Wykorzystujemy pliki cookies i podobne technologie w celu usprawnienia korzystania z serwisu Chomikuj.pl oraz wyświetlenia reklam dopasowanych do Twoich potrzeb.

Jeśli nie zmienisz ustawień dotyczących cookies w Twojej przeglądarce, wyrażasz zgodę na ich umieszczanie na Twoim komputerze przez administratora serwisu Chomikuj.pl – Kelo Corporation.

W każdej chwili możesz zmienić swoje ustawienia dotyczące cookies w swojej przeglądarce internetowej. Dowiedz się więcej w naszej Polityce Prywatności - http://chomikuj.pl/PolitykaPrywatnosci.aspx.

Jednocześnie informujemy że zmiana ustawień przeglądarki może spowodować ograniczenie korzystania ze strony Chomikuj.pl.

W przypadku braku twojej zgody na akceptację cookies niestety prosimy o opuszczenie serwisu chomikuj.pl.

Wykorzystanie plików cookies przez Zaufanych Partnerów (dostosowanie reklam do Twoich potrzeb, analiza skuteczności działań marketingowych).

Wyrażam sprzeciw na cookies Zaufanych Partnerów
NIE TAK

Wyrażenie sprzeciwu spowoduje, że wyświetlana Ci reklama nie będzie dopasowana do Twoich preferencji, a będzie to reklama wyświetlona przypadkowo.

Istnieje możliwość zmiany ustawień przeglądarki internetowej w sposób uniemożliwiający przechowywanie plików cookies na urządzeniu końcowym. Można również usunąć pliki cookies, dokonując odpowiednich zmian w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Pełną informację na ten temat znajdziesz pod adresem http://chomikuj.pl/PolitykaPrywatnosci.aspx.

Nie masz jeszcze własnego chomika? Załóż konto

mpFirma 15.3.2 PL.rar

Download: mpFirma 15.3.2 PL.rar

54,98 MB

0.0 / 5 (0 głosów)
mpFirma to zintegrowane oprogramowanie wspierające prowadzenie dowolnej firmy usługowo/sprzedażowej. Wspiera ono takie obszary jak: obsługę sprzedaży, zamówień, magazynu, przygotowywanie ofert, obsługę klientów i zarządzanie relacjami z klientami, możliwość tworzenia kampanii reklamowych, prowadzenie różnego rodzaju rejestrów itp. Z aplikacji mogą skorzystać wszystkie firmy prowadzące sprzedaż detaliczną, hurtową, ale też freelancerzy - do wystawiania prosty faktur. Dzięki dodatkowym modułom, każda z tych grup, może także przechowywać w aplikacji różne dodatkowe informacje, jak np. spis oprogramowania firmowego, rejestrowanie wszystkich podpisywanych umów, rozliczanie pozycji na wyciągach bankowych itp. Wreszcie, dzięki wbudowanemu modułowi CRM, możliwe jest tworzenie i przeprowadzanie różnego rodzaju kampanii reklamowych.mpFirma obsługuje drukarki fiskalne i pozwala na drukowanie za ich pośrednictwem nie tylko paragonów, ale również faktury (jeśli drukarka posiada taką funkcję). Jest to jedno z nielicznych rozwiązań, które umożliwia drukowane paragonów na Makach. Program obsługuje protokoły Posnet, Thermal, Novitus (Windows i OS X), Farex, Elzab (tylko Windows). Wraz z aplikacją otrzymujemy także dodatkowe narzędzie: BSX Printer. Jest to serwer wydruku, który stwarza dużą elastyczność w obsłudze urządzeń fiskalnych w firmie, a dla użytkowników Maków, daje możliwość drukowania paragonów na niewspieranych drukarkach Farex i Elzab (poprzez komputer z systemem Windows).

