzyste prowadzenie kartoteki środków trwałych,przyspieszający pracę, wbudowany słownik KŚT wraz z podatkowymi stawkami amortyzacyjnymi,
rozbudowana funkcjonalność pozwala na dokonywanie odpisów amortyzacyjnych wg jednej metody amortyzacji z zastosowaniem różnych stawek amortyzacyjnych (podatkowej i bilansowej),
szerokie możliwości zastosowania oprogramowania, dzięki m.in. wprowadzeniu środków trwałych będących w trakcie amortyzacji w celu kontynuowania odpisów amortyzacyjnych przy użyciu oprogramowania INFOR System Środki Trwałe,
intuicyjne porządkowanie środków trwałych na co pozwala automatyczne nadawanie środkom trwałym liczb porządkowych,
dokonywanie na środkach trwałych operacji dotyczących zmiany wartości początkowych środków trwałych (ulepszenia, odłączenia części składowych).
rozbudowana funkcjonalność wprowadzania i kontrolowania nakładów ponoszonych na różne projekty inwestycyjne (środki trwałe w budowie). Przy bieżącym korzystaniu z tej opcji istnieje możliwość zamknięcia danej inwestycji w programie i automatyczne przeniesienie jej do kartoteki środków trwałych,===========System:Windows 2000/XP/Vista/7/8
  • 56,5 MB
  • 7 mar 15 1:57
Asystent Korporacja to pakiet narzędzi do prowadzenia firmy, posiada wbudowany CRM do zarządzania danymi kontaktowymi, możliwość planowania zadań oraz ich monitorowanie, moduł wystawiania faktur, książkę korespondencji, magazyn, zamówienia, dyspozycje wydania, zapytania i oferty, kadry oraz serwis i reklamacje.Umożliwia weryfikację: NIP, REGON, PESEL, ISBN, IBAN, e-mail oraz kodów pocztowych. Pozwala na tworzenie grup oraz własnych tabel do przechowywania danych. Możliwości dodatkowe Asystent Korporacja to szyfrowanie danych, szybkie wyszukiwanie, rozbudowane dane kontaktowe, możliwość prowadzenia wielu baz danych, wewnętrzny komunikator, obsługa kodowania UTF8, synchronizacja danych poprzez import/export, import z zewnętrznych baz danych oraz z plików CSV, kalkulator odsetkowy itp.

W wersji Biznes potrafi współpracować z serwerem MySQL, PostgreSQL, FireBird, MSSQL, Oracle.======System operacyjny:
Windows 2000 / XP / Vista / 7

1 komentarz

  • 44,0 MB
  • 7 mar 15 1:54
Fama Pro to przydatne oprogramowanie do wystawiania różnego rodzaju faktur z możliwością zarządzania magazynem oraz prowadzeniem kartotek towarów i kontrahentów.Program Fama Pro umożliwia wystawianie faktur VAT (w tym również jako pro-forma), faktur seryjnych i zaliczkowych oraz faktury korygujące zakup, sprzedaż, paragony, zamówienia od dostawców i klientów. Użytkownik może samodzielnie modyfikować dokumenty, wpisując nowe stawki VAT, towary i usługi, a także podawać ceny netto lub brutto.

Fama Pro zawiera też niezbędne narzędzia wspomagające drukowanie różnych gotowych dokumentów, faktur, etykiet towarowych, paragonów oraz formularzy przelewów. Współpracuje z najpopularniejszymi drukarkami fiskalnymi – Posnet, Innova, Elzab lub Novitus. Program umożliwia również uzyskiwanie różnych zestawień i raportów zawierających całkowite przychody i rozchody, rozliczenia magazynu, zyski ze sprzedaży w formie kwotowej lub procentowej oraz sprzedaż kontrahenta, towaru lub udziału w sprzedaży.