Aplikacja dostępna jest dla systemów Windows oraz OS X, a dzięki elastycznemu modelowi licencjonowania, może być wykorzystywana na dowolnym wspieranym systemie, w ramach tej samej licencji. Program umożliwia pracę sieciową - przez wielu użytkowników jednocześnie. Jego bazy danych mogą znajdować się na tym samym komputerze (wbudowana baza danych SQLite oraz Firebird) lub też można podłączyć się do dowolnej wspieranej bazy SQL. mpFirma obsługuje bazy: MySQL, MariaDB, PostgreSQL, Firebird, Interbase, MS SQL (tylko w środowisku Windows).Zarządzanie bazą klientów, partnerów i dostawców;
Możliwość wystawiania różnego typu faktur, m.in. faktur VAT, proforma, WNT, Eksportowych, Zaliczek, Not wewnętrznych;
Możliwość tworzenia faktur zakupowych oraz faktur RR;
Możliwość wystawiania rachunków oraz paragonów;
Możliwość wystawiania dokumentów sprzedażowych w obcych walutach oraz w języku angielskim; Automatyczna aktualizacja bazy kursów walut;
Zintegrowane narzędzie do prowadzenia szybkiej sprzedaży detalicznej, pozwalające na błyskawiczne dodawanie produktów i usług, a następnie szybkie drukowanie paragonów;
Obsługa prostego spisu produktów (dla małych firm) lub pełna obsługa magazynowa;
Obsługa dowolnie wielu magazynów, w tym prowadzenie magazynów walutowych;
Obsługa dowolnie wielu cenników;
Obsługa kolejkowania FIFO, LIFO itp.
Obsługa czytników kodów kreskowych;
Obsługa zamówień przychodzących i wychodzących;
Możliwość przygotowywania ofert dla klientów oraz wprowadzanie otrzymanych ofert;

===System operacyjny:
Windows 7 / 8

Komentarze:

Nie ma jeszcze żadnego komentarza. Dodaj go jako pierwszy!