Program służy również do prowadzenia magazynu (obsługuje do 35 różnych magazynów). Można w nim wystawiać wszelkiego rodzaju dokumenty magazynowe typu PZ, WZ, RW, PW, DD, PP czy MM, a także prowadzić ewidencję ilościowo-wartościową stanów magazynowych. W dodatku umożliwia podłączenia czytnika kodów kreskowych. Ostatnim istotnym elementem programu jest moduł do zarządzania kartotekami kontrahentów i towarów, w których wypisujemy i modyfikujemy informacje o kliencie lub o towarach, wyrobach i innych surowcach w magazynie.

Uwaga!
Program Fama Pro dostępny jest też w innych wersjach – Fama Start, Fama Standard i Fama Multi. Wszystkie te wydania są płatne i mocno ograniczone w porównaniu do Fama Pro. Aplikacja będzie działać jako wersja demonstracyjna przez 30 dni. Po tym okresie należy ją odinstalować z dysku twardego lub zakupić na stronie producenta.=======System operacyjny:
Windows XP / Vista / 7
  • 1.0
  • 405,2 MB
  • 7 mar 15 1:52
Corax to pakiet dla firm integrujący moduły pozwalające zarządzać m. in. sprzedażą, zakupami, magazynami, relacjami z klientami (CRM), serwisem i usługami, produkcją, obszarem finansów i księgowości, środkami trwałymi oraz kadrami i płacami.W skład pakietu wchodzi moduł narzędziowy OrangeSquid, który pozwala na indywidualne dostosowywanie pakietu. Pakiety współpracuje z urządzeniami fiskalnymi (drukarki, kasy fiskalne), wagami elektronicznymi, czytnikami kodów kreskowych i kart magnetycznych oraz kolektorami danych, a także z oprogramowaniem Płatnik, Celina oraz systemem Zamówień Internetowych - ZELMART. Humansoft Corax wyróżnia się przejrzystym, wygodnym w obsłudze interfejsem i jest oparty na bazie Microsoft SQL Server.

Uwaga!
Do poprawnej pracy programu wymagana jest wcześniejsza instalacja biblioteki .NET Framework 2.0 lub nowszej, którą można pobrać w dziale PROGRAMY -> Dodatki -> Biblioteki=========System operacyjny:
Windows XP / Vista / 2003
  • 424,9 MB
  • 7 mar 15 1:33
MiniCorax to pakiet oprogramowania dla mikro i małych firm. Jest to funkcjonalny odpowiednik pakietu Corax tego samego producenta, oferowany w niższej cenie, ale z możliwością pracy w sieci ograniczoną do maksymalnie trzech stanowisk.W skład pakietu MiniCorax wchodzi szereg modułów, pozwalających na wystawianie i rejestrowanie różnych dokumentów sprzedaży (faktur, paragonów, faktur zaliczkowych, korekt), rozliczanie pracowników, prowadzenie rozrachunków z klientami i dostawcami, kontrolowanie terminów płatności, a także rozliczanie z Urzędem Skarbowym.

MiniCorax oferuje ponadto funkcje do prowadzenia gospodarki magazynowej. Z ich pomocą obsługiwać można dowolną liczbę magazynów, przeprowadzać inwentaryzację, kontrolować stan magazynowy, wykonywać proste analizy chodliwości towaru, obrotów z klientami i dostawcami oraz tworzyć historie sprzedaży/zakupów dowolnych towarów. Wbudowany system CRM ułatwia współpracę z kontrahentami, pozwalając przypisywać każdemu z nich dowolne warunki handlowe, tworzyć notatki i załączać pliki np. z umowami itp. W programie nie zabrakło także modułów finansowo-księgowych, do obsługi kadr i płac oraz zarządzania środkami trwałymi.

MiniCorax obsługuje większość dostępnych na rynku kas/drukarek fiskalnych, wag elektronicznych, kolektorów danych i etykieciarek. Wspiera także ekrany dotykowe, umożliwiające prowadzenie szybkiej sprzedaży detalicznej. Modułowa budowa pakietu pozwala na łatwe i szybkie dobieranie składników programu do aktualnych potrzeb przedsiębiorstwa. Oprogramowanie bazuje na systemie do zarządzania bazą danych Microsoft SQL Server.

Moduły wchodzące w skład programu:
Pakiet Podstawowy (część handlowo-magazynowa)
Książka Przychodów i Rozchodów
Księga Handlowa
Środki trwałe
Kadry i Płace HR
Serwis i Usługi
Produkcja
Edytor widoków i wzorców
Uwaga!
Do poprawnej pracy programu wymagana jest wcześniejsza instalacja biblioteki .NET Framework 2.0 lub nowszej, którą można pobrać w dziale PROGRAMY -> Dodatki -> Biblioteki ->dodatki.
MiniCorax może pracować jako program sieciowy maksymalnie na trzech stanowiskach komputerowych.========System operacyjny:
Windows XP / Vista / 2003 / 7
  • 236,1 MB
  • 7 mar 15 1:14
INFOR System Duże Biuro to wielopatformowy pakiet programów dedykowany dla biur rachunkowych oraz osób zajmujących się podatkową i rachunkową obsługą podmiotów gospodarczych. Umożliwia prowadzenie podatkowej księgi przychodów i rozchodów, obliczanie płac, wystawianie dokumentów sprzedaży, obliczanie deklaracji VAT i PIT.Głównymi modułami wchodzącymi w skład pakietu INFOR System Duże Biuro są:

KPiR (Księga Przychodów i Rozchodów) - moduł przeznaczony dla firm i biur rachunkowych, prowadzących rozliczenia na podstawie uproszczonej księgowości. Prowadzi ewidencję zakupu i sprzedaży, posiada również rozbudowany system raportowania. Udostępnienie narzędzi do pracy zdalnej przez internet powoduje, że aplikacja może być swobodnie wykorzystywana w telepracy, a także znacząco usprawnia funkcjonowanie biur rachunkowych, dając możliwość aktywnej współpracy z ich klientami w zakresie raportowania, czy wprowadzania dokumentów.
Księga Handlowa – przeznaczona jest do prowadzenia pełnej księgowości w firmach, biurach rachunkowych i innych organizacjach. Umożliwia realizację wszystkich operacji księgowych - bilans, księgowanie dokumentów, plan kont pełne rozrachunki i rozliczenia oraz deklaracje, zestawiania i raporty Kadry i Płace - moduł wspomagający zarządzanie płacami w firmie i biurze rachunkowym, usprawnia codzienne zadania pracowników odpowiedzialnych za rachubę płac. Narzędzie zapewnia pełną obsługę procesów płacowych, począwszy od ewidencjonowania danych z różnego rodzaju umów pracownika, na generowaniu deklaracji podatkowych i wymiany danych z programem Płatnik. Program wspiera rozliczenia z US i ZUS.
Fakturowanie - jeden z prostszych i bardziej przejrzystych programów do fakturowania na rynku. Posiada wiele opcji zaawansowanych, przydatnych w trakcie prowadzenia bezmagazynowej sprzedaży. Takich jak: obsługa sprzedaży poza granice kraju, wystawianie wszystkich rodzajów dokumentów sprzedaży (faktury: VAT, VAT marża, eksportowe, wewnątrzwspólnotowe), zestaw słowników, import danych z programu Magazyn Multi DOS i wiele więcej.
Delegacje - aplikacja niezbędna w każdej firmie, której pracownicy są delegowani do pracy w terenie. Pozwala szybko i łatwo obliczać należne diety, ryczałty oraz koszty podróży służbowych krajowych i zagranicznych. Znacznie ułatwia pracę firmom zatrudniającym akwizytorów i przedstawicieli handlowych.
Ponadto pakiet zawiera moduły Amortyzacja - moduł umożliwiający prowadzenie ewidencji środków trwałych oraz dokonywanie operacji na środkach trwałych zarówno dla celów podatkowych, jak i bilansowych oraz Deklaracje - wspomagające wystawianie deklaracji podatkowych.
Pakiet (w wersji podstawowej) gwarantuje możliwość obsługi do 1000 baz danych (firm) na 3 niezależnych stanowiskach (równolegle).========System operacyjny:
Windows 98 / Me / NT / 2000 / XP / 7 / 8