Aby dodawać komentarze musisz się zalogować

Inne foldery z plikami do pobrania
Inne pliki do pobrania z tego chomika
Darmowy pakiet księgowy w skład, którego wchodzą: VATowiec - popularny program finansowo-księgowy z obsługą magazynu i sprzedaży, Kadrowiec - program kadrowo-płacowy oraz Celin - program do obsługi celnej.Podstawą pakietu jest wspomniany VATowiec, umożliwiający m.in. prowadzenie zarówno tzw. uproszczonej jak i pełnej rachunkowości, rejestrów VAT, ewidencji środków trwałych, rozliczanie kosztów eksploatacji pojazdów, produkcję z kompletacją, wystawianie faktur, obsługę wielu magazynów itp. Ważną cechą pakietu jest wielojęzyczność, wielowalutowość oraz możliwość księgowania do dowolnego okresu. Pakiet pozwala na obsługę wielu firm, umożliwia pracę w sieci, obsługuje urządzenia fiskalne firmy POSNET. VATowiec może być uruchomiany pod systemami Linux poprzez Wine. ================System operacyjny: Windows 98 / Me / NT / 2000 / XP / Vista / 7
Sapio to rozbudowany system wspomagający funkcjonowanie małych i średnich przedsiębiorstw. W jego skład wchodzi szereg modułów, umożliwiających prowadzenie sprzedaży detalicznej, hurtowej, importu i eksportu, zarządzanie magazynem, prowadzenie kartoteki kontrahentów i towarów, generowanie rejestrów oraz obsługę zamówień na różnych etapach ich realizacji.Ponadto program Sapio w odróżnieniu od większości konkurencyjnych rozwiązań oferuje narzędzia, które w znaczący sposób ułatwią i usprawnią działalność firmy za pośrednictwem Internetu. Wśród nich wymienić należy komponenty pozwalające łatwo wygenerować sklep/hurtownię internetową, dostosować jej wygląd i sposób prezentacji towarów według własnego uznania, a także obsługę e-Banków. W przypadku tego ostatniego system oferuje funkcje powiadamiania (e-mail lub sms) o zmianie salda na rachunku, wiązania wyciągów z fakturami i zamówieniami, a także automatycznej identyfikacji płatności.======System operacyjny: Windows XP / Vista / 7
Zintegrowany, kompleksowy pakiet wspomagający prowadzenie firmy stworzony przez warszawskiego producenta o tej samej nazwie.W skład pakietu wchodzą moduły Faktura - do wystawiania dokumentów sprzedaży i prowadzenia kasy, Magazyn - do prowadzenia gospodarki magazynowej, Produkcja - do obsługi magazynu produkcyjnego, PKPiR - do prowadzenia tzw. uproszczonej księgowości, Księgi Handlowe - do prowadzenia tzw. pełnej księgowości, Ryczałt - dla firm rozliczających się z podatku według stawek ryczałtowych, Płace - do naliczania płac i ewidencjonowania danych pracowników, Amortyzacja - do prowadzenia ewidencji środków trwałych i naliczania odpisów amortyzacyjnych. Ramzes umożliwia pracę w sieci, obsługuje najpopularniejsze drukarki fiskalne (POSNET, Elzab, Optimus IC), a także czytniki kodów kreskowych. Uwaga! Instalator zawiera wszystkie moduły pakietu Ramzes. =======System operacyjny: Windows 98 / Me / 2000 / XP / Vista / 7
RAKSSQL dla Samodzielnych Przedsiębiorców to program dedykowany dla osób fizycznych prowadzących działalność gospodarczą.Program oferuje podstawową funkcjonalność niezbędną w małym, samodzielnym biznesie - wylicza podatki i generuje deklaracje, umożliwia wystawianie faktur, paragonów itp., rozlicza koszty, środki trwałe oraz samochody, automatycznie dokonuje stosownych wpisów w Księdze Przychodów i Rozchodów i prowadzi ewidencję VAT.=========System operacyjny: Windows Vista / 2003 / 2008 / 7 / 8
RAKSSQL to zintegrowany pakiet dla różnej wielkości firm. W skład rozwiązania wchodzą moduły do obsługi sprzedaży, magazynu, finansów, księgowości, kadr i płac.RAKSSQL wykorzystuje bazę danych SQL, co pozwala na działanie systemu w architekturze klient-serwer, który dzięki przeniesieniu części przetwarzania na serwer charakteryzuje się dużą wydajnością i stabilnością. W odróżnieniu od większości innych programów tego typu, cechą szczególną RAKSSQL jest wykorzystywanie bezpłatnego serwera baz danych (do pobrania osobno - szczegóły w opisie), który może pracować nie tylko pod kontrolą Microsoft Windows ale także na systemach Linux lub Sun Solaris, co znacząco obniża koszty wdrożenia. SKŁADNIKI PAKIETU RAKSSQL oferuje pełną gamę zintegrowanych modułów, zapewniających wsparcie m.in. w zakresie: sprzedaży i obsługi zamówień zakupów i dostaw księgowości i środków trwałych kadr i płac zarządzania relacjami z klientem (CRM) zarządzania sprzedażą magazynu i produkcji zarządzania finansami analiz finansowych, budżetowania i kontrolingu zarządzania współpracą z kontrahentami z obszaru UE i z poza tego obszaru zdalnego dostępu ============System operacyjny: Windows Vista / 2003 / 2008 / 7 / 8