1 komentarz

  • 55,0 MB
  • 7 mar 15 1:03
mpFirma to zintegrowane oprogramowanie wspierające prowadzenie dowolnej firmy usługowo/sprzedażowej. Wspiera ono takie obszary jak: obsługę sprzedaży, zamówień, magazynu, przygotowywanie ofert, obsługę klientów i zarządzanie relacjami z klientami, możliwość tworzenia kampanii reklamowych, prowadzenie różnego rodzaju rejestrów itp. Z aplikacji mogą skorzystać wszystkie firmy prowadzące sprzedaż detaliczną, hurtową, ale też freelancerzy - do wystawiania prosty faktur. Dzięki dodatkowym modułom, każda z tych grup, może także przechowywać w aplikacji różne dodatkowe informacje, jak np. spis oprogramowania firmowego, rejestrowanie wszystkich podpisywanych umów, rozliczanie pozycji na wyciągach bankowych itp. Wreszcie, dzięki wbudowanemu modułowi CRM, możliwe jest tworzenie i przeprowadzanie różnego rodzaju kampanii reklamowych.mpFirma obsługuje drukarki fiskalne i pozwala na drukowanie za ich pośrednictwem nie tylko paragonów, ale również faktury (jeśli drukarka posiada taką funkcję). Jest to jedno z nielicznych rozwiązań, które umożliwia drukowane paragonów na Makach. Program obsługuje protokoły Posnet, Thermal, Novitus (Windows i OS X), Farex, Elzab (tylko Windows). Wraz z aplikacją otrzymujemy także dodatkowe narzędzie: BSX Printer. Jest to serwer wydruku, który stwarza dużą elastyczność w obsłudze urządzeń fiskalnych w firmie, a dla użytkowników Maków, daje możliwość drukowania paragonów na niewspieranych drukarkach Farex i Elzab (poprzez komputer z systemem Windows).

Aplikacja dostępna jest dla systemów Windows oraz OS X, a dzięki elastycznemu modelowi licencjonowania, może być wykorzystywana na dowolnym wspieranym systemie, w ramach tej samej licencji. Program umożliwia pracę sieciową - przez wielu użytkowników jednocześnie. Jego bazy danych mogą znajdować się na tym samym komputerze (wbudowana baza danych SQLite oraz Firebird) lub też można podłączyć się do dowolnej wspieranej bazy SQL. mpFirma obsługuje bazy: MySQL, MariaDB, PostgreSQL, Firebird, Interbase, MS SQL (tylko w środowisku Windows).Zarządzanie bazą klientów, partnerów i dostawców;
Możliwość wystawiania różnego typu faktur, m.in. faktur VAT, proforma, WNT, Eksportowych, Zaliczek, Not wewnętrznych;
Możliwość tworzenia faktur zakupowych oraz faktur RR;
Możliwość wystawiania rachunków oraz paragonów;
Możliwość wystawiania dokumentów sprzedażowych w obcych walutach oraz w języku angielskim; Automatyczna aktualizacja bazy kursów walut;
Zintegrowane narzędzie do prowadzenia szybkiej sprzedaży detalicznej, pozwalające na błyskawiczne dodawanie produktów i usług, a następnie szybkie drukowanie paragonów;
Obsługa prostego spisu produktów (dla małych firm) lub pełna obsługa magazynowa;
Obsługa dowolnie wielu magazynów, w tym prowadzenie magazynów walutowych;
Obsługa dowolnie wielu cenników;
Obsługa kolejkowania FIFO, LIFO itp.
Obsługa czytników kodów kreskowych;
Obsługa zamówień przychodzących i wychodzących;
Możliwość przygotowywania ofert dla klientów oraz wprowadzanie otrzymanych ofert;

===System operacyjny:
Windows 7 / 8
  • 54,5 MB
  • 7 mar 15 1:00
mpFirma dla Geodezji to kompleksowe rozwiązanie wspierające prowadzenie firm geodezyjnych. Posiada zestaw funkcjonalności przydatnych przy prowadzeniu dowolnej firmy usługowej, takich wystawianie faktur, rachunków, paragonów, wprowadzanie faktur zakupowych itp., ale wyposażony został także w specjalny moduł Roboty. Moduł ten umożliwia wprowadzanie wszystkich wykonywanych w firmie robót. Z każdą robotą wiążą się etapy kameralne oraz terenowe, które użytkownik może definiować. Następnie, jednym kliknięciem może ustawiać, na jakim etapie jest dana robota, kto w firmie wykonał ten etap oraz kiedy. Ułatwi to panowanie nad wieloma, jednocześnie prowadzonymi projektami. Wreszcie aplikacja pozwala na notowanie informacji wszystkich kosztach związanych z wykonywaniem danej roboty.
  • 107,3 MB
  • 7 mar 15 0:58
RAKSSQL to zintegrowany pakiet dla różnej wielkości firm. W skład rozwiązania wchodzą moduły do obsługi sprzedaży, magazynu, finansów, księgowości, kadr i płac.RAKSSQL wykorzystuje bazę danych SQL, co pozwala na działanie systemu w architekturze klient-serwer, który dzięki przeniesieniu części przetwarzania na serwer charakteryzuje się dużą wydajnością i stabilnością. W odróżnieniu od większości innych programów tego typu, cechą szczególną RAKSSQL jest wykorzystywanie bezpłatnego serwera baz danych (do pobrania osobno - szczegóły w opisie), który może pracować nie tylko pod kontrolą Microsoft Windows ale także na systemach Linux lub Sun Solaris, co znacząco obniża koszty wdrożenia.

SKŁADNIKI PAKIETU


RAKSSQL oferuje pełną gamę zintegrowanych modułów, zapewniających wsparcie m.in. w zakresie:

sprzedaży i obsługi zamówień

zakupów i dostaw

księgowości i środków trwałych

kadr i płac

zarządzania relacjami z klientem (CRM)

zarządzania sprzedażą

magazynu i produkcji

zarządzania finansami

analiz finansowych, budżetowania i kontrolingu

zarządzania współpracą z kontrahentami z obszaru UE i z poza tego obszaru

zdalnego dostępu ============System operacyjny:
Windows Vista / 2003 / 2008 / 7 / 8
  • 108,9 MB
  • 7 mar 15 0:53
RAKSSQL dla Samodzielnych Przedsiębiorców to program dedykowany dla osób fizycznych prowadzących działalność gospodarczą.Program oferuje podstawową funkcjonalność niezbędną w małym, samodzielnym biznesie - wylicza podatki i generuje deklaracje, umożliwia wystawianie faktur, paragonów itp., rozlicza koszty, środki trwałe oraz samochody, automatycznie dokonuje stosownych wpisów w Księdze Przychodów i Rozchodów i prowadzi ewidencję VAT.=========System operacyjny:
Windows Vista / 2003 / 2008 / 7 / 8
  • 280,7 MB
  • 7 mar 15 0:48
Zintegrowany, kompleksowy pakiet wspomagający prowadzenie firmy stworzony przez warszawskiego producenta o tej samej nazwie.W skład pakietu wchodzą moduły Faktura - do wystawiania dokumentów sprzedaży i prowadzenia kasy, Magazyn - do prowadzenia gospodarki magazynowej, Produkcja - do obsługi magazynu produkcyjnego, PKPiR - do prowadzenia tzw. uproszczonej księgowości, Księgi Handlowe - do prowadzenia tzw. pełnej księgowości, Ryczałt - dla firm rozliczających się z podatku według stawek ryczałtowych, Płace - do naliczania płac i ewidencjonowania danych pracowników, Amortyzacja - do prowadzenia ewidencji środków trwałych i naliczania odpisów amortyzacyjnych.