mpFirma dla Geodezji to kompleksowe rozwiązanie wspierające prowadzenie firm geodezyjnych. Posiada zestaw funkcjonalności przydatnych przy prowadzeniu dowolnej firmy usługowej, takich wystawianie faktur, rachunków, paragonów, wprowadzanie faktur zakupowych itp., ale wyposażony został także w specjalny moduł Roboty. Moduł ten umożliwia wprowadzanie wszystkich wykonywanych w firmie robót. Z każdą robotą wiążą się etapy kameralne oraz terenowe, które użytkownik może definiować. Następnie, jednym kliknięciem może ustawiać, na jakim etapie jest dana robota, kto w firmie wykonał ten etap oraz kiedy. Ułatwi to panowanie nad wieloma, jednocześnie prowadzonymi projektami. Wreszcie aplikacja pozwala na notowanie informacji wszystkich kosztach związanych z wykonywaniem danej roboty.
INFOR System Duże Biuro to wielopatformowy pakiet programów dedykowany dla biur rachunkowych oraz osób zajmujących się podatkową i rachunkową obsługą podmiotów gospodarczych. Umożliwia prowadzenie podatkowej księgi przychodów i rozchodów, obliczanie płac, wystawianie dokumentów sprzedaży, obliczanie deklaracji VAT i PIT.Głównymi modułami wchodzącymi w skład pakietu INFOR System Duże Biuro są: KPiR (Księga Przychodów i Rozchodów) - moduł przeznaczony dla firm i biur rachunkowych, prowadzących rozliczenia na podstawie uproszczonej księgowości. Prowadzi ewidencję zakupu i sprzedaży, posiada również rozbudowany system raportowania. Udostępnienie narzędzi do pracy zdalnej przez internet powoduje, że aplikacja może być swobodnie wykorzystywana w telepracy, a także znacząco usprawnia funkcjonowanie biur rachunkowych, dając możliwość aktywnej współpracy z ich klientami w zakresie raportowania, czy wprowadzania dokumentów. Księga Handlowa – przeznaczona jest do prowadzenia pełnej księgowości w firmach, biurach rachunkowych i innych organizacjach. Umożliwia realizację wszystkich operacji księgowych - bilans, księgowanie dokumentów, plan kont pełne rozrachunki i rozliczenia oraz deklaracje, zestawiania i raporty Kadry i Płace - moduł wspomagający zarządzanie płacami w firmie i biurze rachunkowym, usprawnia codzienne zadania pracowników odpowiedzialnych za rachubę płac. Narzędzie zapewnia pełną obsługę procesów płacowych, począwszy od ewidencjonowania danych z różnego rodzaju umów pracownika, na generowaniu deklaracji podatkowych i wymiany danych z programem Płatnik. Program wspiera rozliczenia z US i ZUS. Fakturowanie - jeden z prostszych i bardziej przejrzystych programów do fakturowania na rynku. Posiada wiele opcji zaawansowanych, przydatnych w trakcie prowadzenia bezmagazynowej sprzedaży. Takich jak: obsługa sprzedaży poza granice kraju, wystawianie wszystkich rodzajów dokumentów sprzedaży (faktury: VAT, VAT marża, eksportowe, wewnątrzwspólnotowe), zestaw słowników, import danych z programu Magazyn Multi DOS i wiele więcej. Delegacje - aplikacja niezbędna w każdej firmie, której pracownicy są delegowani do pracy w terenie. Pozwala szybko i łatwo obliczać należne diety, ryczałty oraz koszty podróży służbowych krajowych i zagranicznych. Znacznie ułatwia pracę firmom zatrudniającym akwizytorów i przedstawicieli handlowych. Ponadto pakiet zawiera moduły Amortyzacja - moduł umożliwiający prowadzenie ewidencji środków trwałych oraz dokonywanie operacji na środkach trwałych zarówno dla celów podatkowych, jak i bilansowych oraz Deklaracje - wspomagające wystawianie deklaracji podatkowych. Pakiet (w wersji podstawowej) gwarantuje możliwość obsługi do 1000 baz danych (firm) na 3 niezależnych stanowiskach (równolegle).========System operacyjny: Windows 98 / Me / NT / 2000 / XP / 7 / 8
MiniCorax to pakiet oprogramowania dla mikro i małych firm. Jest to funkcjonalny odpowiednik pakietu Corax tego samego producenta, oferowany w niższej cenie, ale z możliwością pracy w sieci ograniczoną do maksymalnie trzech stanowisk.W skład pakietu MiniCorax wchodzi szereg modułów, pozwalających na wystawianie i rejestrowanie różnych dokumentów sprzedaży (faktur, paragonów, faktur zaliczkowych, korekt), rozliczanie pracowników, prowadzenie rozrachunków z klientami i dostawcami, kontrolowanie terminów płatności, a także rozliczanie z Urzędem Skarbowym. MiniCorax oferuje ponadto funkcje do prowadzenia gospodarki magazynowej. Z ich pomocą obsługiwać można dowolną liczbę magazynów, przeprowadzać inwentaryzację, kontrolować stan magazynowy, wykonywać proste analizy chodliwości towaru, obrotów z klientami i dostawcami oraz tworzyć historie sprzedaży/zakupów