Ramzes umożliwia pracę w sieci, obsługuje najpopularniejsze drukarki fiskalne (POSNET, Elzab, Optimus IC), a także czytniki kodów kreskowych.

Uwaga!
Instalator zawiera wszystkie moduły pakietu Ramzes. =======System operacyjny:
Windows 98 / Me / 2000 / XP / Vista / 7
  • 36,2 MB
  • 7 mar 15 0:35
Sapio to rozbudowany system wspomagający funkcjonowanie małych i średnich przedsiębiorstw. W jego skład wchodzi szereg modułów, umożliwiających prowadzenie sprzedaży detalicznej, hurtowej, importu i eksportu, zarządzanie magazynem, prowadzenie kartoteki kontrahentów i towarów, generowanie rejestrów oraz obsługę zamówień na różnych etapach ich realizacji.Ponadto program Sapio w odróżnieniu od większości konkurencyjnych rozwiązań oferuje narzędzia, które w znaczący sposób ułatwią i usprawnią działalność firmy za pośrednictwem Internetu. Wśród nich wymienić należy komponenty pozwalające łatwo wygenerować sklep/hurtownię internetową, dostosować jej wygląd i sposób prezentacji towarów według własnego uznania, a także obsługę e-Banków. W przypadku tego ostatniego system oferuje funkcje powiadamiania (e-mail lub sms) o zmianie salda na rachunku, wiązania wyciągów z fakturami i zamówieniami, a także automatycznej identyfikacji płatności.======System operacyjny:
Windows XP / Vista / 7
  • 18,0 MB
  • 7 mar 15 0:33
Darmowy pakiet księgowy w skład, którego wchodzą: VATowiec - popularny program finansowo-księgowy z obsługą magazynu i sprzedaży, Kadrowiec - program kadrowo-płacowy oraz Celin - program do obsługi celnej.Podstawą pakietu jest wspomniany VATowiec, umożliwiający m.in. prowadzenie zarówno tzw. uproszczonej jak i pełnej rachunkowości, rejestrów VAT, ewidencji środków trwałych, rozliczanie kosztów eksploatacji pojazdów, produkcję z kompletacją, wystawianie faktur, obsługę wielu magazynów itp. Ważną cechą pakietu jest wielojęzyczność, wielowalutowość oraz możliwość księgowania do dowolnego okresu. Pakiet pozwala na obsługę wielu firm, umożliwia pracę w sieci, obsługuje urządzenia fiskalne firmy POSNET.

VATowiec może być uruchomiany pod systemami Linux poprzez Wine. ================System operacyjny:
Windows 98 / Me / NT / 2000 / XP / Vista / 7

1 komentarz

  • Pobierz folder
  • Aby móc przechomikować folder musisz być zalogowanyZachomikuj folder
  • dokumenty
    0
  • obrazy
    0
  • pliki wideo
    0
  • pliki muzyczne
    0

30 plików
3,31 GB




Zgłoś jeśli naruszono regulamin
W ramach Chomikuj.pl stosujemy pliki cookies by umożliwić Ci wygodne korzystanie z serwisu. Jeśli nie zmienisz ustawień dotyczących cookies w Twojej przeglądarce, będą one umieszczane na Twoim komputerze. W każdej chwili możesz zmienić swoje ustawienia. Dowiedz się więcej w naszej Polityce Prywatności