dowolnych towarów. Wbudowany system CRM ułatwia współpracę z kontrahentami, pozwalając przypisywać każdemu z nich dowolne warunki handlowe, tworzyć notatki i załączać pliki np. z umowami itp. W programie nie zabrakło także modułów finansowo-księgowych, do obsługi kadr i płac oraz zarządzania środkami trwałymi. MiniCorax obsługuje większość dostępnych na rynku kas/drukarek fiskalnych, wag elektronicznych, kolektorów danych i etykieciarek. Wspiera także ekrany dotykowe, umożliwiające prowadzenie szybkiej sprzedaży detalicznej. Modułowa budowa pakietu pozwala na łatwe i szybkie dobieranie składników programu do aktualnych potrzeb przedsiębiorstwa. Oprogramowanie bazuje na systemie do zarządzania bazą danych Microsoft SQL Server. Moduły wchodzące w skład programu: Pakiet Podstawowy (część handlowo-magazynowa) Książka Przychodów i Rozchodów Księga Handlowa Środki trwałe Kadry i Płace HR Serwis i Usługi Produkcja Edytor widoków i wzorców Uwaga! Do poprawnej pracy programu wymagana jest wcześniejsza instalacja biblioteki .NET Framework 2.0 lub nowszej, którą można pobrać w dziale PROGRAMY -> Dodatki -> Biblioteki ->dodatki. MiniCorax może pracować jako program sieciowy maksymalnie na trzech stanowiskach komputerowych.========System operacyjny: Windows XP / Vista / 2003 / 7
Corax to pakiet dla firm integrujący moduły pozwalające zarządzać m. in. sprzedażą, zakupami, magazynami, relacjami z klientami (CRM), serwisem i usługami, produkcją, obszarem finansów i księgowości, środkami trwałymi oraz kadrami i płacami.W skład pakietu wchodzi moduł narzędziowy OrangeSquid, który pozwala na indywidualne dostosowywanie pakietu. Pakiety współpracuje z urządzeniami fiskalnymi (drukarki, kasy fiskalne), wagami elektronicznymi, czytnikami kodów kreskowych i kart magnetycznych oraz kolektorami danych, a także z oprogramowaniem Płatnik, Celina oraz systemem Zamówień Internetowych - ZELMART. Humansoft Corax wyróżnia się przejrzystym, wygodnym w obsłudze interfejsem i jest oparty na bazie Microsoft SQL Server. Uwaga! Do poprawnej pracy programu wymagana jest wcześniejsza instalacja biblioteki .NET Framework 2.0 lub nowszej, którą można pobrać w dziale PROGRAMY -> Dodatki -> Biblioteki=========System operacyjny: Windows XP / Vista / 2003
Fama Pro to przydatne oprogramowanie do wystawiania różnego rodzaju faktur z możliwością zarządzania magazynem oraz prowadzeniem kartotek towarów i kontrahentów.Program Fama Pro umożliwia wystawianie faktur VAT (w tym również jako pro-forma), faktur seryjnych i zaliczkowych oraz faktury korygujące zakup, sprzedaż, paragony, zamówienia od dostawców i klientów. Użytkownik może samodzielnie modyfikować dokumenty, wpisując nowe stawki VAT, towary i usługi, a także podawać ceny netto lub brutto. Fama Pro zawiera też niezbędne narzędzia wspomagające drukowanie różnych gotowych dokumentów, faktur, etykiet towarowych, paragonów oraz formularzy przelewów. Współpracuje z najpopularniejszymi drukarkami fiskalnymi – Posnet, Innova, Elzab lub Novitus. Program umożliwia również uzyskiwanie różnych zestawień i raportów zawierających całkowite przychody i rozchody, rozliczenia magazynu, zyski ze sprzedaży w formie kwotowej lub procentowej oraz sprzedaż kontrahenta, towaru lub udziału w sprzedaży. Program służy również do prowadzenia magazynu (obsługuje do 35 różnych magazynów). Można w nim wystawiać wszelkiego rodzaju dokumenty magazynowe typu PZ, WZ, RW, PW, DD, PP czy MM, a także prowadzić ewidencję ilościowo-wartościową stanów magazynowych. W dodatku umożliwia podłączenia czytnika kodów kreskowych. Ostatnim istotnym elementem programu jest moduł do zarządzania kartotekami kontrahentów i towarów, w których wypisujemy i modyfikujemy informacje o kliencie lub o towarach, wyrobach i innych surowcach w magazynie. Uwaga! Program Fama Pro dostępny jest też w innych wersjach – Fama Start, Fama Standard i Fama Multi. Wszystkie te wydania są płatne i mocno ograniczone w porównaniu do Fama Pro. Aplikacja będzie działać jako wersja demonstracyjna przez 30 dni. Po tym okresie należy ją odinstalować z dysku twardego lub zakupić na stronie producenta.=======System operacyjny: Windows XP / Vista / 7
więcej plików z tego folderu...
Zgłoś jeśli naruszono regulamin
W ramach Chomikuj.pl stosujemy pliki cookies by umożliwić Ci wygodne korzystanie z serwisu. Jeśli nie zmienisz ustawień dotyczących cookies w Twojej przeglądarce, będą one umieszczane na Twoim komputerze. W każdej chwili możesz zmienić swoje ustawienia. Dowiedz się więcej w naszej Polityce Prywatności